kysykää mitä vaan olen 13wuotias ja vamppyyri
olen vampyyri
25
228
Vastaukset
- jhklhjkh
Kumpi on parempi, täystiilitalo vai hirsitalo?
- Anonyymi
nerdist kirjoitti:
vissiin täys tiili talo kun hirsi talon voi polttaa
Hirsitalo on paras, koska se hengittää. Täystiilitalossa on aina hometta jossakin.
Miten olet onnistunut pysymään viimeiset 7 vuotta 13-vuotiaana?
Synnyitkö vampyyriksi vai puriko joku sua jos joku muutti sut niin voitko kertoo että miten se tapahtui. Kuinka monta vampyyriä on Suomessa noin arviolta.
mun kaveri oli vamppyyri niin se puri mua ja mä muutuin myös vamppyyriksi ja suomessa on varmaan 10 vamppyyriä ainakin
- silmäperässä
Tapaus Juha Sipilä
Onko Juha Sipilä elävä todiste toimivasta homoseksuaalien eheytystoiminnasta?
Juhalla on ruma ja huonosti kasvava parta. Siloposkisena näyttää ihan pehmeänmukavalta bottom-homolta. Juha siis tuntuu esittävän jotakin. Mihin sä haluat iskeä hampaasi jos tavataan?
Onko sulla mitään kikiä tai sähköpostia koska mä haluasin puhua oikean vampyyrin kanssa haluasin oppia vampyyreista ja miltä vampyyrinä olo tuntuu
- Anonyymi
Voihan noita asioita kysellä ihan keneltä kokoomuslaiselta tahansa.
- Anonyymi
Kuinka monta litraa verta juot kuukaudessa?
- Anonyymi
nerdist kirjoitti:
pari
Käytät sitten jotakin lisäravinteita, koska ei tuo määrä riitä mihinkään.
- Anonyymi
Oon vampyyri kans.
- Anonyymi
Voiko vampyyriksi muuttua ilman toista vampyyria? Miten?
- Anonyymi
nerdist kirjoitti:
ei
Voitko sit muuttaa mut vampyyriksi
- Anonyymi
Olenokhan mehiläinen? Keskivartalo on tanakka, on pistin ja kuuluu outoa pörinää?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2982358Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161750Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2181390- 901322
Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel611318Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851165Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60983TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p20980Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva137977Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak167918