Luin juuri, että Reinoille löytyykin jatkaja, tai ainakin on toiveita.
Sehän olisi oikein hyvä asia.
Onnea!
Reinoko pysyykin Lieksassa, hienoa?
21
<50
Vastaukset
- työtön.rakennusmies
sinää siis asut lieksassa miksi olet kertonut aivan muuta muka espanjassa
- tossuttelemaan
Ostajaehdokkaita on jo lähes kymmenen ja konkurssiuutisen myötä oli välittömästi tullut 3000 tossuparin tilaus. Viikon päästä alkaa selvitä, kuka rupeaa pyörittämään tehdasta, Iltalehti kertoo.
- Löppö
Sanotko rehelliset oletko sinä yksi ehdokkaista
Rukkas Antin kuolinilmoitus on tämän päivän Hesarissa, liekö sama henkilö joka vaikutti Lieksassa joskus?
- Alkaa.runtti
Rippuuu siitä mikä on oikea nimi
Urho Kuronen.
- ReinoAino
Huippu uutinen Lieksan kannalta.
- Anonyymi
Tämän päivän uutinen ei kyllä mikään huippu ollut, mutta joillekin markkinataloutta parhaimmillaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tämän päivän uutinen ei kyllä mikään huippu ollut, mutta joillekin markkinataloutta parhaimmillaan.
No joo, tilanne muuttuikin tosi synkäksi.
Onkos sinne tulossa kultakaivoskin, vai oliko aprillijuttu?
- kaivaakultaa
Hopeakaivos aloitti juuri Sotkamossa ja molybdeenikaivos oli Mätäsvaarassa,joten malmia on, kunhan vain löytyisi.
- Voi.höppänää
Missäpäin Lieksassa se Sotkamo on?
- kaivostenkainuu
Samaa vaalipiiriä, eikös pitäis lyödä hynttyyt yhteen ja malmiahan voi löytyä Lieksastakin, kun noin läheltä liippaa, jos joku innostuisi etsimään kunnolla.
- Anonyymi
Omistajat ovat myyneet vain tuotenimen Reino ja Aino, eli tehdas lopettaa Lieksassa. Varmaan tossuja ruvetaan tekemään Kiinassa ja ostaja rupeaa tekemään tiliä, minä en kyllä osta Kiinan Reinoja. Sauli tossut ovat halvalla hinnallaan tehneet jo tarpeeksi tuhoa.
- Anonyymi
Jollekkin yrittäjälle olisi markkinarakoa ruveta tekemään tuohivirsuja? Varmaan saisi ELY:ltä avustusta!
voi pettymysten pettymys :-((
- Anonyymi
Reinoja ja Ainoja on valmistettu Suomessa 30 luvulta saakka ja tehdas on kestänyt sodat ja lamat, mutta bisnesmiehiä ei näköjään. En suosittele ostamaan mahdollisia Kiinan jäljitelmiä.
- Anonyymi
Kaupunginjohtaja on samaa mieltä, että ulkomailla tehtyjä tossuja ei osta,,,enkä kyllä osta minäkään! Sisätiloissa käy villasukat ihan hyvin ja ulos voi mennä ihan kengillä!
- Anonyymi
Olisikohan ollut mahdollista panna kaupan ehdoksi, että pelkkää tuotemerkkiä ei myydä?
Minä ja moni muu, oltiin turhan toiveikkaita.
Reinoja en osta.- Anonyymi
Ei niitä sinulle myytäsikään sinun Äo on liian matala
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777