😊👓👜eli Mikko Mallikkaassa sanottiin että ei olisi yhtä hauskaa jos syntymäpäivä olisi joka päivä. Samantapainen arkipäiväistyminen koskee jokapäiväistä elämää nyt kun kaupatkin on auki jokaisena päivänä. Työssä käyvillä siivouksetkin tapahtuvat silloin kun on aikaa eli useimmilla viikonloppuisin. Olen huomannut, että sunnuntait tuntuvat paljon kivemmilta kun rytmittää puuhansa niin, että sunnuntaina on lepopäivä 😀
Albert Åbergissa
10
58
Vastaukset
Ja vielä Mikko Mallikas on lastenkirja jos joku ei tiedä!
- Anonyymi
Hämeen Farkuista ei ainaka sulle rekistereitä tehä.
Eikä kylä mitään muutakaan. ;)
T.Tj Päivä päivältä ymmärrän näitä palautteita vähemmän. Aloitukseni ja minun kanssa niillä ei ole mitään tekemistä!
- Anonyymi
Se on varmaan forwardannu ne suoraan Kimille. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan forwardannu ne suoraan Kimille. ;)
Vaikka kaikki epämääräiset henkilöt kirjoittavat anonyymi nimimerkillä ( sius ne jotka eivät USKALLA sanoa asipitaan suoraan) niin se ei tarkoita etteikö kirjpittajaa saisi selville. Kaikki kirjoitukset jäävät tänne muistiin, joten jonkunlaista järkevää harkintaa voisi suorittaa kun kirjoittaa tuntemattomille ihmisille.
- Anonyymi
Ootko lounas Mikko?🤔
Lounas.ajatus nimimerkin rekisteröin kun huomasin että käyttämääni nimimerkkiä käytti kai tietämättään joku muukin. Nimimerkin rekisteröiminen ei ole muuttanut minua mieheksi. Merkin valinta perustuu siihen, että yleensä aloituksessani on joku ajatus ja kirjoitan lounasaikaan. Minun tarinassani lounasajalla on muutenkin merkitystä koska olen käynyt Hänen kanssaan lounaalla Sellossa.
- Anonyymi
Se on Alfons Åberg. https://sv.wikipedia.org/wiki/Alfons_Åberg
No niinpäs onkin. Sentään muistin alkukirjaimen ja sukunimen oikein vaikka on jo yli 20v siitä kun kirjaa luin!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243597Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.481765Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö211052Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321019- 60997
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22978Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37869Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 54776
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12703