joo mulla on selkä aika pahasti silleen jumissa lähinnä yläselkä ja sieltä sun täältä. sitten mulla on jännitysniska ja niskassakin varmaan joku semmonen fasettilukko. ei kipuja jos ei rupee suoristaa. se alkaa ensin tuolta alhaalta selästä. sitten mua pelottaa kun kerran nikama jäi silleen pystyyn et oli tosi selvä patti rangassa aika keskellä ku olin nukkunu lattialla mut se lähti aika nopeesti pois nii pelottaa vaan jos semmosia muljahduksia tulee ja iskee paniikki ja tulee rytmihhäiriö. nii tota onko kokemuksia et jos se aukee sit kerralla tyyliin kunnolla nii tartteeko hirveesti pelätä et se menis takas siihe jamaan? tietty pitää harjottaa lihaksia, nekin on kyllä vähä juntturassa. turha viestitellä millään kyssillä vaikka voihan sitä tietty vinkata et on semmonen laite/joku juttu jne. mutta lähinnä kokemuksia kyselisin kiitos jo näin etukäteen.
selkä/niska ahdistus/kipu
ch00s3
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503