Siinä se ny o!
Painetta pukkaa sunnuntaille kun emäntä saapuu matuja viihdyttämästä ja ruokkimasta mustelmiensa kanssa Vokista!
https://ibb.co/cTX0gFF
Tähän asti tapahtunutta : Kasvatin vaali kyrvän
2
<50
Vastaukset
lopeta turha suunsoittosi
en napsauttele epämääräisiä linkkejä
jos et ole jo työssäkäyvä ihminen niin huomenna menet TE-toimistoon ja kyselet että pääsetkö CV:n kirjoituskurssille ja sitten alat hakea töitä esim rakennusapumieheksi voisit varmaankin yrittää tai sitten mainostenjakajaksi tai postinjakoon
johonkin työhön jossa ei tarvitse puhua mitään koska ainakin tuo sinun teksti-ilmaisusi on saastaista ulostetta jota ei kukaan halua kuulla- kyrpääsullekin
Vaalitentin Vaaherkumpu olisi selvästi tarvinnut tuota ennen vaalitenttiä, koska oli juonnoissaan niin KYRPIINTYNEEN oloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872