Itse arvaan SDP KOK Vihr Vas = 114 edustajaa.
Hyviä puolia,
-kohtuullisen helppo "arvopohja" tehdä lehmänkauppoina yhteiseen konsensukseen.
-Kokoomus on iloinen päässessään sittenkin hallitukseen, vaikkakin vassareiden ja viherhiihtäjien kanssa.
-Plussaa myös että KD/RKP kaltaiset takiaispuolueet saavat olla oppositiossa, jonne kuuluvatkin.
Lisäksi laiska Rinne pääsee vähällä kun ei tarvitse leikkiä Persujen kanssa, edes silmänlumeeksi.
Arvaa hallituksen kokoonpano
1
60
Vastaukset 1
Tuo oli hallituksen näkäkulmasta.
Lisäksi tulee miettiä mitä jää oppositioon.
Jos oppisitiossa on Persut ja läjä erilaisia pikkupuoluita jotka eivät kykene yhteistyöhän, ei oppositio tule haastamaan hallitusta täysivoimaisena.
Hallitus voi tehdä tremppujaan kautensa, pelkäämättä mitään SOTE-sekoiluja tai muita kädenvääntöjä, sillä oppositio ei pääse yhteisymmärrykseen oikein mistään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251414Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1081008
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 102672
- 76669