Nainen tarvitsee miehen rakkautta halutakseen häntä

Beatrice

Meillä Suomessa tääkin on ihan vinoutunut asia: naisen haluttomuus muka johtuu aina jostain hänen psyyken ongelmistaan eik missään nimessä voi millään tavalla johtua miehestä, se olisi väärää syyllistämistä. OLEN sitä mieltä, että aviossa ollessa aviovelvollisuudet tulee hoitaa. Mutta se ei oikeastaan vaadi muuta kuin lahnana makaamista, koska haluttomana, mitään kivaa tuntemattomana muu ei onnistuisikaan. HYVIN usein naisen haluttomuuden taustalla on äreä, itsekäs, tyly mies, joka ei välitä osoitta rakkauttaan teoin. Ei jaa vaimon kanssa arjen kuormaa, vaatii heikompaa astiaa tekemään kaikki ikävät hommat, ärisee ja kiroilee vaumolle ja lopulta haluaa esitellä vaimoparalle omaa seksuaalista nautintoaan, kun vaimo lähinnä käyttää liukastevoidetta ja tuntee kipua ja muita vastenmielisiä tunteita. Niin tämä tietenkin kertoo naisen asenneongelmasta ja henkilökohtaisista traumoista, minkä takia hänen on varattava aika terapeutille ja maksettava kaikki itse?.. Jotta MIES olisi taas hiukan onnellisempi???
Taukimpikin tajuaa, että nainen kyllä rakastaa ja haluaa ja pystyy, jos mies tosissaan sitä haluaa ja yrittää ja RAKASTAA vaimoaan ja OSOITTAA sen!! Tässä hyvä englanninkielinen juttu aiheesta:


https://strongermarriages.com/4-simple-ways-to-get-your-wife-in-the-mood/

16

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beatrice

      Suomi on kyllä yksi maailman sovinistisimpia maita. Nuo Lähi-Idän miehetkin ovat romanttisempia.

      Nytkin se joku oppilastaan hyväksikäyttänyt NAINEN sai ehdottoman vankilatuomion, kun miehet ihan järjestään saavat ehdollista paljon törkeämmistä tapauksista.

    • Atlantiksenajoiltaasti

      Jo maailman ensimmäinen nainen ei osannut rakastaa miestään ilman että mies näytti rakkautensa.
      Naiset vaan eivät osaa rakastaa.
      Siksi miehen on tehtävä aloite,
      koska eihän maailman ensimmäinen nainenkaan kyennyt tehdä aloitetta.

    • Beatrice

      Esim. mihinkään suuseksiin ei todellakaan tarvi ryhtyä vain aviollisen velvollisuuden vuoksi, velvollisuuden täyttämiseen riittää että menee selälleen makaamaa ilman housuja. Muuhun pitää vaivautua herättelemään vaimon haluja. Jotenkin miten vaan.

    • Beatrice

      Tässä hyvä juttu: "
      Liitossani oli ongelmia viimeiset kymmenen vuotta. Kumppanini ei huomioinut minua ja minulla menivät seksihalut täysin. Kävin gynekologilla, muilla lääkäreillä, kokeilin lääkkeitä ja jumppasin lantiopohjan lihaksia. Vasta jälkikäteen tajusin, että halut menivät, koska parisuhteessa oli isoja ongelmia."
      https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201803222200823542

      Siis just tää. Ei KUKAAN, EI MYÖSKÄÄN MIES voi haluta ketään törkeää paskiaista. Yleensä vaan naiset ei sellaisia olekaan. No, toki voi olla että tässä on jonkinasteisia sukupuolisia eroja. Hullua kumminkin tuo, että näissäkin tilanteissa missä selvästi syynä haluttomuuteen puolison nilkki käytös, nainen etsii syytä haluttomuuteensa psyyken rakenteistaan ja "asiantuntijat" tukevat häntä tässä umpihullussa prosessissa.

      Noin muuten en kyllä tuon sorttista seksuaalihurjastelua voi hyväksyä puhumattakaan suositella, mutta hyvä että Satu huomasi seksuaalisuutensa olevan edelleen elossa.

      • Beatrice

        Onko joku samaa mieltä, että tää on erityisen suomalainen ilmiö? Että kukaan ei uskalla miehille sanoa, että syy voi olla heidän itsekkäässä käytöksessä? Suomessa sen pahempaa synstiä ei suunnilleen olekaan, kuin jonkun ihmisen kritisoiminen, varsinkaan jos miehestä kysymys. Naisilta kyllä ollaan kieltämässä kaikki nalkutus...


    • minäolenkai

      Liian passiivinen osoituksissani koska menetän vain :( vaikka yritän miten osoittaa niin silti menee aina mönkään.

      • Beatrice

        No voi. :( No voi sitä toki olla itsekkäitä naisiakin... kyllä oon tätäkin nähnyt..


      • minäolenkai
        Beatrice kirjoitti:

        No voi. :( No voi sitä toki olla itsekkäitä naisiakin... kyllä oon tätäkin nähnyt..

        Niin. Minkä lasket itsekkääksi? Onko se mielestäsi itsekästä jos tutustumisvaiheessa juttelee myös muille ja toinen tietäessään suuttuu siitä niin että katkaisee yhteyden... onko se itsekästä?


      • minäolenkai
        Beatrice kirjoitti:

        No voi. :( No voi sitä toki olla itsekkäitä naisiakin... kyllä oon tätäkin nähnyt..

        Onko se hän joka on itsekäs joka juttelee useammalle? Vaiko hän joka suuttuu siitä?


    • Beatrice

      Ei se varmaan ollu kunnolla kiinnostunu jos tollasesta suuttu, ties vaikka ois ollu tekosyy... jos joku kunnolla kiinnostuu niin tekee sen kyllä selväksi tavalla tai toisella. Yksi hyvä keino on rukoilla ja odottaa kuinka Jumala johdattaa...

      • minäolenkai

        Mitäs jos hän kokee tehneensä sen selväksi että on kunnolla kiinostunut? Silloin se ei välttämättä ole tekosyy...

        Mietin kyllä tuotakin vaihtoehtoa että onko se vain tekosyy millä hän halusi eroon minusta.

        En kyllä ala rukoilemaan kuitenkaan.


    • Beatrice

      Kuulostaa niin hankalalta tapaukselta että kuka tuollaista jaksaa... Suomesta löytyy kyllä muitakin naisia.. tsemppiä!

      • minäolenkai

        Tai ehkä hän on silloin se juuri sopiva minulle. Vaikea kyllä sanoa vielä... ja varmaan turha miettiä enää.


      • Beatrice

        No voi voi, taisit olla rakastunut... :'( Kyllä siitä yli pääsee, vaikka sillä hetkellä voi olla vaikea, jopa mahdoton uskoa. Mutta se on pelkkä tunne. Koettu on monet kerrat. Nyt elän todella rakastamani miehen kanssa enkä todellakaan muistele mitään entisiä voimakkaitakaan rakastumisia. <3


      • minäolenkai
        Beatrice kirjoitti:

        No voi voi, taisit olla rakastunut... :'( Kyllä siitä yli pääsee, vaikka sillä hetkellä voi olla vaikea, jopa mahdoton uskoa. Mutta se on pelkkä tunne. Koettu on monet kerrat. Nyt elän todella rakastamani miehen kanssa enkä todellakaan muistele mitään entisiä voimakkaitakaan rakastumisia. <3

        Noin se pitää mennäkin ettei muistele mitään entisiä sitten kun on oikean kanssa.


    • Anonyymi

      Ei Eeva ollut ensimmäinen nainen, koska pojat ja tytöt hakivat puolisonsa vieraalta maalta. Jos laskelmat pitääå paikkansa niin silloin asuttiin jo suomessakin. Jos ei niin missä on laskuvirhe

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe