Mitä mieltä olette Pattijoen pesulasta ?

Todellakin, nyt kun kaikki pyykki menee Pattijoen pesulaan, oletteko pesun tulokseen tyytyväisiä ?
Tuleeko lakanat sileäksi mankeloituna ?
Onko tyynynliinat puhtaat ?
Minä olen tähän pesulaan täysin tyytymätön, lakanat on ruttuisia, tyynynliinat tahraisia, muutenkin pesun tulos on ala- arvoista.
Haapaveden Pesulassa oli todella kiitettävän hyvää työtä ja tulosta, heitä ei voinut moittia.
Ilmoita

En ole tyytyväinen. Matot kävi siellä pesussa ja tuli olo, onkohan ne edes pesty. Meillä on keittiössä vaalea matto, joka tahrautuu siellä helposti. Ko. matto kävi kyseisessä pesulassa ja palasi sieltä sellaisena, että siinä oli vielä tahroja näkyvissä ja oli harmaahko päällispuoleltaan, kuten jo pesuun lähtiessäänkin. Odotin, että ko. kohdat olisivat puhdistuneet. Täällä Haapaveden pesulassa kun samainen matto kävi aikanaan jonkun kerran pesussa, niin oli päällispuoleltaan yhtä kirkas kuin alapuolelta, eikä tahran tahraa missään. Siihen tulokseen olin tyytyväinen ja samaa odotin Pattijoen pesulalta, mutta pettymys tuli...
Ilmoita
Myös minä olen pettynyt Pattijoen pesulan työhön, ajattelin, että onkohan noita lakanoitakaan pesty ollenkaan olivat sen oloisia kuin olisi vain puisteltu ja käärästy takaisin muovisäkkiin.
Lakanoitakaan ei varmasti oltu mankeloitu, olivat pehmeitä ja ruttuisia.

Pitäisi alkaa etsimään uusi pesula, jonnekka uskaltaisi ja voisi luottaa lähettää pestäväksi kaikenlaiset liinavaatteet.
Kuka tietäisi, missä olisi erittäin hyvä ja ammattitaitoinen pesula ?

Oli hirvittävä vahinko, että Kaupunki myi oman pesulamme tuollaiselle sähärille, joka ei saa muuta, kuin vahinkoa aikaan. Haapaveden pesulasta sai puhtaan pyykin takaisin, heti näki, että vaatteet on pesty ja mankeloitu.

Jos liinavaatteet mankeloidaan, niihin tulee sileä tiivis kaunis pinta, jota voi ihaillen katsella, mutta Pattijoelta kun pyykki palautui, ei liinavaatteet ollut lainkaan sen näköisiä, että niitä olisi mankeloitu.
1 VASTAUS:
Kiinassa on hyviä pesuloita.
+Lisää kommentti
Kyllä se oli ennen toista karijakeittiössä käsinpestiin
ja pyhäjoessa avannossa virutettiin ja käsinkaulattiin
olivat puhtaita ja hyvänhajusia
Voikun sais ne ajattakasin
Ilmoita
Kiinnostaa tietää miksi et pese ite lakanoitas?. Vuodevaatteet kannattaa vaihtaa niin usein etteivät pääse pinttymään nuin paskasiksi.
Ilmoita
No voi Samppa kuules kun paljon muitakin ihmisiä on olemassa kuin sinä, vuodevaatteet vaihdetaan joka päivä !
Ilmoita
Mun puuvillamatot kutistui pesulareissulla 10cm leveydestään,oli pesty liian kuumalla,40 astetta olisi ollut ohjeen mukaan,mutta ilmeisesti niitä ohjeita ei lueta.Valkoisissa matoissa oli samat tahrat kuin lähtiessa,joten tahranpoisto ei ilemeiseti kuulu hintaan,vaan pitäisikö siitä erikseen mainita?
Ilmoita
Ilman muuta se on hyvä vaihtaa petivaatteet joka päivä jos niin kovasti likaantuvat. Pesulasta kannattaa kysyä pystyvätkö poistamaan myös tahrat, riippuu varmaan eritteestä minkälaiset aineet tarvitaan.
Ilmoita
Täällä tuo joku Samppa ei todellakaan ymmärrä mitä puhuu täytyy sille rautalangasta vääntää, sillä onhan paikkoja jossa pyykkiä tulee kymmeniä, satoja kiloja päivässa ja vaatteet vaihdetaan yleensäkkin joka päivä.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä mieltä olette Pattijoen pesulasta ?

Todellakin, nyt kun kaikki pyykki menee Pattijoen pesulaan, oletteko pesun tulokseen tyytyväisiä ?
Tuleeko lakanat sileäksi mankeloituna ?
Onko tyynynliinat puhtaat ?
Minä olen tähän pesulaan täysin tyytymätön, lakanat on ruttuisia, tyynynliinat tahraisia, muutenkin pesun tulos on ala- arvoista.
Haapaveden Pesulassa oli todella kiitettävän hyvää työtä ja tulosta, heitä ei voinut moittia.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta