Orpolta valttikortit pöytään: Stubb & Katainen + Arvopohja!

voimien.kokoamisen.aika

Stubb, Katainen ja Orpo vetoavat yhdessä suvaitsevaisuuden puolesta:

https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/a/54dfca50-0db7-4a71-80f1-3320d700a0d1#gallery

https://img.ilcdn.fi/LSmH2n-EMAP-oq4QxaWpHrdse2g=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/d3f163af7ed9b2e82e700f156c7b2356b88bb64bf4fcb65320e7a2e907148b3e.jpg

”Olen huolissani arvopohjan kehittymisestä Suomessa”, EU-komissaari Jyrki Katainen sanoo Iltalehdelle.

Katainen, Orpo ja Stubb ovat olleet kokoomuksen kasvot 2000-luvulla. He kaikki ovat arvoiltaan liberaaleja. Kukaan heistä ei halua sanoa, että yllättävä yhteisesiintyminen olisi suunnattu ketään vastaan.

29

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Suvaitse vanhuksien heitteillejättö !
        Suvaitse oman hyödyn tavoittelu ! (onhan härskiys silkka tulkintakysymys)
        Ai niin, vielä Stubbin tunnus : Suvaitse pakkoruotsitus, sillä saa nuoret nöyriksi !


      • suoraanjaselkeästi kirjoitti:

        Suvaitse vanhuksien heitteillejättö !
        Suvaitse oman hyödyn tavoittelu ! (onhan härskiys silkka tulkintakysymys)
        Ai niin, vielä Stubbin tunnus : Suvaitse pakkoruotsitus, sillä saa nuoret nöyriksi !

        Yotubesta löytyy hyviä videoita pakkoruotsista ja stuBBista


      • Wiimeiset_VOLKSTURMIT

        Wiimeiset Volksturm reservit heitetään toivottomaan taisteluun halla-aholaisia vastaan


      • VoittoisaKomboTässä
        Wiimeiset_VOLKSTURMIT kirjoitti:

        Wiimeiset Volksturm reservit heitetään toivottomaan taisteluun halla-aholaisia vastaan

        hyvin summattu :-D


    • maxaja

      Nää kaverit saa suksia suolle arvopohjiensa kanssa.

      • dfr

        ja hyvin pitkälle sinne suolle, hyvässä lykyssä sieltä saattaa löytyä myös muita matelijoita.



      • saako.jyrkiä
        dfr kirjoitti:

        ja hyvin pitkälle sinne suolle, hyvässä lykyssä sieltä saattaa löytyä myös muita matelijoita.

        Saako jyrkiä nyrkittää sitten vaikka heti


    • niidenarvopohja

      Köyhöt ja eläkeläist leipäjonon. Elättimamuile piikki auki.

    • entinenkokkari

      Näiden herrojen tuominen lööppeihin on sama kuin tämä narinkkatorin ja vihervasemmiston porukan hysteerinen maailmanlopun meininki, kauheaa pelkoa koetetaan kansaan saada nuoret paniikkiin, ei suomalaisia pelolla voi hallita ,meillä on kaikilla älyä nähdä itse mikä on maapallon ja suomen tilanne, emme ole narustavedettäviä laumasieluja. osaamme itse ajatella ilmastostakin tilastojen ja tutkimusten perusteella, ja toimia viisaasti .
      Pitäisi näidenkin herrojen sen verran historiaa tuntea ja suomalaista luonnetta että emme alistu saneluihin ja ihmisten eriarvoistamisiin, tämä yhden puolueen ja heitä äänestäneiden ihmisten halveksiminen on varsinaista rasismia. Emme halua sortopoliitiikan aikoja niin kuin aikoinaan suomen historiassa, eikä Neukkulan mallia jossa toisinajattelijat vaiennettiin. Stubb ja Katainen olkaa ystävällisiä ja pysykää siellä Brysselissä.

    • arvotonta

      Olemme nähneet ja taatusti nahkoissamme kokeneet Orpon arvopohjan. Orpon arvot on köyhät vanhukset kuolkoon. Maahanmuuttajia tekemään rikkaiden kulkkuun työtä vuorotta, niskalimassa. Oman maan työlliset tapettava paljolla työllä, etteivät elä eläkeikään saakka. Orpo aloitti tuon kauhean kansan kurittamisen ja nyt hän haluaa päästä vielä jatkamaan ja viemään loppuun arvopohjansa.

    • eivoiollatottamillään

      Luulin että tämä uutinen oli vitsi mutta siellähän nämä pässinpäät keikisteli tyhmät päät yhteen lyötynä.
      Voihan arvopohja. Mitä liikkuu päässä jos tätä konkkarokkaa äänestää.

      • edey

        Tuo porukkahan aloitti suomen tuhoamisen jo 2000 luvulla, helvetin hyvin siinä onnistuen.


    • eieiei

      Sanahelinää ja teot ovat toista.Ei jatkoon.

    • SekoomusEesHäpeisis

      Kolmen omahyvää virnuilevan ylpeen paskan taluttaminen yhteiskuvaan kertoo kaiken sekoomuksen "arvoista". Suvaitkoot nämä kermaperseensä vittuun Suomesta hyvän sään aikana.

    • hyväniin

      Näin syventivät kokoomuksen tappiota..

    • voi

      ..joo, ja Caruna Kataisen vielä Kokoomus toi kuvaan mukaan!!!!!! On Kokoomuksella pokkaa!

    • topi_koo

      Tämä haiskahtaa jo tarkoitukselliselta luovutukselta. Kuinkahan monta kymmentä tuhatta ääntä katosi persujen laariin tuon uutisen myötä, minun ääneni lisäksi. Halla-aho kiittää ja kumartaa.

      Toisaalta voisi ajetella, että kyseessä olikin taktinen veto, että kun kerran meillä ei enää ole saumoja ykkössijalle, niin autetaan sitten kaveria sinne demarien sijasta. Siinä tapauksessa voisi onnitella hyvästä pelisilmästä.

    • VMP-parasta.mitä-kok

      VMP - Parasta mitä Kok tarjoaa?????

    • kokoomus-tiedotusosasto

      Nyt ei näissä vaaleissa suvaittu tarpeeksi!

      Ääniä -16.000, jolla irtosi "vain" 1 paikka.

    • sanosii

      Näiden vaalien pohjanoteeraus, Stubb, Katainenja Orpo ovat ne syyt miksi minä en enää äänestä Kokoomusta, vaikka oon syntynyt Kokoomuslaiseen perheeseen ja isä äänestää aina Kokomusta.

      Minä oon luvannut isälle palata ruotuun jos Kokoomus palaa ja valitsee puheenjohtajaksi taas joskus täysjärkisen.

    • nytonaikajärkeentyä

      Arvot ovat kyllä todella pohjassa.

      Nyt järki käteen ja KOK PS Kepu hallitus kokoon, jätetään Rinne ja muut sairaat vasemmistolaiset oppositiioon.

      • nmnmnm

        "Nyt järki käteen ja KOK PS Kepu hallitus kokoon"


        Enpä haluaisi näiden rakentavan uutta terveydenhoitoa ja sosiaaliturvaa.


    • saatanantunarit

      1940 luvulla Suomen vihollisia olivat kommunistit. 2000 luvulla kokoomuksen maanpetturit. Niljakkaat stubb ja käteinen etualalla.

    • tänään_16042019_13_25

      Orpo sanoi just että suvaitsevaisuus on keskeisimpiä Kokoomuksen kärkihankkeita hallitukseen menolle.

    • arvojakerrakseen

      Orpon arvot ovat: Se, mikä on sinun, on meidän. Se, mikä on meidän, on minun.

    • Kupla.puhkesi

      Eiköhän nyt viimein tyhmemmätkin ymmärrä, ja sillä tarkoitan Keskustan ja Kokoomuksen äänestäjiä. Sipilä oli alusta asti ohjattu vain ja ainoastaan yhteen tehtävään jonka hoiti mallikkaasti. Viimeisen neljän vuoden aikana Sipilän ja Kokoomuksen taustajoukot kuten Sipilä itsekin tehnyt melkoisen tilin. Häviäjiä ja maksajia tuolle tilin teolle on paljon. Se lista on pitkä ja jopa härski mitä Sipilän hallitus on vienyt kansalaisilta, etenkin se kirpaisee vähävaraisia laidasta laitaan, ja kaikki tehtiin "säästöjen" nimissä. Kuitenkin valtionvelka kasvanut ennätysmäisesti. Ihmisten kulutus vähentynyt radikaalisti ja saanut yrittäjiä ahtaalle eikä ole enää pystynyt palkkaamaan työntekijöitä. Työttömyystilastoilla kikkailtu ja saatu työttömiä pois tilastoista tietyin tunnetuin keinoin, kuitenkin Kelan luukulle mennyt ennätysmäärä uusia asiakkaita. Paljon kertoo sekin asioiden kulusta kun ihan muilla ajatuksilla mitä heillä lopulta oli tämä Soinin porukka haki itselleen paikat eduskuntaan Persujen listoilla ja heti kuitenkin paljastivat itsensä Sipilän osto porukaksi. Heitä siis oli äänestänyt tämä kansan järkevämpi osa joka lopulta asian ymmärsi ja nyt eivät tietysti enää samoja äänestäneet ja kukaan käpykaartista ei enää tietysti päässyt eduskuntaan. Kuinka moni edes huomasi kun Sipilä omien edessä ilmoitti jopa leveästi nauraen että nyt tuli sitten tälllainen vaalitappio. Tuokin jo kertoi että homma tuli kuitenkin hoidettua, ja tämä tämän päiväinen oli enää muodollisuus. Esimerkiksi Sipilän luotettavampia luottomiehiä ollut työministeri Lindström heti Sipilän ero ilmoituksen jälkeen ilmoitti ettei lähdekään EU vaaleihin ja jotain että oli muka tehnyt päätöksen jo aikoja sitten.

    • Anonyymi

      Hienoa samat heebot vappupöytään tosin keskenään mutta tarvitaanhan samat naamat jotta kokkarien geriatrikko äänestäjät "muistavat" muistinsa juoneinakin ketäs tai siis mitä puoluetta sitä pitääkin äänestää huomeanna

      Eli muistakaa äänestää Kokkarit: EU-Vaalit, 2019, Perussuomalaiset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe