Miksi Suomessa on niin vaikeaa löytää anaaliseksiin erikoistunutta m.............. miestä.
Tukholmassa, Lontoossa, Berliinissä, Inglesissä on jo todella helppoa saada n........... hoonaamaan valkoinen suomiäijä auki.
Ja lähes aina on m............ uroksilla isoa tarjolla.
Puutteessa joutuu elämään, ja m........aa kumik....... käyttämään.
Vaikea löytää
11
932
Vastaukset
Voin tulla sun anaaliin
- K-u-t-s-u-n-i-
Tuliko teille jo ikävä minua? Miksi ei??? Lääkärini mukaan tämä pakkomielteeni, yhdistettynä alhaiseen ÄO:hon, koituu vielä joku päivä kohtalokseni. Se ei haittaa, koska kaipaan toisen ihmisen kosketusta, vaikka nyrkillä, jos en sitä muuten saa. Olen niin yksinäinen, että nämä keskustelupalstat ovat ainoat kontaktini toisiin ihmisiin. Minulla oli kyllä kerran lemmikkieläin... mutta sekin tappoi itsensä, kun ei kestänyt seuraani. :(
- Anonyymi
K-u-t-s-u-n-i- kirjoitti:
Tuliko teille jo ikävä minua? Miksi ei??? Lääkärini mukaan tämä pakkomielteeni, yhdistettynä alhaiseen ÄO:hon, koituu vielä joku päivä kohtalokseni. Se ei haittaa, koska kaipaan toisen ihmisen kosketusta, vaikka nyrkillä, jos en sitä muuten saa. Olen niin yksinäinen, että nämä keskustelupalstat ovat ainoat kontaktini toisiin ihmisiin. Minulla oli kyllä kerran lemmikkieläin... mutta sekin tappoi itsensä, kun ei kestänyt seuraani. :(
Annatko pyllysi käyttööni?Olen kokematon.
- Anonyymi
Homo sehän on sun juttus mitä täällä siitä tolkutat. Onko jo lohkot kylmenneet kun et muuta enää pysty kertoo.
- Anonyymi
Onko sulla paikkaa? Missä päin asut?
- Anonyymi
Olen käytettävissä!
- Anonyymi
Analiin puolin ja toisin!
- Anonyymi
Niinpä niin sinähän sen parhaiten tiedät mitä teillä tapahtuu. Ei kannata yleistää vajakki homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin sinähän sen parhaiten tiedät mitä teillä tapahtuu. Ei kannata yleistää vajakki homo.
Sää mää ja bää on nyt vajakki homo buaahaa
- Anonyymi
Rupee vasiten nuohoomaan noiden katujengiläisten kanssa, siellä on innokasta tummaa nuorta kaveria jotka jaksaa ja jaksaa
- Anonyymi
No jätän katu huoraamisen ihan sulle.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3184621Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1224113Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102492Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012179Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.381726- 311346
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71319Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11269Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii491234entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471006