Vaalipäivän jälkeinen pläjäys

Taas-naurattaa

"Kun äänestät annat valtakirjan kansanedustajan toimia sinun edustajana.
PoisEUikeestä
15.4.2019 15:23"

Kansanedustaja ei edusta vain äänestäjiään, vaan päätttää koko kansan asioista.

"Jos et äänestä niin et hyväksy ketään edustamaan sinua eli
et kannata äänestyksen pitäjää etkä anna valtakirjaa toimia
sinun edustajana eli vastustat äänestyksen pitäjää."

Ei. Kaikki kansanedustjat ovat samassa asemassa, riippumatta keiltä ovat äänensä saaneet. He ovat velvollisia hoitamaan KOKO KANSAN etuja, ei vain äänestäneiden.

"Jos olet EU vastainen älä anna menemällä äänestämään
valtakirjaasi heille."

Ei ole negatiivista äänioikeutta.

"#Viimeisimmässä EU parlamentti vaaleissa osanotto oli 42.5 % ja on
laskenut koko ajan joten protesti ääni oli 57.5 % ."

Vain äänestykseen osallistuneet otetaan huomioon.
Äänestämättä jättäminen on yhtä tyhjän kanssa.Se on siis suoraan verrannollinen älyn-jättämän aivotoimintaan.

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoisEUikeestä

      To: Taas -nNaurattaa-itkettää
      Yritys jonka jäseniä ihmiset eivät halua olla ja
      eivät anna sille valtakirjaansa ovat tyhmiä.
      EU huijarin yritys pelastaa Eu kannattaja määrä!
      Kun EU äänestys on laskenut 10% niin ovatko 90% ihmisistä väärässä?

      Iltasanomat Gallup: avustetaanko Kreikkaa
      90% Ei avusteta koska me emme halua maksaa toisten laskuja
      10% Avustetaan koska EU haluaa pitää Kreikan jäsenvaltionaan
      ja maksattaa kreikan kemut jäsenvaltioilla.

      • Taas-naurattaa

        Älyn-jättämä: "Yritys jonka jäseniä ihmiset eivät halua olla ja
        eivät anna sille valtakirjaansa ovat tyhmiä."

        Kumpi on tyhmä, yritys vai ihmiset? Ja miksi pitäisi antaa valtakirja jollekin yritykselle?
        Tyhmä on älyn-jättämä.

        "EU huijarin yritys pelastaa Eu kannattaja määrä!"

        Siis mitä? Kyselyjen mukaan EU:n kannatus on noussut kymmenen viime vuoden aikana. Se on jossain 65-70 %. Joukossa kaikki eduskuntapuolueet eli kaikki kansanedustajat.

        "Kun EU äänestys on laskenut 10% niin ovatko 90% ihmisistä väärässä?"

        Lykkäät pötyä ymmärtämättä jonkin Kreikan tuen kannatuksen jaEU:n kannatuksen eroa.
        Etkö tunne ketään kirjoitettua tekstiä ymmärtävää? Pyydä apua!

        Mutta turhahan näitä on älyn-jättämälle selittää.


      • Taas-naurattaa kirjoitti:

        Älyn-jättämä: "Yritys jonka jäseniä ihmiset eivät halua olla ja
        eivät anna sille valtakirjaansa ovat tyhmiä."

        Kumpi on tyhmä, yritys vai ihmiset? Ja miksi pitäisi antaa valtakirja jollekin yritykselle?
        Tyhmä on älyn-jättämä.

        "EU huijarin yritys pelastaa Eu kannattaja määrä!"

        Siis mitä? Kyselyjen mukaan EU:n kannatus on noussut kymmenen viime vuoden aikana. Se on jossain 65-70 %. Joukossa kaikki eduskuntapuolueet eli kaikki kansanedustajat.

        "Kun EU äänestys on laskenut 10% niin ovatko 90% ihmisistä väärässä?"

        Lykkäät pötyä ymmärtämättä jonkin Kreikan tuen kannatuksen jaEU:n kannatuksen eroa.
        Etkö tunne ketään kirjoitettua tekstiä ymmärtävää? Pyydä apua!

        Mutta turhahan näitä on älyn-jättämälle selittää.

        Lisäksi tuo sotkee jonkun nettiäänestyksen ja todellisen gallupin keskenään. Netissä äänestää se äänekkäin kansanosa. Saiihan laurakin pressanvaaleissa joissain koneissa hirveän kannatuksen, kun ei moderoitu ääniä...


      • PoisEUikeestä
        TheRat kirjoitti:

        Lisäksi tuo sotkee jonkun nettiäänestyksen ja todellisen gallupin keskenään. Netissä äänestää se äänekkäin kansanosa. Saiihan laurakin pressanvaaleissa joissain koneissa hirveän kannatuksen, kun ei moderoitu ääniä...

        Koska jo Lauran vaaleissa oli tämä nykyinen tietokone vaali ohjelma
        jota rikolliset käyttävät päämääriensä saavuttamiseen.
        Viittaan blogiini koskien 2019 eduskunta vaaleja.


      • PoisEUikeestä kirjoitti:

        Koska jo Lauran vaaleissa oli tämä nykyinen tietokone vaali ohjelma
        jota rikolliset käyttävät päämääriensä saavuttamiseen.
        Viittaan blogiini koskien 2019 eduskunta vaaleja.

        Mulla olisi muuten ylimääräistä foliota tarjolla. Saat halvalla. Nyt tulee -80% alennuksella!


    • Taas-naurattaa

      Älyn-jättämä: "Käytettiinkö tätä nykyistä 2019 eduskunta vaali ohjelmaa
      vaali tietokoneissa kun valittiin Sauli Niinistö presitentiksi ?"

      Vaaleja ei toimeenpanna tietokoneilla, vaan kansalaiset äänestävät paperilipukkeille, jotka paikalliset vaalilautakunnat laskevat. Tulokset ilmoitetaan vaalipiirin keskusvaalilautakunnalle ja edelleen valtakunnalliselle keskusvaalilautakunnalle, joka yhdistää ne. Tietokoneet eivät hyväksy tai hylkää ääniä.

      Sen jälkeen suoritetaan vielä erikseen tarkistuslaskelma.

      Tietokoneet eivät voi muuttaa yhtään ääntä paikasta toiseen.

      "Onko Suomi täysin mätä kun oikeusministeri päättää
      mikä on oikein ja mikä on väärin?"

      Keskusvaalilautakunta on vastuussa tuloksesta. Jos tehdään rikosilmoitus, se tutkitaan.

      "Eivätkö lait ole enää voimassa?"

      Kyllä ovat. Älyn-jättämä vain ei niitä tunne sen enempää kuin vaalien ääntenlaskentaa.

    • Huoh....

      • Anonyymi

        Mitä huono huokaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huono huokaa?

        Tä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe