Pelimies, naisten naurattaja mies olet.

Elämäerisuunnilla

Pelimies selvästi ja varattu vielä..
Katseessasi näin suoraa häpeämätöntä himoa, vallan halua tehdä juuri kuten ajattelet.
Luin sinua kuin avointa kirjaa, leikissä olin mukana vain sen verran että, näyttelin tietämätöntä..

Mutta tiesitkö mies? Että kohtasit minussa vertaisesi ainakin melkein..

En ollut enkä ole kiinnostunut sinusta!
Syitä on liian paljon ja loukata en tahtoisi sanoilla kovilla ja ikävillä..

En rakkaasi olla voi ja ystävyyteen me kaksi emme yltäneet koskaan!

Emme olisi tulleet toimeen keskenämme.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ImGreen

      En ole mikään Pelimies, oivoi ihmisillä ei vaan aivot riitä.

      • jooeikaikilla

        Aivot riitä. Se on huomattu.


    • Anonyymi

      Kun itse näyttelee eikä ole aito. Miten kuvittelet että saisit silloin mitään aitoa toiselta?

      Jos kerran leikit itse niin sinun tulisi myös kestää leikki mihin itse olet ryhtynyt.

      Itse olet tehnyt itsestäsi leikkikalun jolla voi hetken leikkiä. Mutta vakavampaa ei tuolla lailla voi saavuttaa kenenkään kanssa. Paitsi jos mies on täysi idiootti.

      Et tietenkään tulisi toimeen kyseisen miehen kanssa koska et itse ole aito.
      Et edes kestä itse aloittamaasi leikkiä ja leikkimistä et osaa lopettaa.

      Huvittavinta tässä on se että mies on ollut aidompi kuin sinä aloittaja :D

      • Anonyymi

        Voitko sinä ja ap kertoa mitä te leikitte, kun selvästi myös tunnette toisenne?


      • Anonyymi

        Sama kirjoitustyyli kuin Kikkonen kakkosella, ollut täällä jo vuosia. Samoja trolleja eri muodoissa.


      • Anonyymi

        Nyt meni väärin päätelmäsi.
        En ole leikkinyt kyseisen miehen kanssa.
        Olen oma itseni, aina olen oma itseni tähän pyrin ja tämä omana itsenä oleminen ei ole ollut vaikeaa koskaan minulle.
        Mutta joskus joutuu tilanteeseen, jossa ei tiedä yksinkertaisesti mitä tehdä / kuinka tulisi toimia.
        En ole mikään leikkikalu, en mene sänkyyn miehen kanssa josta en pidä yhtään. Ja joka on varattu ja elää toisen naisen kanssa.
        Josta liikkuu puheita, jotka jo kertovat niin paljon.
        Mies katsoi ja nauroi juuri tavalla että, ei pienintä epäillystä asian suhteen.
        Mitä olisit tehnyt tai kuinka olisit suhtautunut itse tässä tilanteessa?
        Ei olisi tarvittu paljon mitään että, tilanne olisi muuttunut hulluksi.
        Oli siis pakko näytellä tietämätöntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni väärin päätelmäsi.
        En ole leikkinyt kyseisen miehen kanssa.
        Olen oma itseni, aina olen oma itseni tähän pyrin ja tämä omana itsenä oleminen ei ole ollut vaikeaa koskaan minulle.
        Mutta joskus joutuu tilanteeseen, jossa ei tiedä yksinkertaisesti mitä tehdä / kuinka tulisi toimia.
        En ole mikään leikkikalu, en mene sänkyyn miehen kanssa josta en pidä yhtään. Ja joka on varattu ja elää toisen naisen kanssa.
        Josta liikkuu puheita, jotka jo kertovat niin paljon.
        Mies katsoi ja nauroi juuri tavalla että, ei pienintä epäillystä asian suhteen.
        Mitä olisit tehnyt tai kuinka olisit suhtautunut itse tässä tilanteessa?
        Ei olisi tarvittu paljon mitään että, tilanne olisi muuttunut hulluksi.
        Oli siis pakko näytellä tietämätöntä!

        Nyt vedät jo mukaan juoruja? Mikä esti kysymästä suoraan?
        Jos sulla on niin paha olla et sun pitää jotain mustamaalata täällä palstoilla niin olis kai syytä selvittää asiat tän miehen kanssa. Mielestäni jos olisit NAINEN niin tekisit sen. Ainakin jos aito haluat olla. Em tajua noin lapsellist käytöstä mihin nyt vajoat. Kun ei toisen pään sisään nää miksi jotain on tapahtanut niin kysy siltä mieheltä jos joku vaivaa. Itse ainakin olisin valmis puhumaan. Mutta en ole se josta tässä puhutaan. Toivottavasti asia kuitenki selviää.


    • Anonyymi

      Sinä oot pelinainen ja Katseessasi näin suoraa häpeämätöntä himoa, vallan halua tehdä juuri kuten ajattelet.

      • Anonyymi

        voi voi uneksi siitä sitten


    • Anonyymi

      Saa kai sitä nauttia
      hyvistä kaarista jotka
      mukavasti hohtaa vaatetuksen läpi.Ilo
      Siinä tulee rintaan
      kun nainen miellyttää
      ei sille mitään maha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe