Olisiko jollain suosituksia, esimerkkejä tms. perushyvistä sähkösavukkeista? Kivijalkaliikkeet ovat kaukana, joten olisi hyvä tietää etukäteen, mitä olen hakemassa. Tavoitteena siis olisi suht hyvä akunkesto ja höyryn määrä keskiverto. Käytössä on ollut Aspire Pockex, joten tästä ns. yksi aste parempaan olisi tavoitteena.
Hyvä sähkötupakka?
5
2045
Vastaukset
- Mentooli
Viro, mehupojat.
- Anonyymi
https://www.sciencealert.com/a-single-vape-could-mess-with-your-blood-vessels-even-without-any-nicotine?perpetual=yes&limitstart=1
Tuon englanninkielisen jutun mukaan hyvää sähkötupakkaa ei ole lainkaan. Pelkkä hörystyneen mauste- tms. litkun henkäisy sähkötupakasta saa kehossa, verisuonissa, kummallisia muutoksia aikaan, siis ilman nikotiiniakin.
Jo muutama vuosi sitten sähkötupakkin arveltiin aiheuttavan sairaalloista keuhkomuutosta, jotain popcornikeuhkoa. Kyllä paras olisi vaan pyrkiä eroon kaikista tupakkituotteista!- Anonyymi
Olet siis tupakan kannalla enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis tupakan kannalla enemmän?
En ole tupakan kannalla lainkaan. Itse en käytä tupakkatuotteita, mutta kuvittelisin nikotiinilaastareiden nikotiinipurukumin olevan vähiten haitallisia nikotiinituotteita.
Mielestäni tupakasta kannattaa hankkiutua eroon jonkunmoisten epämukavuuksien ja ponnistelujenkin hinnalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tupakan kannalla lainkaan. Itse en käytä tupakkatuotteita, mutta kuvittelisin nikotiinilaastareiden nikotiinipurukumin olevan vähiten haitallisia nikotiinituotteita.
Mielestäni tupakasta kannattaa hankkiutua eroon jonkunmoisten epämukavuuksien ja ponnistelujenkin hinnalla.Kuvittelulla ja todellisuudella on iso ero, ei ole vähemmän vaan enemmän haitallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713