Tähtiliike, IPU ja SKE yhteen

kun.aika.on

Eikö nyt olisi aika lyödä hynttyyt yhteen, että seuraavissa eduskuntavaaleissa persuille olisi myös Suomen liittoutumattomuutta kannattava vaihtoehto?

15

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun.aika.on

      Unohdin listasta Sinisen tulevaisuuden.

      • Anonyymi

        IPU on EU-jäsenyyden vastustaja .Nuo muut eivät ole.


    • Kattslkj

      Jos lyöttäytyisivät yhteen, niin siitähän nujakka syntyisi. Väykkä tahtois siinäki puolueessa olla se the boss.

    • Hohhohhoo

      Väykky ja de Witt samassaa puolueessa. Tulisi hyvä viihdesarja!

    • lingou

      Eiköhän se näissä vaaleissa ollut viimeinen mahdollisuus vaikuttaa maahanmuuttoon ja EU-kielteisyyteen. Neljän vuoden kuluttua maailma todennäköisesti muuttunut niin paljon että silloin niistä puhuminen vaikuttaa vanhan kertaukselta.
      Halla-aho laittaa nyt tulevalla eduskuntakaudellaan nuo asiat kuntoon niin niistä ei voi valittaakaan enää vuonna 2023.

    • Eiköhän tähtiliikeläisten IPUlaisten ja SKEdeläisten kannattaisi nyt vaan liittyä Perussuomalaisiin. Itse laitoin hakemuksen vetämään. Esim tähtiliikkeen toiminta on hyttysen ininää, varsinkin kun Yle pisti pimentoon

      • montasyytä

        PerSut haluavat Natoon ja puolustavat metropolikeskeisyyttä. Samoin PerSut ovat ääriliike maahanmuuttopolitiikassa, kun Tähtiliike on keskitien kulkija. PerSut ovat rikkaiden asialla kokoomuksen tapaan, kun alkiolaiset ovat köyhän asialla.

        On monta hyvää syytä jatkaa Tähtiliikkeessä!


      • montasyytä kirjoitti:

        PerSut haluavat Natoon ja puolustavat metropolikeskeisyyttä. Samoin PerSut ovat ääriliike maahanmuuttopolitiikassa, kun Tähtiliike on keskitien kulkija. PerSut ovat rikkaiden asialla kokoomuksen tapaan, kun alkiolaiset ovat köyhän asialla.

        On monta hyvää syytä jatkaa Tähtiliikkeessä!

        Lykkäät pötyä. PS:llä ei ole selkeetä kantaa NATO-jäsenyydestä ja lisäksi PS on NATO-kriittinen puolue. PS ei myöskään vastusta maahanmuuttoa, vaan VAIN sellaista maahantuloa, mistä on taloudellista yms. haittaa maalle ja kansalle. Maahanmuutto ja haittamaahanmuutto on kaksi eri asiaa. PS ei myöskään ole rikkaiden asialla, vaan äänestäjiensä asialla. PS:n äänestäjäkunta on nimensä mukaisesti perussuomalaisista koostuva populaa. Kokoomus ja Kepu on bisnespuolueita, joiden päätoimialaa on huolehtia hyväosaisten alhaisista veroista yms. eduista, sekä monikansallisesta bisneksestä, jossa suurimmat kärsijät löytyy siitä populasta, mikä on Suomessa enemmistöä, eli tavalliset palkansaajat, pienituloiset, työttömät, koululaiset, vanhukset, sairaat...

        Seitsemäntähdenlennoksi taisi jäädä.


      • tottuusesiin
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Lykkäät pötyä. PS:llä ei ole selkeetä kantaa NATO-jäsenyydestä ja lisäksi PS on NATO-kriittinen puolue. PS ei myöskään vastusta maahanmuuttoa, vaan VAIN sellaista maahantuloa, mistä on taloudellista yms. haittaa maalle ja kansalle. Maahanmuutto ja haittamaahanmuutto on kaksi eri asiaa. PS ei myöskään ole rikkaiden asialla, vaan äänestäjiensä asialla. PS:n äänestäjäkunta on nimensä mukaisesti perussuomalaisista koostuva populaa. Kokoomus ja Kepu on bisnespuolueita, joiden päätoimialaa on huolehtia hyväosaisten alhaisista veroista yms. eduista, sekä monikansallisesta bisneksestä, jossa suurimmat kärsijät löytyy siitä populasta, mikä on Suomessa enemmistöä, eli tavalliset palkansaajat, pienituloiset, työttömät, koululaiset, vanhukset, sairaat...

        Seitsemäntähdenlennoksi taisi jäädä.

        Kyllä halla-aholaiset haluavat Natoon:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15621555/halla-aho-demonisoi-venajaa-ja-yllyttaa-suomea-natoon



      • montasyytä kirjoitti:

        PerSut haluavat Natoon ja puolustavat metropolikeskeisyyttä. Samoin PerSut ovat ääriliike maahanmuuttopolitiikassa, kun Tähtiliike on keskitien kulkija. PerSut ovat rikkaiden asialla kokoomuksen tapaan, kun alkiolaiset ovat köyhän asialla.

        On monta hyvää syytä jatkaa Tähtiliikkeessä!

        Niinno tähtiliike on silti hyttysen ininää. EI pienpuolue pötki minnekään. Tosin äänestin tähtiliikettä eu-vaaleissa mutta ei se mitään auta.

        persut eivät edes halua irti EU:sta

        uskon että persut ovat suuri huijjaus


      • Anonyymi

        kuule se on ihan sama haluaako joku jotain eu -irrotusta
        kun katsot englannin vaikeuksia

        sinä aikana jolloin pohdit näitä, urpilainen alistaa sinua vielä lisää eu-valtaan
        (yksi edustaja ei tee mitään eu-parlamentissa, jos tähtiliike liittouu viiden tähden italialiikkeen kanssa ryhmäksi, ei mitään merkitystä liian pieni ryhmä

        eu.ssa ei ole oppositiota vaan komissio on riippumaton parlamentista jossa ei ole hallituksen = komissio tukijoita eikä vastustajia on vain ryhmiä

        siitä seuraa että suurimmat ryhmät vaikuttavat ja vain ne
        eivät yksityiset edustajat eivät yksityset puolueet kuten kokoomus vaan niiden liitot, näinollen missään oloissa tähtiliike liitossa italian viiden tähden liikkeen kanssa ei pysty mihinkään europarlamentissa ei pystynyt maalaisliitto koskaan Alde-ryhmässä jossa väyrynen istui ja koko maalaisliitto (no takkula vähän takkuili ja hyppeli välillä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuule se on ihan sama haluaako joku jotain eu -irrotusta
        kun katsot englannin vaikeuksia

        sinä aikana jolloin pohdit näitä, urpilainen alistaa sinua vielä lisää eu-valtaan
        (yksi edustaja ei tee mitään eu-parlamentissa, jos tähtiliike liittouu viiden tähden italialiikkeen kanssa ryhmäksi, ei mitään merkitystä liian pieni ryhmä

        eu.ssa ei ole oppositiota vaan komissio on riippumaton parlamentista jossa ei ole hallituksen = komissio tukijoita eikä vastustajia on vain ryhmiä

        siitä seuraa että suurimmat ryhmät vaikuttavat ja vain ne
        eivät yksityiset edustajat eivät yksityset puolueet kuten kokoomus vaan niiden liitot, näinollen missään oloissa tähtiliike liitossa italian viiden tähden liikkeen kanssa ei pysty mihinkään europarlamentissa ei pystynyt maalaisliitto koskaan Alde-ryhmässä jossa väyrynen istui ja koko maalaisliitto (no takkula vähän takkuili ja hyppeli välillä)

        Niin EU on suuryritysten ja mm vapaamuurarien asialla. EU on nykypäivän super-Neuvostoliitto, vain gulagit puuttuvat


    • Anonyymi

      Italiaiassa väyrysläiset viiden tähden liike, menivät demarin kanssa hallitukseen kannattamaan keskusjohtoista liittovaltiota ja viiden tähden liike tulee häviämään parlamentista ensi vaaleissa

      ei auta jos ipu liittyy ske tähtiliikkeeseen vaan kaikki kolme jauhautuvat
      Kuntavaalit 2021 vaihtoehto on Team Hakkarainen
      Perusteet: Suomen suurin kannatus
      Ylivoimaisesti

      2021 PS yli 25 pros kuntavallit, kepu alle 10, vanha YYA-puolue Kremlin Kekkoset ja Keskoset, kepu -sanan taivutus kieliopin mukaan: kepu, kepumpi, kremlinkeskoset

      https://www.suomenuutiset.fi/wp-content/uploads/2019/09/Kesakokous2019_047-640x320.jpg

    • Anonyymi

      Niin, miltähän Paavo näyttäisi nahkaunivörmyssä ja köppälakissa? Paljon komeammalta kuin köyhän kesän orava Halla-aho.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe