Jokohan se tekninenjohtaja on veistänyt sen grillin vanhan sairaalan hirsistä kun tuo kevätkin etenee.vai istuuko se siellä kopissa ja kattelee tv.tä ja parantelee päätään joka on pehminny maailman tuulissa.
Reppu edessä ja takana
Pörhönen
2
129
Vastaukset
- Anonyymi
Onko wanhan sairaalan hirret menneet onkun kaupungin pomon privaatti käyttöön?
Ilman tietysti.?
Mitähän tuohon sanoisi jos se totta on edes, tuntuu vähän virka rikkeeltä joten en usko.- Anonyymi
Täähän äijä oli luvannu torille grillin niistä sairaalan hirsistä.on se luvannu muutakin mutta se ei muista kun sillä menee vähän lujaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450