Oletteko käyneet merirosvoristeilyllä?

VäkivaltainenOnAkkani

Koetin vaimoani sinne houkutella mutta tämä sanoi että täällä maissakin on yllin kyllin rosvoja.
Miten siis houkuttelen vaimoni laivalle vielä tämän matkan aikana?
Kaikki ehdotukset otan kiitollisuudella vastaan.

13

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei me menty koska luimme että ne kyypit kähmivät pikkutyttöjä ihan sikana.
      Meillä on 9- 10- ja 11 vuotiaat tytöt emmekä saa kävellä rauhassa missään.
      Kyypit kuolaavat lastemme perään ja tekevät rivoja eleitä.

• Anonyymi

Muista vastedeskin lukea kaikki ja toki myös uskoa. Mahtaa tutuillasi olla kivaa kun voi ohjailla =)))).

• Anonyymi

Höpö höpö, se on niin miten itse käyttäytyy.

• Anonyymi

Tarkoitat siis että lapset käyttäytyvät seksuaalisesti viettelevästi ja näin saavat turkkilaiset äijät himon valtaan?

• Anonyymi

Juuri näin se on.
        Pikkulapset viettelevät.

• Anonyymi

Juuri näin se on.
        Pikkulapset viettelevät.

• Anonyymi

Hei!!! Olen käynyt ja kaikki meni loistavasti...Mukava päivän reissu...Suosittelen

• Anonyymi

Turkissa tai missään muussakaan massa minua ei ole ikinä ryöstetty ja olen ollut esin alanyassa noin 15 kertaa ja rannalla voi puhelimen jättää reppuun jos haluaa mereen mennä tai ravintolassa jättää pöydälle puhelimen jos syö syynä saattaa olla myös se että olen romani ja näytän todella paljon turkkilaiselta mutta eipä sekään estä ketään ryöstämästä

• Anonyymi

Minäkin jätän aina käsilaukkuni pöydälle kun menen pissalle.
        Aina se on pengottu mutta en jätä sinne kuin appelsiinin kuoria ja vesipullon.

Kirjoitti Martta 68 vee.

• Anonyymi

Kyllä minä olen aina saanut olla lasteni kanssa ihan rauhassa laivaretkillä, ehkä se riippuu laivasta ja sen työntekijöistä millasia pervoja ne sitten on.... Me ollaann varattu https://fi.alanyadailytrip.com/ aina retkemme, saadaan suomenkielistä palvelua halpaan hintaan niin miksipä ei? :)

• Anonyymi

Tuolla eräs kirjoittaja totesi että se on isän käyttäytymisestä kiinni lääppivätkö merirosvot lapsiasi vai eivät.
      Olen täysin samaa mieltä.
      Kansojen yhteenkuuluvaisuus sekä kultuurien lähentyminen ovat tärkeitä asioita jotka meidän on opittava.

• Anonyymi

Siis se lasten lähentely onkin kulttuurien lähentymistä.

Kumma juttu , että tuollaisesta kulttuurien lähentymisestä
        Suomessa joutuu linnaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      103
      2988
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2395
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1926
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1500
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1470
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1355
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      892
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      877
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      836
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      749
    Aihe