Vaikea löytää

KeittiöMesu

Miksi Suomessa on niin vaikeaa löytää anaaliseksiin erikoistunutta m.............. miestä.
Tukholmassa, Lontoossa, Berliinissä, Inglesissä on jo todella helppoa saada n........... hoonaamaan valkoinen suomiäijä auki.
Ja lähes aina on m............ uroksilla isoa tarjolla.
Puutteessa joutuu elämään, ja m........aa kumik....... käyttämään.

11

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin tulla sun anaaliin

• K-u-t-s-u-n-i-

Tuliko teille jo ikävä minua? Miksi ei??? Lääkärini mukaan tämä pakkomielteeni, yhdistettynä alhaiseen ÄO:hon, koituu vielä joku päivä kohtalokseni. Se ei haittaa, koska kaipaan toisen ihmisen kosketusta, vaikka nyrkillä, jos en sitä muuten saa. Olen niin yksinäinen, että nämä keskustelupalstat ovat ainoat kontaktini toisiin ihmisiin. Minulla oli kyllä kerran lemmikkieläin... mutta sekin tappoi itsensä, kun ei kestänyt seuraani. :(

• Anonyymi
        K-u-t-s-u-n-i- kirjoitti:

Tuliko teille jo ikävä minua? Miksi ei??? Lääkärini mukaan tämä pakkomielteeni, yhdistettynä alhaiseen ÄO:hon, koituu vielä joku päivä kohtalokseni. Se ei haittaa, koska kaipaan toisen ihmisen kosketusta, vaikka nyrkillä, jos en sitä muuten saa. Olen niin yksinäinen, että nämä keskustelupalstat ovat ainoat kontaktini toisiin ihmisiin. Minulla oli kyllä kerran lemmikkieläin... mutta sekin tappoi itsensä, kun ei kestänyt seuraani. :(

Annatko pyllysi käyttööni?Olen kokematon.

• Anonyymi

Homo sehän on sun juttus mitä täällä siitä tolkutat. Onko jo lohkot kylmenneet kun et muuta enää pysty kertoo.

• Anonyymi

Onko sulla paikkaa? Missä päin asut?

• Anonyymi

Olen käytettävissä!

• Anonyymi

Analiin puolin ja toisin!

• Anonyymi

Niinpä niin sinähän sen parhaiten tiedät mitä teillä tapahtuu. Ei kannata yleistää vajakki homo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin sinähän sen parhaiten tiedät mitä teillä tapahtuu. Ei kannata yleistää vajakki homo.

Sää mää ja bää on nyt vajakki homo buaahaa

• Anonyymi

Rupee vasiten nuohoomaan noiden katujengiläisten kanssa, siellä on innokasta tummaa nuorta kaveria jotka jaksaa ja jaksaa

• Anonyymi

No jätän katu huoraamisen ihan sulle.

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe