Oletteko käyneet merirosvoristeilyllä?

VäkivaltainenOnAkkani

Koetin vaimoani sinne houkutella mutta tämä sanoi että täällä maissakin on yllin kyllin rosvoja.
Miten siis houkuttelen vaimoni laivalle vielä tämän matkan aikana?
Kaikki ehdotukset otan kiitollisuudella vastaan.

13

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei me menty koska luimme että ne kyypit kähmivät pikkutyttöjä ihan sikana.
      Meillä on 9- 10- ja 11 vuotiaat tytöt emmekä saa kävellä rauhassa missään.
      Kyypit kuolaavat lastemme perään ja tekevät rivoja eleitä.

• Anonyymi

Muista vastedeskin lukea kaikki ja toki myös uskoa. Mahtaa tutuillasi olla kivaa kun voi ohjailla =)))).

• Anonyymi

Höpö höpö, se on niin miten itse käyttäytyy.

• Anonyymi

Tarkoitat siis että lapset käyttäytyvät seksuaalisesti viettelevästi ja näin saavat turkkilaiset äijät himon valtaan?

• Anonyymi

Juuri näin se on.
        Pikkulapset viettelevät.

• Anonyymi

Juuri näin se on.
        Pikkulapset viettelevät.

• Anonyymi

Hei!!! Olen käynyt ja kaikki meni loistavasti...Mukava päivän reissu...Suosittelen

• Anonyymi

Turkissa tai missään muussakaan massa minua ei ole ikinä ryöstetty ja olen ollut esin alanyassa noin 15 kertaa ja rannalla voi puhelimen jättää reppuun jos haluaa mereen mennä tai ravintolassa jättää pöydälle puhelimen jos syö syynä saattaa olla myös se että olen romani ja näytän todella paljon turkkilaiselta mutta eipä sekään estä ketään ryöstämästä

• Anonyymi

Minäkin jätän aina käsilaukkuni pöydälle kun menen pissalle.
        Aina se on pengottu mutta en jätä sinne kuin appelsiinin kuoria ja vesipullon.

Kirjoitti Martta 68 vee.

• Anonyymi

Kyllä minä olen aina saanut olla lasteni kanssa ihan rauhassa laivaretkillä, ehkä se riippuu laivasta ja sen työntekijöistä millasia pervoja ne sitten on.... Me ollaann varattu https://fi.alanyadailytrip.com/ aina retkemme, saadaan suomenkielistä palvelua halpaan hintaan niin miksipä ei? :)

• Anonyymi

Tuolla eräs kirjoittaja totesi että se on isän käyttäytymisestä kiinni lääppivätkö merirosvot lapsiasi vai eivät.
      Olen täysin samaa mieltä.
      Kansojen yhteenkuuluvaisuus sekä kultuurien lähentyminen ovat tärkeitä asioita jotka meidän on opittava.

• Anonyymi

Siis se lasten lähentely onkin kulttuurien lähentymistä.

Kumma juttu , että tuollaisesta kulttuurien lähentymisestä
        Suomessa joutuu linnaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2428
    2. 134
      1905
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1246
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      105
      1216
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      32
      1072
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1049
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1016
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      942
    Aihe