Oletkohan sä täällä

Anonyymi

Pääsiäisen, vai meinasitko lähteä sukuloimaan tai jonnekin muualle reissun päälle? :)

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ainakaan täällä palstalla.

• Anonyymi

No en nyt palstaa meinannukkaa vaan tätä kaupunkia :D

• Minä teen korkeintaan päiväseltään reissun äidin luo. Päivää en ole vielä valinnut.

• Anonyymi

En mene. Voisin tarjota pääsiäismunaa, jos tulet kahville. :)

• Anonyymi

Mmm... se kyllä maistuis, toivoinkin ehdotustasi. En vaan tiedä osoitettas. Sattuisitko sattumalta huomenna lähistölle kun vapaudun kolmelta?

• Anonyymi

Joo, kuopiossa ollaan.

• Voi olla, että otan fillarin ja poljen siskon luokse grillaamaan makkaraa ja saunomaan, auto kun sattuu olemaan paskana ja ei ole nyt 600€ varaosiin. Ei kai mulla muuta ohjelmaa ole, kun ihmiset hylkii minua muutenkin.

• Anonyymi

Kotosalla olen, en lähe sukuloimaan tai muualle.

• Anonyymi

Mitäs aloittaja-nainen itse on ajatellut duunata...? Himanpuolessa minä luuraan...luulisin niin.

• Anonyymi

Ajattelin piipahtaa vanhempieni luona tuossa vajaan 70 km päässä. Mutta jos hän ehdottaisi jotain niin voisin kyllä kotiutua sieltä jo suunniteltua aiemmin :)

• Anonyymi

tääl mä pyörin tätä samaa rinkiä päivästä toiseen. Ei ole mitään reissuu tiedossa.

• Anonyymi

Puoli pääsiäistä kotosalla ja sitten pieni reissu. Kokkoja ehtii nähdä jos viitsii käydä katsomassa. Vähän pidennetyllä pääsiäislomalla mennään.

• Anonyymi

Vähän töitä. Ruokailijoita saattaa tulla. Saunomista. Munien kanssa touhuamista🐔🐣🦅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2521
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      2024
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1694
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1531
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1441
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1321
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1082
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1043
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      918
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      895
    Aihe