Hei! Joo elikkä ensimmäistä kertaa genitaali herpes oireilee mulla joten, että en ois yksin hämennyksissä mulla olis pari kysymystä.
Kuinka nopeasti viruslääke alkaa tehoamaan? Kauan kivuliain vaihe teillä on suunnilleen kestänyt? Jokainen toki on yksilö.
Mitään konsteja helpottaa tätä helvettiä? Mulla on myös alkanu alapää haisemaan ihan kummalliselle, eikä tähän semmosen pitäs vissiin edes liittyä? Vai voiko?
Paljon kysymyksiä mutta oon utelias :D
Herpes ensimmäistä kertaa..
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Viruslääke ei omalla kohdalla ainakaan tuntunut vaikuttavan ollenkaan paranemisprosessin nopeuttamisessa. Ensioireet alkoivat 4pv taudin saamisesta (satunnaisia isoja rakkuloita häpykarvoituksen alla). Toisella viikolla virtsaaminen oli kivuliasta kyseisen viikon ajan, jonka lopussa herpekselle tyypilliset rakkulat ilmestyivät kahteen eri kohtaan. Kokonaisuudessaan 3 viikkoa kesti ensioireet, mutta arvet ensimmäisistä rakkuloista jäivät pitkäksi aikaa.
Toisella kerralla (tasan 1kk tartunnan jälkeen) alkoi ilmetä ainoastaan jatkuvaa kutinaa ja isoja rakkuloita samassa kohtaa kuin toisella niistä ensimmäisistä.. Vielä viikkoa myöhemmin rakkuloita ilmestyi tämän alueen ympärillä, mutta ne olivat jo huomattavasti pienempiä. Noin 2 viikkoa kestivät tämän kerran oireet. - Anonyymi
Suihkutin suuvettä rakkuloiden päälle, se toi helpotusta kutinaan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22517134Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912184Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415970Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644852MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny134756Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193947Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843575Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332997S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2581405- 851011