Kunnassa vaikuttivat jo ennen Seppäspekkaa (mopontuoma) miehet, jotka uhkaavat jäädä unohduksiin: Jukka Veke, P. Oksanen, Uke Heiskanen, Kimmo Koistinen. Varmaan jäi listaamatta muita huomionarvoisia välkkyjä Lehmon Petkon, Malisen baarin, Uuron lavan ja Siimesbaarin ympyröistä. Tässä olisi jollekin kulttuurialalla leipäänsä hankivalle työmaata vaikka graduun. Onko kellään hyviä lyhyitä stooreja sankareidemme edesottamuksista?
Historian suurmiehiä
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Oksas-Peten kanssa käytiin lyhyt ja nopea painikilpailu tiellä silloisen kansakoulun kohdalla 60-luvun alkupuolella. Sillä kertaa oli hän hitaampi. Eikä hän enää uudelleen haastanutkaan.
- Anonyymi
Tunsin ja tiesin kaikki nuo "veikot" juuri Siimes- baarin asiakkaina. Viittasin juuri ko nimiin (ilman nimiä mainiten tosin) Joensuu-keskustelun "vanhat baarit ja kuppilat" ketjussa. Olin heitä aika paljon nuorempi silloin ja itse asiassa he olivat omalla tavallaan sympaattisen harmittomia suurmiehiä nuorempiaan kohtaan.
Oksas Peten kesärusketus taisi kyllä voittaa Karate- Maurin mennen tullen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486318Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki734353- 483915
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213276- 1972990
- 402712
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132579törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202556- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508