Halla-ahon avioton lapsi

kivan.perässä

Kertoo paljon persujen kyvystä kantaa vastuuta. Kd ja siniset tuskin hylkäisivät lastaan.

69

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäpä Pekka Haaviston, Li Anderssonin tai Antti Rinteen vaimon Hetan lapsi?
      Antti vaatii meitä synnytystalkoisiin, mutta ei ryhdy itse niihin. Heta on femiini veaani, jonka vartalo ei kestä lapsen synnyttämistä. Äänestamme lapsia tehneitä. Lapsissa on Suomen tulevaisuus.

      • OtahanLääkkeesi

        Kyllähän toi Halla-aho tuntuu pitävän ihan hyvää huolta omista 4 lapsestaan. Ja en nyt usko et tää avioliiton ulkopuolinenkaan lapsi on nälkään kuolemaisillaan, ja eiköhän se siitäkin ruokkamaksunsa maksa kun on sen ihan julkisestikin tunnustanut? Joten mihinkähän kuunatseilta kuulemaasi kuiskailuun toi oma arvioisi mahtoi perustua?


      • niiiiin

        Kuka listasi henkilöistä on hylännyt lapsensa kuten Halla-aho?


      • röyhkeä

        niiiiin? oletko puhdas kuin pulmunen,oletko virheetön,voitko puhtaallla omallatunnolla sanoa olevasi täydellinen???????


      • niiiiin kirjoitti:

        Kuka listasi henkilöistä on hylännyt lapsensa kuten Halla-aho?

        Osalla musukoista on useamman naisen kanssa näitä allahin suomia hedelmiä ja suomen veronmaksajat ovat niiden "huoltajia".


      • ookssäääkiolusta
        OtahanLääkkeesi kirjoitti:

        Kyllähän toi Halla-aho tuntuu pitävän ihan hyvää huolta omista 4 lapsestaan. Ja en nyt usko et tää avioliiton ulkopuolinenkaan lapsi on nälkään kuolemaisillaan, ja eiköhän se siitäkin ruokkamaksunsa maksa kun on sen ihan julkisestikin tunnustanut? Joten mihinkähän kuunatseilta kuulemaasi kuiskailuun toi oma arvioisi mahtoi perustua?

        Lars Laevi Laestadiuksellakin oli yksi kehtolapsi mutta tuo käännynnäinen vietti viikeisen 25 vuotta täysin puritaanista elämää eikä hän omaa pelastumistaan laittanut ikinä oman siveyden piikkiin vaikka siveä mies oli kuten Nikodemus ja Joosef Aramatialainenkin jotka kustansivat jeesuksen hautajaiset .


      • röyhkeä
        ciccero kirjoitti:

        Osalla musukoista on useamman naisen kanssa näitä allahin suomia hedelmiä ja suomen veronmaksajat ovat niiden "huoltajia".

        niiiin!!! Onko murheita? Kultaseni,otathan koko annoksen syanidia,minkä lääkäri sinulle:)


      • Anonyymi
        röyhkeä kirjoitti:

        niiiin!!! Onko murheita? Kultaseni,otathan koko annoksen syanidia,minkä lääkäri sinulle:)

        vastuuton persut


    • Ennepitkää

      Entäs Li Andersoni ja Jussi Halla-ahon tuleva lapsi?

      • Halla_Aho on kyllä laittanut kortensa kekoon tämän alkuperäiskansan lisääntymisen puolesta ja on luonnollisesti huolissaan tämän kansakunnan tulevaisuudesta.


    • AIOTTEKOTE

      RÄKÄRYYSTÄJÄT koskaan kasvaa edes irti, siitä paskalättynne taputtelusta. Muut ihmiset sentään konttasivat kohti tulevaisuutta, mutta teillä tule mieleenkään.

    • Hfrt

      Nyt lokaa, tilanne on paha

    • tosiaatos

      Onko sinulla todistettavaa tietoa väitteesi perusteiksi vai laukaisitko vain (aivo) PIERUN?

      • Jussi.Häntäheikki

      • ylensiviä

        Sanoit että hän hylkäsi lapsensa. Mutta mistä sen tiedät? Olisiko hänen sinun mielestäsi pitänyt hylätä ne neljä lastaan ja hyväksyä se yksi avioton? Miksi muuten se aviottoman lapsen pulauttanut äitee ryhtyi varattuun mieheen? Vai luuletko että Jussi yksinään sai lapsen aikaan ja vielä sen synnyttikin?

        Mitenkäs on sinun oman siveellisyytesi laita? Vai haukkuuko nyt pata kattilaa?


      • kerranhylännytainahylänn
        ylensiviä kirjoitti:

        Sanoit että hän hylkäsi lapsensa. Mutta mistä sen tiedät? Olisiko hänen sinun mielestäsi pitänyt hylätä ne neljä lastaan ja hyväksyä se yksi avioton? Miksi muuten se aviottoman lapsen pulauttanut äitee ryhtyi varattuun mieheen? Vai luuletko että Jussi yksinään sai lapsen aikaan ja vielä sen synnyttikin?

        Mitenkäs on sinun oman siveellisyytesi laita? Vai haukkuuko nyt pata kattilaa?

        Kyllähän hän on sen hylännyt, koska lapsi ei ollut välillä edes kirjanpidossa.


      • ylensiviä
        kerranhylännytainahylänn kirjoitti:

        Kyllähän hän on sen hylännyt, koska lapsi ei ollut välillä edes kirjanpidossa.

        Mutta mitenkäs se sinun oma siveytesi laita on?


    • NärkästyväPersu

      Persutrollit ovat heittäneet lokaa olan takaa jatkuvasti. Todella vastenmielistä kirjoittelua. Monet ovat poistuneet palstoilta sen takia kokonaan. Nyt Persut valittavat, kun jotkut viitsivät kertoa heistä tosiasioita.

    • ELämän

      Tähänkö tietoon kaatuu persujen historiallinen vaalivoitto?

    • EläköönHallis

      Juu, näi o!
      Paljon on puhuttu et suomalaisten syntyvyys on ollu laskusuuntainen jo vuosikausia, ja huoltosuhdekin huononee vuosi vuodelta.
      Mut vastuullisena poliitikkona ja kansalaisena arvon Halla-aho tekee enemmän kuin oman osansa muuttaakseen tämän!

    • tai.piuhat.poikki

      Valtion tulisi kustantaa persuille maksuton ehkäisy.

      • ParempiMaailma

        Ja suvakeille maksuton eutanasia!
        Koska heillä ei aivololut riitä normaaliin elämään, niin mitäs tollasia kasviksia sillon kastelemaan veronmaksajien rahoilla? Porkkanat ja perunatkin korjataan pelloilta joka syksy.


    • hyväpersut

      Persut suhtautuvat omiin lapsiinsa kuten matuihin. Kummatkaan eivät ole tervetulleita Suomeen, saati sitten heidän koteihinsa.

    • Anttijapaavo

      Perussuomalaiset ovat sotea ym. isoja kysymyksiä ratkottaessa täysi riippa kenelle tahansa pääministerille. Ei sosiaaliturvaa voi uudistaa Halla-aho, joka pitää Kekkosen aikaista työttömyyskorvausta luksuksena 50 v. myöhemmin.

    • Dysfunktio

      Mies joka ei osaa vetää pois, on täysin päättämätön.

    • Lapsellista

      Aloitus on lapsus, epätoivoista suorastaan. Ota selvää miten monilla eri puolueiden ehdokkailla ja poliitikoilla on avioton lapsi ja ennen kaikkea ota selvää KUKA heistä ei huolehdi edes aviottomasta lapsestaan tai tunnusta tätä ennen kuin alat typeriä räksyttämään.

      • Iinkki

        Linkkejä muiden puoluejohtajien aviottomiin lapsiin, muutoin kommentoijan noloa aivopiereskelyä.


    • Raavaspersu

      Oi Jumala, miksi en ole nainen?
      Haluaisin tehdä lapsen Mestarimme kanssa!
      Oi mestari! Voisimmeko kuitenkin harjoitella lapsen tekoa, vaikka en luultavasti raskaaksi tulekaan?

    • Vastuutonta

      Entä sukupuolitaudit.

    • nekinvielä

      Minkähän kokoinen pentukarja on muodostunut Brysseliin? Kaukana kotoa on kiva harrastaa hyötyliikuntaa.

      • qpof

        Sanopa muuta.


    • salainenvauva

      miksi hilla ei jätä jussia

      mutta ei hillarykään jättäny bill clintonia

      näin suomessa toistuu tämä rikoshuijari kaava mikä "isot edellä"

    • Kiinassa.jokeen

      No ompa törkeä tyyppi. Lempata nyt oma lapsi.

      • dfugd

        Sanopa muuta.


    • Jussinnussin

      Kahvinkeitin = esine jolla valmistetaan kahvia
      Jussinnussin = esine jota Halla-aho käyttää aviottomien lasten valmistamiseen

    • sorivaan

      Ministerin tulee olla nuhteeton, joten ainakaan Halla-aho ei kelpaa ministeriksi.

      • Hallitustunnusteluja

        Koska ministerin pitää olla nuhteeton, Antti Rinne putoaa pois pääministeripelistä.
        Jostain täytyisi löytää ministeriksi nuhteettomia demareita, joka voi viivästyttää hallituksen muodostamista. Tarvittaessa voidaan joutua jopa uusiin vasleihin.


      • Hamotirakka

        120 miljoonaa on kuulemma pimitetty, Sipilä ja Orpo vaikenee.


      • röyhkeä

        sorivaan! Voisitko luetella kautta aikojen "nuhteettomat" ministerit? Voisin jelppaa,vähän...Kanerva-ulkoministeri ....Pressa (huoh ihana) Urho kekkonen ,Esko Aho...jne...NUHTEETON:D Lueppas läksys paremmin,ja tuu sitten tänne irvistelemään!!!


      • olette.idiootteja
        röyhkeä kirjoitti:

        sorivaan! Voisitko luetella kautta aikojen "nuhteettomat" ministerit? Voisin jelppaa,vähän...Kanerva-ulkoministeri ....Pressa (huoh ihana) Urho kekkonen ,Esko Aho...jne...NUHTEETON:D Lueppas läksys paremmin,ja tuu sitten tänne irvistelemään!!!

        Kun kerran nimiä luettelit, niin kerro toki mistä heitä nuhtelet. Pelkkä muiden syyttely vailla perusteluja tekee sinusta täydellisen idiootin, jollaisia kaikki perussuomalaisten kannattajat toki ovat muutenkin.


      • röyhkeä

        Minä en nuhtele,vaan olen oppinut lukemaan,ja myöskin politiikan historiaan tutustumaan..teeppä sinäkin samoin:D


      • olette.idiootteja
        röyhkeä kirjoitti:

        Minä en nuhtele,vaan olen oppinut lukemaan,ja myöskin politiikan historiaan tutustumaan..teeppä sinäkin samoin:D

        Älä ala kiemurtelemaan vastuustasi. Olet esittänyt syytteitä, joten esitä myös perustelut niille. Mikäli perusteluja ei tule, niin idiootti-teoriani toimii paremmin kuin junan vessa.


      • röyhkeä

        Ensiksikin....mä EN lähde väittelemään,jollei minulla olisi factaa:) En jaksa trolli sun kanssa väitellä,siispä tutustu SUOMEEN,SUOMEN HISTORIAAN, JA ENNENKAIKKEA SUOMEN POLITIIKKKAAN!! Tuu sit samalle viivalle,kun oot oppinut LUKEMAAAN!!!!


      • olette.idiootteja
        röyhkeä kirjoitti:

        Ensiksikin....mä EN lähde väittelemään,jollei minulla olisi factaa:) En jaksa trolli sun kanssa väitellä,siispä tutustu SUOMEEN,SUOMEN HISTORIAAN, JA ENNENKAIKKEA SUOMEN POLITIIKKKAAN!! Tuu sit samalle viivalle,kun oot oppinut LUKEMAAAN!!!!

        Eli olet idiootti kuten teoriani osoitti. Möykkäämisesi vahvistaa teoriani paikkansapitävyyden. Jos ei ole faktoja esittää, niin ei kannattaisi esittää perättömiä väitteitä. Silloin teet itsestäsi idiootin.


    • MontaReikääTulessa

      Olen persu. Minulla on lapsia viiden eri naisen kanssa. Vain yhden naisen kanssa tekemät lapset olen tunnustanut. Ole sinäkin persu!
      Meillä moniavioisuus on hyve!

      • röyhkeä

        Monta ReikääTulessa! Sehän on sun henkilökohtainen ongelma,ei meidän:D Olen sitä mieltä,jotta :Yksi kerrallaan;)


    • treesome

      Harrastaakohan Jussi kolmen kimppoja? Siis kaksi naista ja yksi Jussi, ei mitään homosteluja.

    • Melkoinenlaitos

      Pääseekö koko kansan Janina peruspalveluministeriöön töihin?

    • lapsellista.kirjoittelua

      Kovaa on tuo vaalitaisto, kun halla-ahostakaan ei saatu kaivettua mitään muuta kuin yksi avioton lapsi.
      Onhan se tietysti kova juttu. Ehkä koko elämänura menee silloin kun todetaan että ihmisellä on avioton lapsi.
      Koittakaa nyt ihmiset, aloittaja varsinkin, säilyttää jonkinlainen suhteellisuudentaju asioissa.
      Mistä tiedätte, kuinka monella tässäkin maassa on aviottomia lapsia.

    • pitkä---miinus

      Ketkä tänään ovat menossa äänestämään, niin muistakaa tämä itse siitetyn lapsen heitteillejättö.

      • ehdokas.selvillä

        Eipä tarvitse muistella mitään, koska aion äänestää vasemmistoliiton ehdokasta.


    • Anonyymi

      Ei taida Jussi päästä näillä meriiteillä ministeriksi.

      • Anonyymi

        Ei pääse moktarikaan. Edes kaupunginvaltuustoon.


    • Anonyymi

      Tämä Halla-ahon avioton lapsi on niin tärkeä asia tässä eurovaalin edellä, että SDP varmasti ottaa sen järåkyttyneenä esille.

    • Anonyymi

      Halla-Aho ei ole mikään pulmunen eikä enkeli. Eikä mikään pulmunen ollut hänen aviottoman lapsensa äitikään, kun hankki lapsen ukkomiehen kanssa. Mutta jos yksityiselämän perusteella arvioimme politiikkoja, niin vähemmistö saa ihan puhtaat paperit. Antti Rinnekin on jo kolmatta kertaa naimisissa ja Pekka Haavisto on mikä on. Sipilä suosi sukulaisiaan ja Paavo Lipponen vaihtoi työ vaimonsa nuorempaan. SImon Elokin kävi vieraissa ja ties kuinka moni muu. Politiikko pitää ennemmin arvioda hänen ajamiensa asioiden perusteella eikä yksityiselämän. Halla-ahon ajamat asiat ja ajatukset ovat järkeviä, vaikka yksityiselämä ei ole ollut aina kunnialla hoidettu.

    • Anonyymi

      SDP on kuitenkin kovasti huolissaan tällaisesta Halla-ahon seksuaalisesta holtittomuudesta, sillä SDP suhtautuu jyrkän kielteisesti kaikkeen avioliiton ulkopuoliseen seksuaaliseen käyttäytymiseen.
      SDP kehottaakin ottamaan yksityiselämäänkin esimerkkiä demareista, kuten Antti Rinne.
      Demarien arvopohja on kestävä, siinä ei akkaa vaihdeta nuorempaan vaan luokkataistelua jatketaan yhdessä ihokurtuista huolimatta.

    • Anonyymi

      Lapsen kannalta ikävä juttu. Koulussa taatusti kiusataan, koska isä on huorintekijä.

    • Anonyymi

      Sosialidemokratia pelastaa huorintekemiseltä, kuten sosialistinen talousjärjestelmä esti aids:n leviämisen 80-luvulla Federatiivisten Sosialististen Neuvostotasavaltojen Liitossa.
      Tätä tarkoittaa yhteinen jakamaton arvopohja.

    • Anonyymi

      Uskotaan kuitenkin että lapsi saa äidiltä hyvän kasvatuksen. Ainakin oppisi ettei julkinen toisen ihmisen päähän ampumisesta unelmointi tai toista mieltä olevan raiskatuksi tulemisen toivominen ole hyväksyttävää eikä edes tervettä käytöstä ihmiseltä.

    • Anonyymi

      Monesko avioliitto se nyt olikaan Antti Rinteellä menossa, ei tahdo oikein laskuissa pysyä mukana ?

      Antilla ei ole ollut salarakkaita, vaan suhde on aina päättynyt yhteissopimukseen ystävinä ja sitten löytynyt uusi rakkaus.
      Antti on vielä nuori, mutta toki sairas mies. Jos hengissä säilyy, niin uusia platonisia rakkauksia vielä ehtii löytyä.

      Rakkaus on ikuista, vain kohde vaihtuu.

      • Anonyymi

        Montako itse siittämäänsä lasta Antti on dumpannut elämästään?

        Persujen idioottimaisuus jaksaa yllättää yhä uudelleen ja uudelleen. Vertailevat aina täysin eri asioita.


    • Anonyymi

      Halla-ahon tulee myöntää käyttäytyneensä sopimattomasti.

    • Anonyymi

      Jos on isäänsä tullut niin saattaa olla myös aivoton.

      • Anonyymi

        Omena ei ole pudonnut kaus puusta tässäkään tapauksessa.


    • Anonyymi

      Kuka jaksaa änkätä samasta aiheesta, keskustellaanko välillä jonkun Kokkareen aivottomasta lapsesta?

      • Anonyymi

        Kökkäreet ja kökkäreiden öyhötysosasto... Samaa shaibaa hieman eri kuoressa.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe