Albert Åbergissa

😊👓👜eli Mikko Mallikkaassa sanottiin että ei olisi yhtä hauskaa jos syntymäpäivä olisi joka päivä. Samantapainen arkipäiväistyminen koskee jokapäiväistä elämää nyt kun kaupatkin on auki jokaisena päivänä. Työssä käyvillä siivouksetkin tapahtuvat silloin kun on aikaa eli useimmilla viikonloppuisin. Olen huomannut, että sunnuntait tuntuvat paljon kivemmilta kun rytmittää puuhansa niin, että sunnuntaina on lepopäivä 😀

10

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vielä Mikko Mallikas on lastenkirja jos joku ei tiedä!

• Anonyymi

Hämeen Farkuista ei ainaka sulle rekistereitä tehä.
      Eikä kylä mitään muutakaan. ;)
      T.Tj

• Päivä päivältä ymmärrän näitä palautteita vähemmän. Aloitukseni ja minun kanssa niillä ei ole mitään tekemistä!

• Anonyymi

Se on varmaan forwardannu ne suoraan Kimille. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Se on varmaan forwardannu ne suoraan Kimille. ;)

Vaikka kaikki epämääräiset henkilöt kirjoittavat anonyymi nimimerkillä ( sius ne jotka eivät USKALLA sanoa asipitaan suoraan) niin se ei tarkoita etteikö kirjpittajaa saisi selville. Kaikki kirjoitukset jäävät tänne muistiin, joten jonkunlaista järkevää harkintaa voisi suorittaa kun kirjoittaa tuntemattomille ihmisille.

• Anonyymi

Ootko lounas Mikko?🤔

• En ole. Olen nainen ja minulla on ihan tavallinen naisen nimi.😨

• Lounas.ajatus nimimerkin rekisteröin kun huomasin että käyttämääni nimimerkkiä käytti kai tietämättään joku muukin. Nimimerkin rekisteröiminen ei ole muuttanut minua mieheksi. Merkin valinta perustuu siihen, että yleensä aloituksessani on joku ajatus ja kirjoitan lounasaikaan. Minun tarinassani lounasajalla on muutenkin merkitystä koska olen käynyt Hänen kanssaan lounaalla Sellossa.

• Anonyymi
      • No niinpäs onkin. Sentään muistin alkukirjaimen ja sukunimen oikein vaikka on jo yli 20v siitä kun kirjaa luin!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe