Oletteko käyneet merirosvoristeilyllä?

VäkivaltainenOnAkkani

Koetin vaimoani sinne houkutella mutta tämä sanoi että täällä maissakin on yllin kyllin rosvoja.
Miten siis houkuttelen vaimoni laivalle vielä tämän matkan aikana?
Kaikki ehdotukset otan kiitollisuudella vastaan.

13

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei me menty koska luimme että ne kyypit kähmivät pikkutyttöjä ihan sikana.
      Meillä on 9- 10- ja 11 vuotiaat tytöt emmekä saa kävellä rauhassa missään.
      Kyypit kuolaavat lastemme perään ja tekevät rivoja eleitä.

• Anonyymi

Muista vastedeskin lukea kaikki ja toki myös uskoa. Mahtaa tutuillasi olla kivaa kun voi ohjailla =)))).

• Anonyymi

Höpö höpö, se on niin miten itse käyttäytyy.

• Anonyymi

Tarkoitat siis että lapset käyttäytyvät seksuaalisesti viettelevästi ja näin saavat turkkilaiset äijät himon valtaan?

• Anonyymi

Juuri näin se on.
        Pikkulapset viettelevät.

• Anonyymi

Juuri näin se on.
        Pikkulapset viettelevät.

• Anonyymi

Hei!!! Olen käynyt ja kaikki meni loistavasti...Mukava päivän reissu...Suosittelen

• Anonyymi

Turkissa tai missään muussakaan massa minua ei ole ikinä ryöstetty ja olen ollut esin alanyassa noin 15 kertaa ja rannalla voi puhelimen jättää reppuun jos haluaa mereen mennä tai ravintolassa jättää pöydälle puhelimen jos syö syynä saattaa olla myös se että olen romani ja näytän todella paljon turkkilaiselta mutta eipä sekään estä ketään ryöstämästä

• Anonyymi

Minäkin jätän aina käsilaukkuni pöydälle kun menen pissalle.
        Aina se on pengottu mutta en jätä sinne kuin appelsiinin kuoria ja vesipullon.

Kirjoitti Martta 68 vee.

• Anonyymi

Kyllä minä olen aina saanut olla lasteni kanssa ihan rauhassa laivaretkillä, ehkä se riippuu laivasta ja sen työntekijöistä millasia pervoja ne sitten on.... Me ollaann varattu https://fi.alanyadailytrip.com/ aina retkemme, saadaan suomenkielistä palvelua halpaan hintaan niin miksipä ei? :)

• Anonyymi

Tuolla eräs kirjoittaja totesi että se on isän käyttäytymisestä kiinni lääppivätkö merirosvot lapsiasi vai eivät.
      Olen täysin samaa mieltä.
      Kansojen yhteenkuuluvaisuus sekä kultuurien lähentyminen ovat tärkeitä asioita jotka meidän on opittava.

• Anonyymi

Siis se lasten lähentely onkin kulttuurien lähentymistä.

Kumma juttu , että tuollaisesta kulttuurien lähentymisestä
        Suomessa joutuu linnaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe