Hei!
Osaisikohan teistä kukaan auttaa diagnosoimaan minua, koska lääkärit eivät siihen näytä pystyvän.
Toivottavasti jaksatte lukea tämän oirekuvaukseni loppuun asti. Kiitos jo etukäteen kommenteista ja mahdollisista neuvoistanne!
Kärsin yli vuoden ajan närästyksestä ja löysästä vatsasta. Mitään happoja ei koskaan noussut suuhun asti, pelkästään rinnassa oli aaltoilevaa polttelua mahaan asti. Joka päivä sama riippumatta siitä mitä söin, tai paastosinko kokeeksi.
Lopulta kävin vatsan tähystyksessä, eikä mitään varsinaista syytä löytynyt. Lääkäri sanoi, että pientä ärsytystä suolen alun kohdalla näkyy, mutta ei mitään ”vakavaa”
Jokapäiväinen närästys loppui ja on hyvin satunnaista ja lievää nykyisin. Nyt kärsin kuitenkin ihmeellisistä oireista jotka alkavat jonkinlaisella hengenahdistuksella. Sitä kestää noin tunnin verran ja kuvioon tulee mukaan oksettava ja etova olo (En kuitenkaan oksentele) Tunnen myös hengästyväni helpommin silloin kun nämä oireet ovat päällä (eivät siis vaivaa koko aikaa)
EKG:t näyttivät että satunnaisia sydämen lisälyöntejä on, mutta ei muuta. Kävin myös oma-aloitteisesti sydämen ultrassa ja siellä kardiologi totesi pumpun olevan 100% kunnossa. Myös pään magneettikuvaukset maksoin itse, eikä mitään löytynyt.
Alkaa olla jo aika avuton olo, koska mitään syytä ei löydy. Päässäkään ei pitäisi olla mielenterveysvikoja, vaikka toki tällainen ainainen huono olo ei hyväksikään ole.
Olenko yksin oireideni kanssa, vai löytyykö kohtalotovereita? Mikä on auttanut, tai ollut diagnoosinne?
Apua ja neuvoja kaipaisin. Kiitos!
Opa7
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257718Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161412- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j591202Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029