Ei olisi ikinä uskonut että sinun kaltainen kaveri olisi vajonnut näin alas.
Onnellisia eläkepäiviä!
Muista millaisena Suomalaiset sinut muistavat, ja mitä sukulaisesi saa kuulla tästä historian suurmiehestä!
Ei hjuva!
Timon temppu sai todella pahalle tuulelle
9
57
Vastaukset
- Veikko.Vennamo--
Veikko.Vennamo aikoinaan varoitti huijareista he eivät ole sitä mitä yrittävät kaikille esittää ja oli täysin oikeassa siinä
Pettäjän tie on tuskainen ja nyt sen saa kokea Timo Soini opetuslapsineen. Valitettavasti Soinin mukana meni joku hyväkin, kuten Jussi Niinistö, mutta muutoin politiikan lainalaisuuksia ymmärtämätön. Vennamo aikanaan kutsui takinkääntäjäpettureita seteliselkärankaisiksi ja oli oikeassa. SMP:sta loikanneet pettivät äänestäjänsä mutta kansalaiset eivät sitä ymmärtäneet ja antoivat tuomionsa kun Soinilaiset lähtivät samalle tielle, niin kansan tuomio oli kova.
- Kusi.alleen
Soinin abortilla synnytetty lapsi ei ollut menestyskelpoinen.
- Äkkikuolema.luusereille
Kontista hautaan, tyhjän kannatuksen kautta.
- abortointi-soini
Äkkikuolema.luusereille kirjoitti:
Kontista hautaan, tyhjän kannatuksen kautta.
Taas jäi vain kasa savuavia raunioita abortointi-soinin jäljiltä
- Audi200ses
Timo siis uhrasi kaiken, jotta sai pitää ulkoministeri pestinsä. Menetti kasvonsa, valehteli, oli seteliselkärankainen, teki kaiken mahdollisen jotta hillotolppa pysyy hänellä.
Tämmösen perinnön lopulta jätti, ei mikään hieno poistuminen. - Hyviä.uutisia
Timppa lähtee suurlähettilääksi, varmaan Lontooseen ja nauraa koko matkan pankkiin. Siniset kansanedustajat menevät työkkäriin, onneksi heitä aktivoidaan. Lindström saa maistaa omaa lääkettään.
- TotuusSattuuQC
Vähänpä on enää kiitollisuutta jäljellä siitä että Timo (tahtomattaan) loi teille valmiiksi puolueen jolla on ihan oikeaa vaikutusta Suomen politiikassa. Ette te olisi ikinä itse saneet moista puoluettä pystyyn ja nykyiseen kokoonsa.
- IivisniemenHohottaja
Mitäs mä sanoin jo kauan sitten?
Sanoin, että tästä ei jää Timolle muuta jäljelle kuin homma Iivisniemen koirankusetustolpalla. Puudelinpissittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142