Tuli eilen haettua autoliikkeestä uusi vitos BMW ja tänään olen kruisaillut poikaystäväni kanssa koko päivän. :)
Hieno päivä
8
<50
Vastaukset
- Lauri79
Oi ihanaa.
Minulla on A6 audi ja tykkään myös oman mieheni kanssa ajella.- jari_
Me Audi ja BMW miehet tarjoamme miellään kyydit mukavan näköisille pojille. :)
- Iiiiik
Mahdoton tykki puppeli poitsuille, jos sillä pololla vain 57kw tehoilla?
- jari_
Ei autossa tarvitse olla hirveästi voimaa.
Riittää että saa nautiskella oman kullan kanssa uudella ja huolettomalla autolla. :)
- ekofasist
Miks diesel auton ostit?
- jari_
Olen säästäväinen homppeli. :)
- Lauri79
Ja automaattina tietty niin saa omaa kultsipuppelia hivellä samalla kun kruisailee pitkin maaseutuja katsellen ihanaa suomen luontoa.
Taidan oman mieheni yllättää tänään.
Kun lähdetään ajelulle niin pysähdyn johonkin rauhalliseen paikkaan ja annan takaluukusta herkullisen yllätyksen.
- Anonyymi
Ihanaa, kundit... <3
Mullakin on uudenkarhea BMW 335i ja söpö nuori kundi pelkääjän paikalla<3 :)
Nähdään kesällä bimmerpoika partyissa Kalajoella! <3 ;)
Terveisin: Pena69
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888