Hevosen jonka kanssa kauppareissun voisi käydä n.12km ja kevyitä kantamuksia kantelemaan , ehkäpä vaeltamaankin kesällä.
Mitä tuollainen hevonen maksaa?
90kg matkustaja eikä hevosenkaan mikään edustushevonen tarvitse olla , äkänen ei tartte olla :D
Olen suunnitellut auton hommaamista ja moottoripyöränkin mutta jotenkin alkaa ne siirtymään pois hevosen tieltä...ekologisempaa.
Mistäköhän löytäisin?
9
89
Vastaukset
- Kasiro
Mikä tahansa hevonen pystyy vastaamaan noihin vaatimuksiin. Katsele netistä myytäviä hevosia ja kiinnitä huomiota liikennevarmuuteen.
- Kasiro
Sieltä myynti-ilmoituksista ilmenee myös hinnat. Hinnat lähtee n. 1000:sta ylöspäin mutta halvin ei ole välttämättä se paras mahdollinen, usein esim. jalkavikainen myydään teurashintaan mutta ei sillä ostajakaan mitään tee. Ota joku hevosista tietävä mukaan jos et itse ole sellainen. Ja tekstistä päätellen et ole.
Kiitos , taitaa olla seuraava suunta lähimmälle hevostallille ottaan vähän oppia alkeista :)
- Kasiro
Ja p. s. Hevosia myydään ympäri Suomea, joten ei voi sanoa mistä halvimmat löytyy.
- Anonyymi
toivon että tä oli vaan joku vitsi...
- Anonyymi
jos olit tosissas niin et voi todellakaan hankkia hevosta
taas menis yks hevonen teuraaks turhaan kun et pystyis pitämään sitäTilat löytyy ja kapasiteettia , ainoa on että oppia hiukan käydä ottamassa.
Hevosia on ollut iät ja ajat joka toisella jampalla joten jos luulet harrastustasi jotenkin uniikiksi niin turha luulo...jos teuraaksi viet hevosesi huonon kohtelun takia niin älä sitä minun niskoilleni kaada , kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852379Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722337Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771482Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211411- 671333
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2651103Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091102Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2711068