Mistä voisi ostaa edullisen sähköperämoottorin?
Ennen oli venäläisiä laitteita myynnissä,
en tiedä onko enää.
sähköperämoottori
3
1460
Vastaukset
- kohtalotoveri
Miksi haluat halvan, huonon ja tehottoman sähköperämoottorin. Osta mielummin kunnon sähköperämoottori vaikka käytettynä. Tosin 200e taitaa saada jo uusiakin.
- Haminassa
Minulla on kaksi, toisesta voisin luopua
MinnKota Endura 36, 36" rikillä 36lbs työntö, 5 eteen, 3 taakse, ostettu USAsta 2003 keväällä "recondioned" eli tehdaskunnostettu. Ollut H-veneen apumoottorina ja uistelukäytössä. Toimii, hp. 160 euro ( mahd. rahti).
tai
Motorguide 55, 36" rikillä, 55 lbs työntö, nopeudet 5/3, ostettu vajaa vuosi sitten USAsta, käytetty vain muutama tunti uistelussa. Hp 320 euro
Olisi tuolla venevajassa venäläinenkin, taisi jäädä tammikuun alussa huipputulvan aikana veden alle, eli todennäköisesti ei toimi, potkuri ym varaosia saattaa löytyä myös, kympillä sen saa vara-ankkuriksi
[email protected] - Kannootti
Mulla on yks venäläinen kone. Se maksoi uutena vähän päälle sata markkaa. En ole käyttäny sitä, kun se ei jaksanu kulettaa mun painavaa puista soutuvenettä vastatuuleen. Mutta tyynellä säällä se kuletti hyvin uisteluvauhtia järven ympäri. Auton akku riitti hyvin ympäri järven. Se on sellanen kolme kilsaa pitkä ja puolitpoista leveä se järvi ..suunnilleen.
Siinä on mukana vararopeli ja tiiviste. Ei ole tarvinnu vaihtaa. Paljoko tarjoot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521