En saa sitä miestä mielestäni

ancelique80

Heippa kaikille ! Aloitetaan siis siitä, että mun on aina ollut hirveän vaikea ihastua saatika sitten rakastua kehenkään. Viimeisestä rakastumisesta on noin 6v. kun rakastuin edelliseen kumppaniini, jonka kanssa sitten tuli ero.

Nyt noin kuukausi sitten tapahtui jotain aivan odottamatonta; ravintolassa pöytääni tuli istumaan aivan täydellinen mies joka vei heti jalat alta. Hän vastasi kaikkia unelmiani. Hän oli oikea herrasmies ja niin uskomattoman komea. Tuo pitkä, tumma mies antoi kätensä minulle ja esittäytyi, ja hetken jutustelun jälkeen lähdin jatkamaan iltaa hänen kanssaan. Tuntui melkein heti siltä, kuin olisimme tunteneet lähes aina. Hetkessä hän toi elämääni kaiken sen jota olin etsinyt niin pitkään. Kun pimeässä yössä painauduin häntä vasten, ajattelin että tuo mies oli todella unelmieni täyttymys. Ajattelin, että hän oli liian hyvää ollakseen totta. Niin hän olikin. Vietimme muutamia päiviä yhdessä, ja pian selvisi että hän olikin vain pelimies. Halusi pelkkää seksiä. Oloni tuntui niin loukatulta. Mietin kaikkia niitä suudelmia, pitkiä halauksia kun hän vain sulki minut turvalliseen syliinsä eikä ollut muuta kuin me kaksi. Niitä öitä, kun sain nukkua hänen sylissään ja tuntea hänen miehekkäät kätensä silittävän hiuksiani samalla kun hän kuiskaili korvaani ihania sanoja hänen matalalla, samettisella äänellään. Niitä katseita, kun vain tuijotimme toisiamme silmiin lumoutuneina mitään sanomatta, hänen välillä suudellessa minua pehmeästi ja silittäessä kasvojani. Silloinkaan hän ei ajatellut muuta kuin seksiä kanssani, vaikka minä olin korviani myöten rakastunut tuohon mieheen ja halusin hänet itselleni. Vaikka tiesin ettei mies ole tosissaan, halusin silti jatkaa näkemistä, koska tiesin että aikamme käy vähiin sillä mies oli vain työreissulla kaupungissa. Ja se mitä tunsin ollessani hänen kanssaan, oli jotain sellaista mitä en ollut tuntenut koskaan aiemmin. Tulen aina muistamaan viimeisen yömme yhdessä, kun katselin häntä hänen nukkuessaan, silitin hänen hiuksiaan ja itkin. Aamulla vaihdettiin viimeiset suudelmat ja sen jälkeen meidän oli erottava, sillä miehen piti lähteä kotikaupunkiinsa. Siitä asti en ole saanut häntä pois mielestäni enkä varmasti tule saamaankaan. Tuntuu, että kuolen tähän ikävään. Tiedän, etten koskaan voi saada miestä omakseni. Silti odotan ja toivon että vielä jonain päivänä kohdataan...

En tiedä miksi kirjoitin tämän tekstin. Oli vain pakko purkaa ajatuksiani johonkin. Kiitos jos jaksoit lukea, vertaistukea ja kokemuksia samankaltaisista tilanteista ottaisin enemmän kuin mielelläni vastaan. :)

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksiäkinjoskusetittävä

      Ei ole mikään todellinen pelimies vaan pellemies. Hyvä, maailmanluokan rakastaja tuo naisille hyvää mieltä, saa hänet tuntemaan itsensä prinsessaksi ja kummatkin saa hyvää seksiä. Viikonloppuja kaikille seksin kera tai ilman.

    • Aikanoloatuo

      Olet jonkun varatun miehen pikkuhuora.

      Joku reikä johon tyhjentää ittensä.

      Iso rakkaustarina tosiaan.

    • ancelique80

      No hän ei kyllä ole varattu. Ja joo on ok haluta vaan seksiä mutta törkeetä leikkiä toisen tunteilla kun ensin annetaan ymmärtää toista ja sitten vedetään matto jalkojen alta.

    • moderoijilt

      Trollialoitus tää on ollu tääl ennenki

    • ancelique80

      Häh, no ei kyllä ole ? Mikä tässä vaikuttaa trollilta ? Onpas täällä mukavaa porukkaa liikenteessä tänään

      • Elämämenioni

        Tiedän tunteen, minulla on nyt 12 vuotta kuin viimeksi näin sen naisen joka sai minut tuntemaan itseni onnelliseksi.

        Tsemppiä sinulle, ja toivottavasti et joudu kärsimään yhtä pitkään kuin minä.


    • eiruusuillatanssimista

      On helppo antaa hetki unelmaa. Oikea parisuhde on jotain ihan muuta.

    • idioottimiehenmetkut

      Taas halpaa trolliviihdettä idiooteille, lukekaa vaikka marxin talouspolitiikkaa ennemmin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe