Eikö nyt olisi aika lyödä hynttyyt yhteen, että seuraavissa eduskuntavaaleissa persuille olisi myös Suomen liittoutumattomuutta kannattava vaihtoehto?
Tähtiliike, IPU ja SKE yhteen
15
218
Vastaukset
- kun.aika.on
Unohdin listasta Sinisen tulevaisuuden.
- Anonyymi
IPU on EU-jäsenyyden vastustaja .Nuo muut eivät ole.
- Kattslkj
Jos lyöttäytyisivät yhteen, niin siitähän nujakka syntyisi. Väykkä tahtois siinäki puolueessa olla se the boss.
- Hohhohhoo
Väykky ja de Witt samassaa puolueessa. Tulisi hyvä viihdesarja!
- lingou
Eiköhän se näissä vaaleissa ollut viimeinen mahdollisuus vaikuttaa maahanmuuttoon ja EU-kielteisyyteen. Neljän vuoden kuluttua maailma todennäköisesti muuttunut niin paljon että silloin niistä puhuminen vaikuttaa vanhan kertaukselta.
Halla-aho laittaa nyt tulevalla eduskuntakaudellaan nuo asiat kuntoon niin niistä ei voi valittaakaan enää vuonna 2023. Eiköhän tähtiliikeläisten IPUlaisten ja SKEdeläisten kannattaisi nyt vaan liittyä Perussuomalaisiin. Itse laitoin hakemuksen vetämään. Esim tähtiliikkeen toiminta on hyttysen ininää, varsinkin kun Yle pisti pimentoon
- montasyytä
PerSut haluavat Natoon ja puolustavat metropolikeskeisyyttä. Samoin PerSut ovat ääriliike maahanmuuttopolitiikassa, kun Tähtiliike on keskitien kulkija. PerSut ovat rikkaiden asialla kokoomuksen tapaan, kun alkiolaiset ovat köyhän asialla.
On monta hyvää syytä jatkaa Tähtiliikkeessä! montasyytä kirjoitti:
PerSut haluavat Natoon ja puolustavat metropolikeskeisyyttä. Samoin PerSut ovat ääriliike maahanmuuttopolitiikassa, kun Tähtiliike on keskitien kulkija. PerSut ovat rikkaiden asialla kokoomuksen tapaan, kun alkiolaiset ovat köyhän asialla.
On monta hyvää syytä jatkaa Tähtiliikkeessä!Lykkäät pötyä. PS:llä ei ole selkeetä kantaa NATO-jäsenyydestä ja lisäksi PS on NATO-kriittinen puolue. PS ei myöskään vastusta maahanmuuttoa, vaan VAIN sellaista maahantuloa, mistä on taloudellista yms. haittaa maalle ja kansalle. Maahanmuutto ja haittamaahanmuutto on kaksi eri asiaa. PS ei myöskään ole rikkaiden asialla, vaan äänestäjiensä asialla. PS:n äänestäjäkunta on nimensä mukaisesti perussuomalaisista koostuva populaa. Kokoomus ja Kepu on bisnespuolueita, joiden päätoimialaa on huolehtia hyväosaisten alhaisista veroista yms. eduista, sekä monikansallisesta bisneksestä, jossa suurimmat kärsijät löytyy siitä populasta, mikä on Suomessa enemmistöä, eli tavalliset palkansaajat, pienituloiset, työttömät, koululaiset, vanhukset, sairaat...
Seitsemäntähdenlennoksi taisi jäädä.- tottuusesiin
eur0kriittinen kirjoitti:
Lykkäät pötyä. PS:llä ei ole selkeetä kantaa NATO-jäsenyydestä ja lisäksi PS on NATO-kriittinen puolue. PS ei myöskään vastusta maahanmuuttoa, vaan VAIN sellaista maahantuloa, mistä on taloudellista yms. haittaa maalle ja kansalle. Maahanmuutto ja haittamaahanmuutto on kaksi eri asiaa. PS ei myöskään ole rikkaiden asialla, vaan äänestäjiensä asialla. PS:n äänestäjäkunta on nimensä mukaisesti perussuomalaisista koostuva populaa. Kokoomus ja Kepu on bisnespuolueita, joiden päätoimialaa on huolehtia hyväosaisten alhaisista veroista yms. eduista, sekä monikansallisesta bisneksestä, jossa suurimmat kärsijät löytyy siitä populasta, mikä on Suomessa enemmistöä, eli tavalliset palkansaajat, pienituloiset, työttömät, koululaiset, vanhukset, sairaat...
Seitsemäntähdenlennoksi taisi jäädä.Kyllä halla-aholaiset haluavat Natoon:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15621555/halla-aho-demonisoi-venajaa-ja-yllyttaa-suomea-natoon tottuusesiin kirjoitti:
Kyllä halla-aholaiset haluavat Natoon:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15621555/halla-aho-demonisoi-venajaa-ja-yllyttaa-suomea-natoonSinä: "PerSut haluavat Natoon"
Oikaisen toistamiseen disinformaatiosi: PS:llä ei ole selkeetä kantaa NATO-jäsenyydestä ja lisäksi PS on NATO-kriittinen puolue. Tällä hetkellä Halla-ahokaan ei hakisi jäsenyyttä.
https://yle.fi/uutiset/3-10599372montasyytä kirjoitti:
PerSut haluavat Natoon ja puolustavat metropolikeskeisyyttä. Samoin PerSut ovat ääriliike maahanmuuttopolitiikassa, kun Tähtiliike on keskitien kulkija. PerSut ovat rikkaiden asialla kokoomuksen tapaan, kun alkiolaiset ovat köyhän asialla.
On monta hyvää syytä jatkaa Tähtiliikkeessä!Niinno tähtiliike on silti hyttysen ininää. EI pienpuolue pötki minnekään. Tosin äänestin tähtiliikettä eu-vaaleissa mutta ei se mitään auta.
persut eivät edes halua irti EU:sta
uskon että persut ovat suuri huijjaus- Anonyymi
kuule se on ihan sama haluaako joku jotain eu -irrotusta
kun katsot englannin vaikeuksia
sinä aikana jolloin pohdit näitä, urpilainen alistaa sinua vielä lisää eu-valtaan
(yksi edustaja ei tee mitään eu-parlamentissa, jos tähtiliike liittouu viiden tähden italialiikkeen kanssa ryhmäksi, ei mitään merkitystä liian pieni ryhmä
eu.ssa ei ole oppositiota vaan komissio on riippumaton parlamentista jossa ei ole hallituksen = komissio tukijoita eikä vastustajia on vain ryhmiä
siitä seuraa että suurimmat ryhmät vaikuttavat ja vain ne
eivät yksityiset edustajat eivät yksityset puolueet kuten kokoomus vaan niiden liitot, näinollen missään oloissa tähtiliike liitossa italian viiden tähden liikkeen kanssa ei pysty mihinkään europarlamentissa ei pystynyt maalaisliitto koskaan Alde-ryhmässä jossa väyrynen istui ja koko maalaisliitto (no takkula vähän takkuili ja hyppeli välillä) Anonyymi kirjoitti:
kuule se on ihan sama haluaako joku jotain eu -irrotusta
kun katsot englannin vaikeuksia
sinä aikana jolloin pohdit näitä, urpilainen alistaa sinua vielä lisää eu-valtaan
(yksi edustaja ei tee mitään eu-parlamentissa, jos tähtiliike liittouu viiden tähden italialiikkeen kanssa ryhmäksi, ei mitään merkitystä liian pieni ryhmä
eu.ssa ei ole oppositiota vaan komissio on riippumaton parlamentista jossa ei ole hallituksen = komissio tukijoita eikä vastustajia on vain ryhmiä
siitä seuraa että suurimmat ryhmät vaikuttavat ja vain ne
eivät yksityiset edustajat eivät yksityset puolueet kuten kokoomus vaan niiden liitot, näinollen missään oloissa tähtiliike liitossa italian viiden tähden liikkeen kanssa ei pysty mihinkään europarlamentissa ei pystynyt maalaisliitto koskaan Alde-ryhmässä jossa väyrynen istui ja koko maalaisliitto (no takkula vähän takkuili ja hyppeli välillä)Niin EU on suuryritysten ja mm vapaamuurarien asialla. EU on nykypäivän super-Neuvostoliitto, vain gulagit puuttuvat
- Anonyymi
Italiaiassa väyrysläiset viiden tähden liike, menivät demarin kanssa hallitukseen kannattamaan keskusjohtoista liittovaltiota ja viiden tähden liike tulee häviämään parlamentista ensi vaaleissa
ei auta jos ipu liittyy ske tähtiliikkeeseen vaan kaikki kolme jauhautuvat
Kuntavaalit 2021 vaihtoehto on Team Hakkarainen
Perusteet: Suomen suurin kannatus
Ylivoimaisesti
2021 PS yli 25 pros kuntavallit, kepu alle 10, vanha YYA-puolue Kremlin Kekkoset ja Keskoset, kepu -sanan taivutus kieliopin mukaan: kepu, kepumpi, kremlinkeskoset
https://www.suomenuutiset.fi/wp-content/uploads/2019/09/Kesakokous2019_047-640x320.jpg - Anonyymi
Niin, miltähän Paavo näyttäisi nahkaunivörmyssä ja köppälakissa? Paljon komeammalta kuin köyhän kesän orava Halla-aho.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603