Verkkokaupan perustaminen

Mietteliäs8

Hei

Olen tässä pitkään miettinyt yrittäjyyttä
Jos perustan verkkokaupan niin mikä olisi kannattavin sellainen

- Tuotteet jotka kiinnostavat suomalaisia?
- Kenelle suunnattu miehet, naiset, lapset jne?

Ja muutenkin saa antaa hyviä ja tärkeitä tietoja verkkokaupan perustamisesta!

6

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota kannettava Verkkokauppa käyttöösi, Se on nykyaikaa ja on aina mukanasi

• Anonyymi

Älä perusta verkkokauppaa Suomeen, ellet ole aika varma että se oikeasti tulee menestymään. Ihmiset tilaa paljon tavaraa ulkomaalaisista verkkokaupoista.

Itse en lähtisi koskaan perustamaan verkkokauppaa, koska se ei todennäköisesti koskaan juurikaan menestyisi.

Tuotteet pitää olla tarpeeksi uniikkeja, ettei niitä myy joka toinen pulju verkossa, lisäksi tietysti pitää olla tarpeeksi kysyntää ja tuotteet laadukkaita jne.

• Anonyymi

Jos jotakin tavaraa myyvän uuden kivijalkakaupan perustaa, niin pakko sille firmalle on tehdä kohtalaisen hyvät kotisivut myös. Pian joku alkaa kyseleen, että eikä vois tilata verkon kautta tavaraa teiltä.

Siksi melkeinpä kannattaa laittaa saman tien se verkkokauppakin nykyään ihan kaikenlaisen kauppamyynnin ohelle. Kyllä se aina tukee sitä kivijalkakaupan myyntiä. Toki jos ihan joka marketeista saatavaa tavaraa itsekin koettaa kaupassaan kaupitella, niin onhan se myynti aika nihkeätä, niin kivijalassa kuin verkkokaupassakin.

Suomi ei poikkea muista EU-maista niin, että nimenomaan tänne ei kannata verkkokauppoja perustaa, kaikkialle muaalle muka kannattaa. Kyllä täältä voi myydä ulkomaille saakka tavaraa ihan siinä missä muistakin maista.

• Anonyymi

Olet oikeassa, mutta aloittajan viestistä sai käsityksen ettei mitään kivijalkakauppaa ole olemassakaan eikä tule (vaan tuotteet esim. varastoidaan esim. kotona) ja tarkoitus kai on myydä vain suomalaisille. Toki jos oikea kivijalkakauppa on, niin verkkokauppa kannattaa perustaa.

Monet suomalaisetkin tilaa tavaraa suoraan esim. Kiinasta ja muualta, koska hinnat on niin paljon edullisempia. Toki tietysti jos on suomenkielinen verkkokauppa, suomenkielisyys, takuu yms jutut sekä että asiakaspalvelu suomeksi, on selvä etu.

• Anonyymi

Kannattaa laittaa pirusti sementtiä kivijalkaan, pyssyypi hetken aikoo pystyssä....

• Anonyymi

"Olet oikeassa, mutta aloittajan viestistä sai käsityksen ettei mitään
      kivijalkakauppaa ole olemassakaan"

Aloitusviesti on puhtaasti ja 100% varmasti Suomi-24:llä palkkalistoilla olevan aktivointikirjoittelijan spämmi.

Aktivointikirjoittelia rääpäisee jonkun typerän ja useita ristiriitaisuuksia olevan avauksen, milloin minnekin ryhmään, yleensä jonnekin Parisuhteet ja Yhteiskunta tms. ryhmään.

Mutta samaa spämmiä tulee myös tänne Yritys-ryhmään. Koska S24-bisneksenä on myydä mainostilaa firmoille jotka "kohdistavat markkinointinsa yrittäjille", eli siis tämän ryhmän lukijakunnalle.

Jos keskustelu jostain aiheesta käynnistyy, avausviestin kirjoittaja ei itse siihen enää koskaan palaa eikä osallistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe