Eivätkös natsit olleet saksasta lähtöisin ja pyrkivät hävittämään juutalaiset maailmasta. En ole kuullut persujen vainoavan juutalaisia? Vasemmistosta en sensijaan ole niinkään varma, ottaen huomioon kannanotot palestiinalaiskysymyksiin.
Persuissa on kuulemma ehdokkaina natseja? Hui.
10
<50
Vastaukset
- nähtygoettu
Tämmöistä puhetta levitetään täyttä häkää. onko se totta? Sitä ei levitetäkkään sosiaalisessa mediassa, vaan ihan vanhanaikaisin keinoin. Se osuu ja uppoaa näköjään ikäihmisiin ainakin vasemmistossa.
Natsiöyhötys on jo menettänyt tehonsa. Mikä olis joku uus kiva jekku? Ufot? Liskoihmiset? Jotain nyt äkkiä.
- mirghiam
Uusnatseista on puhuttu vuosikymmeniä, mutta persujen ehdokkainako niitä on? Sen tietää persupuolue, joten vastatkoon ikäihmisten huoleen.
- ummmhhööhju
Oikeasti tämä asia pitäisi jonkun puolueen toimesta tarkistaa, sillä ylihuomenna äänestämme ja pitäähän meidän äänestäjien tietää, ovatko persut natseja, vaiko ei! Kiitän asiallisesta palautteesta.
- Haluan-korjata-sinulle
Äänestyspäivä ja finaali on huomenna.
- werjj
Trolli.
- Kuunatsejajokapuolella
Ketään ei kiinnosta natsihöpinät enää.
- dosiooon
Vanhukse kyllä ottavat sen täysin tosissaan, kun varotellaan persuista. Pitää muistaa, että vanhusväestöä on runsaasti ja he ovat aktiivisiampi äänestäjiä.
- grerfeg
Ei siellä mitään natseja ole - eikä niitä natseja ole juuri missään muuallakaan enää. Paitsi vassareiden fantasioissa.
- niinväsynyt
Höpö höpö, kuuden miljoonan tarinankin alkaa murentua ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449071
- 785552
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384024- 543513
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543352Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283218- 442430
- 342002
- 2111774