joo mulla on selkä aika pahasti silleen jumissa lähinnä yläselkä ja sieltä sun täältä. sitten mulla on jännitysniska ja niskassakin varmaan joku semmonen fasettilukko. ei kipuja jos ei rupee suoristaa. se alkaa ensin tuolta alhaalta selästä. sitten mua pelottaa kun kerran nikama jäi silleen pystyyn et oli tosi selvä patti rangassa aika keskellä ku olin nukkunu lattialla mut se lähti aika nopeesti pois nii pelottaa vaan jos semmosia muljahduksia tulee ja iskee paniikki ja tulee rytmihhäiriö. nii tota onko kokemuksia et jos se aukee sit kerralla tyyliin kunnolla nii tartteeko hirveesti pelätä et se menis takas siihe jamaan? tietty pitää harjottaa lihaksia, nekin on kyllä vähä juntturassa. turha viestitellä millään kyssillä vaikka voihan sitä tietty vinkata et on semmonen laite/joku juttu jne. mutta lähinnä kokemuksia kyselisin kiitos jo näin etukäteen.
selkä/niska ahdistus/kipu
ch00s3
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227