kysykää mitä vaan olen 13wuotias ja vamppyyri
olen vampyyri
25
120
Vastaukset
- jhklhjkh
Kumpi on parempi, täystiilitalo vai hirsitalo?
- Anonyymi
nerdist kirjoitti:
vissiin täys tiili talo kun hirsi talon voi polttaa
Hirsitalo on paras, koska se hengittää. Täystiilitalossa on aina hometta jossakin.
Miten olet onnistunut pysymään viimeiset 7 vuotta 13-vuotiaana?
Synnyitkö vampyyriksi vai puriko joku sua jos joku muutti sut niin voitko kertoo että miten se tapahtui. Kuinka monta vampyyriä on Suomessa noin arviolta.
mun kaveri oli vamppyyri niin se puri mua ja mä muutuin myös vamppyyriksi ja suomessa on varmaan 10 vamppyyriä ainakin
- silmäperässä
Tapaus Juha Sipilä
Onko Juha Sipilä elävä todiste toimivasta homoseksuaalien eheytystoiminnasta?
Juhalla on ruma ja huonosti kasvava parta. Siloposkisena näyttää ihan pehmeänmukavalta bottom-homolta. Juha siis tuntuu esittävän jotakin. Mihin sä haluat iskeä hampaasi jos tavataan?
Onko sulla mitään kikiä tai sähköpostia koska mä haluasin puhua oikean vampyyrin kanssa haluasin oppia vampyyreista ja miltä vampyyrinä olo tuntuu
- Anonyymi
Voihan noita asioita kysellä ihan keneltä kokoomuslaiselta tahansa.
- Anonyymi
Kuinka monta litraa verta juot kuukaudessa?
- Anonyymi
nerdist kirjoitti:
pari
Käytät sitten jotakin lisäravinteita, koska ei tuo määrä riitä mihinkään.
- Anonyymi
Oon vampyyri kans.
- Anonyymi
Voiko vampyyriksi muuttua ilman toista vampyyria? Miten?
- Anonyymi
nerdist kirjoitti:
ei
Voitko sit muuttaa mut vampyyriksi
- Anonyymi
Olenokhan mehiläinen? Keskivartalo on tanakka, on pistin ja kuuluu outoa pörinää?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433600- 1612658
- 1552042
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161709Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.441484- 1161421
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771330Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2321262Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691224- 841207