Kokkolapalstan anonyymit :)

Onpa tulossa hassu uudistus, kun rekattomat eivät näköjään enää saa keksiä omaa nimimerkkiä...siis jos oikein ymmärsin :)

Miten otatte muutoksen vastaan? Onko sillä väliä millä kirjoittaa tänne?

Rekattuna ei tarvi kuvia ainakaan ruksailla...

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää nyt heti sanoa, että meikäläiselle on sama millä nimellä kukakin kirjoittaa..elikkäs naljailua tuo aloitus ei ole.

    • Ano_nyymi_

      Realistia uudistus v*tuttaa, kingsi on vaan anonyymi tästä etiäppäin:D

      • Jos ressu rekkaa..tai sitten ei.

        Kaikki kyllä tietää milloin ressu kirjoittaa :)


      • AitoTOSIrealistiKokkola

        Aitoa ja ainutlaatuista TOSIrealistia ei kukaan voi hämätä, kopioida eikä matkia. Siksi hän ei tarvitse rekisteröityjä nimimerkkejä. Tähän kykenee vain Kokkolan viisain mies - "suorastaan" ylpeä nero... Hah hah haaa!!!...


      • AitoTOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Aitoa ja ainutlaatuista TOSIrealistia ei kukaan voi hämätä, kopioida eikä matkia. Siksi hän ei tarvitse rekisteröityjä nimimerkkejä. Tähän kykenee vain Kokkolan viisain mies - "suorastaan" ylpeä nero... Hah hah haaa!!!...

        Piakkoin ei voi enää kirjoittaa nimeksi AitoTOSIrealistia..Tulee Anonyymi.


      • AitoTOSIrealistiKokkola

        Mikä helvetin anomuumi on olemassa vain yksi aitoTOSIrealisti, hah!!!...


      • Voisiko joku ystävällisesti neuvoa miten saan oman kuvani tuohon esille kuten sillä tonttutoljanterilla. Kuvassa olen majurin arvomerkeissä ja parikymmentä kiloa hoikempana viisikymppisenä, hah hah haaa!!!...


      • Voi teitä... :}


    • Alapeukkua

      Uudistavat pilalle, kova tarve on onkia käyttäjien puhelinnumeroita. Sitä tämä on.

      • No onneks tuli rekattua silloin, kun puhelinnumeroa ei vielä tarvinnut. Ei mulle kyllä mitään vaikeuksia olis sitä laittaa tarvittaessa.
        En kyllä ymmärrä miksei tuo vaihtoehtoinen sp enää käy..Jotenki en vaan sitäkään oikein jaksa uskoa, että ne niitä numeroita mihinkään ihmeelliseen asiaan tarvii.


      • En_rekisteröidy
        tinttu-liina kirjoitti:

        No onneks tuli rekattua silloin, kun puhelinnumeroa ei vielä tarvinnut. Ei mulle kyllä mitään vaikeuksia olis sitä laittaa tarvittaessa.
        En kyllä ymmärrä miksei tuo vaihtoehtoinen sp enää käy..Jotenki en vaan sitäkään oikein jaksa uskoa, että ne niitä numeroita mihinkään ihmeelliseen asiaan tarvii.

        Puhelinnumerot ovat kauppatavaraa! Tokkopa niitä kärkyttäisiin vaan salasanan unohtamisen tähden.


      • En_rekisteröidy kirjoitti:

        Puhelinnumerot ovat kauppatavaraa! Tokkopa niitä kärkyttäisiin vaan salasanan unohtamisen tähden.

        No kerroppa minne niitä kaupataan?


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No kerroppa minne niitä kaupataan?

        Markkinointitarkoituksiin kai? Puhelinnumeron ku saat ongittua, loppu tieto löytyyki netistä:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Markkinointitarkoituksiin kai? Puhelinnumeron ku saat ongittua, loppu tieto löytyyki netistä:(

        No mulle tulee kyllä jo puhelimeen muutenkin kaikkia kaupittelu..Ku joku kauppaa jotain, niin laitan sen jälkeen kännyssä sille numerolle viesti- ja puheluneston. Hyvin on toiminut.

        Tuol toisaalla joku kirjoittikin, että ennen oli puhelinluettelot, jossa oli kaikkien nimet ja numerot, eli oli näkyvissä kaikki.
        Mä jotenki nyt epäilen, että sivusto levittelis numeroita...onko niillä edes lupaa siihen..?

        No joka tapauksessa jokainen päättää omalta kohdaltaan mitä tekee :)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mulle tulee kyllä jo puhelimeen muutenkin kaikkia kaupittelu..Ku joku kauppaa jotain, niin laitan sen jälkeen kännyssä sille numerolle viesti- ja puheluneston. Hyvin on toiminut.

        Tuol toisaalla joku kirjoittikin, että ennen oli puhelinluettelot, jossa oli kaikkien nimet ja numerot, eli oli näkyvissä kaikki.
        Mä jotenki nyt epäilen, että sivusto levittelis numeroita...onko niillä edes lupaa siihen..?

        No joka tapauksessa jokainen päättää omalta kohdaltaan mitä tekee :)

        Eikö toi face oo harrastanut just samaa, henkilötietojen keruuta meinaan?


      • Sun_flower kirjoitti:

        Eikö toi face oo harrastanut just samaa, henkilötietojen keruuta meinaan?

        En tiiä yhtään. Noi numerot leviää ihan muitakin systeemejä pitkin. Tarvikko lehden tilata, niin siinä jo usein menee osoitteet ja numerot markkinointiin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        En tiiä yhtään. Noi numerot leviää ihan muitakin systeemejä pitkin. Tarvikko lehden tilata, niin siinä jo usein menee osoitteet ja numerot markkinointiin.

        Hitosti tympii etten rekannut itteeni kun sen pystyi tekemään sähköpostilla. Ne ei tee puhelinnumeroilla mitään, siksi en anna.
        -Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitosti tympii etten rekannut itteeni kun sen pystyi tekemään sähköpostilla. Ne ei tee puhelinnumeroilla mitään, siksi en anna.
        -Sunflower

        No puhelinumerolla ne kuulemma tekstarilla saa unohtuneen salasanan palautettua..jos oikein muistan.

        Mun mielestä niiden olis pitäny laittaa molemmat vaihtoehdot, niin ihmiset sais valita kumpaa käyttää.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kerroppa minne niitä kaupataan?

        Mihin lie. Miten muuten huijarit osaisi soittaa?


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Mihin lie. Miten muuten huijarit osaisi soittaa?

        Huijarit? Mitkä huijarit?


      • Ulkomaalaiset jotka soittaa ja kysyy onko Paavo pesusieni paikalla


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Ulkomaalaiset jotka soittaa ja kysyy onko Paavo pesusieni paikalla

        No mulle ei ole pesusienet soitelleet pahemmin.

        Kerran oli iltapäivälehdessä juttua näistä ulkomaapuheluista. Hyvä ku tekivät jutun, niin ties olla vastaamatta. Kyllähän sen aika usein numerosta tietää, että tuleeko puhelu ulkomailta. Jos tulee, niin kännystä esto päälle.


    • Sun_flower

      No ite ihmettelen tuota. Kai vaan kirjoitan jatkossa viestin loppuun että Sunflower. Monenmoista kiusaa noi keksii mutta mikään ei vie keitosta parempaan. Ton recaptchan oisivat joutaneet korjata heti alkuun, hiton aikaaviepä keksintö:(

      • No toi on kyllä hassua, ettei saa itse laittaa omaa nimmaria.
        Toi kuvajuttu on karmea. Mulla ei hermot kestäis sen kanssa. On helppoa tän nikin kanssa, ku ei tarvi tapella tuon systeemin kanssa.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No toi on kyllä hassua, ettei saa itse laittaa omaa nimmaria.
        Toi kuvajuttu on karmea. Mulla ei hermot kestäis sen kanssa. On helppoa tän nikin kanssa, ku ei tarvi tapella tuon systeemin kanssa.

        Monta kertaa joutuu takoa kuvat läpi, ei auta vaikka ruksii oikein. Ei noi käyttäjiä ajattele pennin vertaa:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Monta kertaa joutuu takoa kuvat läpi, ei auta vaikka ruksii oikein. Ei noi käyttäjiä ajattele pennin vertaa:(

        Oon sitä käyttäny kans, jos oon meinannu jonnekki kirjottaa ilman omaa nikkiä. Aika usein oon sulkenu koko paskan, ku vaan jatkuu ja jatkuu. Mä jos joutusin tuota käyttämään täälläki, nii mut sais valkotakit viedä piipaa-autolla.


    • Klan_komein_kolli

      Rekkaan jos pyrstökäs neito aktivoituu, muutoin se on moro!

      • Jassoo... No onnea vaan odotukseen.


    • Mokaa_mokailun_perään

      Panee miettimään, että 'korjataanko' turhaan? Mitä haittaa on ollut rekkaamattomien nimimerkeistä? Ei avaudu, ei.

      • No en minäkää sitä silleen ymmärrä. Alunperin meinasivat, että kaikkien pitää rekisteröidä nimi. Nyt sitten ei tarvikkaa ja kaikki on anonyymejä. Aika persoonatonta tuo on ja joissain keskusteluissa huono, jos syntyy isompaa keskustelua. Ei tiedä jutteleeko koko ajan saman ihmisen kanssa.

        Toi Sun_Flowerin kikka on silloin hyvä, että laittaa siihen keskusteluun sen käyttämänsä nimen...siis jos käyttää samaa kuiteski.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No en minäkää sitä silleen ymmärrä. Alunperin meinasivat, että kaikkien pitää rekisteröidä nimi. Nyt sitten ei tarvikkaa ja kaikki on anonyymejä. Aika persoonatonta tuo on ja joissain keskusteluissa huono, jos syntyy isompaa keskustelua. Ei tiedä jutteleeko koko ajan saman ihmisen kanssa.

        Toi Sun_Flowerin kikka on silloin hyvä, että laittaa siihen keskusteluun sen käyttämänsä nimen...siis jos käyttää samaa kuiteski.

        Hiton vaikea on seurata anonyymien ketjuja. Anonyymi vastaa anonyymille, yhtä puuroa kaikki tyynni. Ennen oli helppo hahmottaa nikkien perusteella jutun kulku. Tää oli kyllä syvältä:(
        -Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiton vaikea on seurata anonyymien ketjuja. Anonyymi vastaa anonyymille, yhtä puuroa kaikki tyynni. Ennen oli helppo hahmottaa nikkien perusteella jutun kulku. Tää oli kyllä syvältä:(
        -Sunflower

        No on se persoonatonta, ku kaikki samalla nimellä.
        Mikähä järki.. :/


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No on se persoonatonta, ku kaikki samalla nimellä.
        Mikähä järki.. :/

        Noi kaikki 'uudistukset' on suoraan perseestä, toi nikki oli rekkaamattomalle hyvä viestin otsikoinnin kannaltaki.
        -Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi kaikki 'uudistukset' on suoraan perseestä, toi nikki oli rekkaamattomalle hyvä viestin otsikoinnin kannaltaki.
        -Sunflower

        Niinpä..Pistin äsken piruuttani palautelomakkeella muutaman kysymyksen ja mielipiteen ylläpidolle. Odotellaan vastausta..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niinpä..Pistin äsken piruuttani palautelomakkeella muutaman kysymyksen ja mielipiteen ylläpidolle. Odotellaan vastausta..

        Vastauksena tuli, että puhelinnumeroa käytetään tekstiviestiin, jossa kerrotaan unohtuneen salasanan palautuslinkki.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No on se persoonatonta, ku kaikki samalla nimellä.
        Mikähä järki.. :/

        Muutenkin Suomi24 ihan surkea ku en saa kuvaa vaihdettu.. Onneksi ehdin aikoinaan rekisteröintiä tekemään kun nykyään pitää laittaa se sähköposti osoite jonka ei halua eteenpäin leviävän.

        Kuka muka haluaa antaa sen sähköposti osoitteen johon tulee kaikki tärkeät asiat?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Vastauksena tuli, että puhelinnumeroa käytetään tekstiviestiin, jossa kerrotaan unohtuneen salasanan palautuslinkki.

        Puhelinnumeron avulla näkee missä asuu... Ja en pidä siitä lainkaan.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Puhelinnumeron avulla näkee missä asuu... Ja en pidä siitä lainkaan.

        Noo.. Mä en kyllä ihan lähde mitenkään vauhkoilemaan tuon puhelinnumeron kanssa, ku jos aattelee ihan kaikesta hirveintä, niin sitähän sais painua nimettömänä jonnekki korpeen erakoksi.

        Aika paljon ihmiset vaikkapa tilaa netistä tai muualta jotain, niin aina nimi tietysti tulee esiin ja vaikka ei sitä numeroa anna, niin muut tiedot kyllä ja siten saa myös numeron esiin.

        Mä olen eläny puhelinluetteloaikaa, joten ehkä siks en pidä tuota numeroa isoimpana asiana. Olisin huolissani, jos sos.turvatunnus olis jonkun tiedossa tai pankkitiedot, nuo ku ovat yhtä puhelinnumeroa tärkeämmät.

        Mun numero kylläki pyörii ties missä ilman Suomi24-sivustoa. Tulee lehtikaupustelus, vitamiineja ja sähkötarjouksia.
        Tää on vaa elämää...


      • Anonyymi

        Sunflower

        No ite en viitti antaa puhelinnumeroa kun oon täällä jakanut henkilökohtaisuuksia. Oon mieluummin anonyymi ku naapurin Noora jonka jätkäkamu jätti. Toi niitten tietoturva on pers**stä. Joku vuosi sitten käyttäjät kirjautu ristiin rastiin toistensa s-posteihin, ylläpito oli siitäki vaan ulalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sunflower

        No ite en viitti antaa puhelinnumeroa kun oon täällä jakanut henkilökohtaisuuksia. Oon mieluummin anonyymi ku naapurin Noora jonka jätkäkamu jätti. Toi niitten tietoturva on pers**stä. Joku vuosi sitten käyttäjät kirjautu ristiin rastiin toistensa s-posteihin, ylläpito oli siitäki vaan ulalla.

        Käy sitä muillekki.. Täs kerran oli juttua, ku joku mies oli menny omille terveyssivuilleen Omakantaan, nii oli saanu vieraan ihmisen terveystiedot nenunsa eteen.


    • Vihreiden Emma Kari haluaa, että tähän maahan tulee feministinen hallitus. Jo tuo sana feminismi, saa mulla hiukset nousemaan kattoon.
      Oon varmaan outo nainen, ku sanon näin, mutta tuo tasa-arvohömpötys menee jossain asioissa niin yli :/
      Tuohon puolueeseen on valittu monta nuorta naista. Toivottavasti hoitavat maan asioita ilman, että kaiken tarkoitus on vain edistää feminismiä.

      Ulkomailla feministit ovat menneet jo niin pitkälle, että eräät siellä jo meinaavat ettei miehiä tarvi minnekkää.... Voi luoja paratkoon, jos naiset olis ainoita täällä maanpäällä :[

      • Anonyymi

        Tasa-arvoon on pitkä matka jos esim. raiskaustuomiot ovat sitä mitä ne nyt ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tasa-arvoon on pitkä matka jos esim. raiskaustuomiot ovat sitä mitä ne nyt ovat.

        Tuomiot nyt yleensäkin ovat tässä maassa ihan naurettavia. Mä tässä mietin, että miten ajattelit sen tasa-arvona?

        Aina kun annetaan ehdollista, niin se on kuin ei mitään.


    • Voitteko uskoa!? Kansanedustajien palkkiot nousee taas!! Hittojako ne niitä korottaa koko ajan??? @#$&$# ://

      Koko ajan hokevat, että pitää vyötä kiristää, mutta ei taitanu koskea kyllä herrojen vyötä!! ://

      • Anonyymi

        Korottavat tietty ku eivät muuten pärjää.
        -Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korottavat tietty ku eivät muuten pärjää.
        -Sunflower

        Ahneita paskoja ne on..hitto, että mua kiukuttaa. Lähen kohta hesaan eduskuntatalon portaille räyhäämään ://

        Muutes..laita sun nimi tuohon ylös ennen kirjoitusta. Jos käyttää pienemmällä näytöllä, nii joutuu kelaamaan alemmas, että näkee keltä viesti on :)


      • Tottakai nousee herrojen palkat.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Tottakai nousee herrojen palkat.

        Me suomalaiset ollaan niin lampaita, että suvaitaan kaikki.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Me suomalaiset ollaan niin lampaita, että suvaitaan kaikki.

        Puhelin huijarit ulkomailta jotka kysyy esimerkiksi onko Matti Meikäläinen paikalla


    • Hyvää ja MUNArikasta Pääsiäistä kaikille! :)

      Vaikkei niin muuten välitä kyseisistä päivistä, niin onhan ainakin monilla työssäkäyvillä pitkä vapaa.

    • Anonyymi

      Sunflower

      Kiitti:) Ite kun en oo pätkääkään uskovainen, nää päivät ei silleen merkkaa mitään.

      • No mä en ajattele ees pääsiäistä uskojuttuna, vaan suklaapäivinä ;)

        Itse tuohon asiaan, että mihin kukakin uskoo, nii mä otan sen kannan, että en voi kieltää semmosta mistä en tiedä varmuutta.


    • Kyllä on taas sivulla järkkyjä kissajuttuja :(

      Oli ihana lukea iltapäivälehdestä, kun peura oli pelastettu jäistä. Pelastajat hieroivat sitä, että alkoi nappisilmä taas virkoamaan :) Mä niin arvostan suuresti ihmisiä, jotka tekee kaikkensa eläinten pelastamiseksi. Ovat oikeita enkeleitä ♡

    • Anonyymi

      Joo ja itse tulipalopäällikkö kymmenen miehen saattelemana kaahaa pitkin kaupunkia pillit vinkuen "pirssillään" ja kahdella kuormurilla "pelastamaan" kissaa kuusesta. Voi saa..na mitä pelleilyä. Kissa tulee takaisin kun nälkä kurnii suolistossa ja jano alkaa kuivattaa karvoja. Mutta, pitäähän sitä tulipalopäällikön(kin) tehdä jotain työn puutteessa ja edes jotain muka hyödyllistä palkkansa eteen, hah hah haaa!!!...
      JK Tietääkseni paloasemallakin on mm haulikoita...

      • Anonyymi

        Reijoa vit...aa Vitsarin silta juttu kun naapurinakka nimimerkki kertoi totuuksia ja realisti reijon hermot meni . Viimeisenä keinonaan alkoi taas kissantappo jutut kuten aina ennenkin kun sanat loppuu.


      • No enpä usko, että monella autolla lähtevät, saati että pillit soiden.

        Kyllä niitä sellaisiakin kissoja on, jotka ei ymmärrä sieltä puusta tulla itse alas. Varsinkin tuollainen vakituisesti sisäkissana oleva karatessaan on paniikissa mennyt sinne puuhun, eikä osaa tulla alas.

        Olen nähnyt kun kissa ammutaan alas, ja se näky ei ollut mikään kaunis. Omistaja vielä itkee puun vieressä :(


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe