Pääsiäisen, vai meinasitko lähteä sukuloimaan tai jonnekin muualle reissun päälle? :)
Oletkohan sä täällä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ainakaan täällä palstalla.
- Anonyymi
No en nyt palstaa meinannukkaa vaan tätä kaupunkia :D
Minä teen korkeintaan päiväseltään reissun äidin luo. Päivää en ole vielä valinnut.
- Anonyymi
En mene. Voisin tarjota pääsiäismunaa, jos tulet kahville. :)
- Anonyymi
Mmm... se kyllä maistuis, toivoinkin ehdotustasi. En vaan tiedä osoitettas. Sattuisitko sattumalta huomenna lähistölle kun vapaudun kolmelta?
- Anonyymi
Joo, kuopiossa ollaan.
Voi olla, että otan fillarin ja poljen siskon luokse grillaamaan makkaraa ja saunomaan, auto kun sattuu olemaan paskana ja ei ole nyt 600€ varaosiin. Ei kai mulla muuta ohjelmaa ole, kun ihmiset hylkii minua muutenkin.
- Anonyymi
Kotosalla olen, en lähe sukuloimaan tai muualle.
- Anonyymi
Mitäs aloittaja-nainen itse on ajatellut duunata...? Himanpuolessa minä luuraan...luulisin niin.
- Anonyymi
Ajattelin piipahtaa vanhempieni luona tuossa vajaan 70 km päässä. Mutta jos hän ehdottaisi jotain niin voisin kyllä kotiutua sieltä jo suunniteltua aiemmin :)
- Anonyymi
tääl mä pyörin tätä samaa rinkiä päivästä toiseen. Ei ole mitään reissuu tiedossa.
- Anonyymi
Puoli pääsiäistä kotosalla ja sitten pieni reissu. Kokkoja ehtii nähdä jos viitsii käydä katsomassa. Vähän pidennetyllä pääsiäislomalla mennään.
- Anonyymi
Vähän töitä. Ruokailijoita saattaa tulla. Saunomista. Munien kanssa touhuamista🐔🐣🦅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli637045Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo672995- 1692778
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn4142403Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html342033Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast421844- 761539
Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k2831522Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1261475- 1051428