kysykää mitä vaan olen 13wuotias ja vamppyyri
olen vampyyri
25
129
Vastaukset
- jhklhjkh
Kumpi on parempi, täystiilitalo vai hirsitalo?
- Anonyymi
nerdist kirjoitti:
vissiin täys tiili talo kun hirsi talon voi polttaa
Hirsitalo on paras, koska se hengittää. Täystiilitalossa on aina hometta jossakin.
Miten olet onnistunut pysymään viimeiset 7 vuotta 13-vuotiaana?
Synnyitkö vampyyriksi vai puriko joku sua jos joku muutti sut niin voitko kertoo että miten se tapahtui. Kuinka monta vampyyriä on Suomessa noin arviolta.
mun kaveri oli vamppyyri niin se puri mua ja mä muutuin myös vamppyyriksi ja suomessa on varmaan 10 vamppyyriä ainakin
- silmäperässä
Tapaus Juha Sipilä
Onko Juha Sipilä elävä todiste toimivasta homoseksuaalien eheytystoiminnasta?
Juhalla on ruma ja huonosti kasvava parta. Siloposkisena näyttää ihan pehmeänmukavalta bottom-homolta. Juha siis tuntuu esittävän jotakin. Mihin sä haluat iskeä hampaasi jos tavataan?
Onko sulla mitään kikiä tai sähköpostia koska mä haluasin puhua oikean vampyyrin kanssa haluasin oppia vampyyreista ja miltä vampyyrinä olo tuntuu
- Anonyymi
Voihan noita asioita kysellä ihan keneltä kokoomuslaiselta tahansa.
- Anonyymi
Kuinka monta litraa verta juot kuukaudessa?
- Anonyymi
nerdist kirjoitti:
pari
Käytät sitten jotakin lisäravinteita, koska ei tuo määrä riitä mihinkään.
- Anonyymi
Oon vampyyri kans.
- Anonyymi
Voiko vampyyriksi muuttua ilman toista vampyyria? Miten?
- Anonyymi
nerdist kirjoitti:
ei
Voitko sit muuttaa mut vampyyriksi
- Anonyymi
Olenokhan mehiläinen? Keskivartalo on tanakka, on pistin ja kuuluu outoa pörinää?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702