Trollit Perussuomalaisten palstalla!

Tällä palstalla kirjoittaa trollijoukko, joka systemaattisesti mustamaalaa Halla-ahoa ja antaa väärää tietoa. Sananvapaus syistä en ole yhtään ilmiantanut, eikä ylläpito ole niihin puuttunut. Trollijoukko toimii vastaavalla periatteella, kuin Pietarin trollitehdas. Kysymys kuuluu kirjoittaako Yle:n toimittajat niitä työajalla?
Joku kuitenkin mustamaalaamisen, loanheiton ja deminomosoimisen kustantaa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukiolaislikka

Trollit eivät ole pääasiallisesti toimittajia joskin niitäkin on.
      Systemaattisen kirjoittelun on organisoinut RKP ja sen lähipiiriin kuuluvat säätiöt.
      Somebevakare nimikkeellä toimiva ruotsinkielisissä lukioissa opiskelevat.
      He saavat kirjoittelusta palkkaa. Katsokaa RKP: n palstaa. Siellä on poistoja enemmän kuin kirjoituksia. Yhdenkään politiikon arvostelua ei sallita.

• busse89

Persujen politiikka on kireämpi versio kok/kesk-linjasta. Mutta tätähän Suuren Mestarin fanit vissiin haluaakin. Mutta tietty, jos olette suurituloisia, niin ymmärrän ps-kannatuksenne. Rikkaalla leikkaukset ei tunnu samalla tavalla kuin keski- ja pienituloisella.

• Persuvaari

Tyhmä trolliPerussuomalaiset eivät oleet hallituksessa, koska vastustivat leikkauksia ja heidät heitettiin ulos.

• Jougo

Kyllä me ollaan kartalla. Ei meitä trollien mustamaalaukset hetkauta. Äänestetään Perussuomalaiset vaalivoittoon.

• Lukiolaislikka

Trollit tulevat pettymään sunnuntaina. Perussuomalaiset tulevat olemaan suurin tai toiseksi suurin puolue. RKP tulee olemaan pienin tai toiseksi pienin puolue.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5213
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2001
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1945
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1819
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1284
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1252
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1090
    Aihe