Hei! Joo elikkä ensimmäistä kertaa genitaali herpes oireilee mulla joten, että en ois yksin hämennyksissä mulla olis pari kysymystä.
Kuinka nopeasti viruslääke alkaa tehoamaan? Kauan kivuliain vaihe teillä on suunnilleen kestänyt? Jokainen toki on yksilö.
Mitään konsteja helpottaa tätä helvettiä? Mulla on myös alkanu alapää haisemaan ihan kummalliselle, eikä tähän semmosen pitäs vissiin edes liittyä? Vai voiko?
Paljon kysymyksiä mutta oon utelias :D
Herpes ensimmäistä kertaa..
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Viruslääke ei omalla kohdalla ainakaan tuntunut vaikuttavan ollenkaan paranemisprosessin nopeuttamisessa. Ensioireet alkoivat 4pv taudin saamisesta (satunnaisia isoja rakkuloita häpykarvoituksen alla). Toisella viikolla virtsaaminen oli kivuliasta kyseisen viikon ajan, jonka lopussa herpekselle tyypilliset rakkulat ilmestyivät kahteen eri kohtaan. Kokonaisuudessaan 3 viikkoa kesti ensioireet, mutta arvet ensimmäisistä rakkuloista jäivät pitkäksi aikaa.
Toisella kerralla (tasan 1kk tartunnan jälkeen) alkoi ilmetä ainoastaan jatkuvaa kutinaa ja isoja rakkuloita samassa kohtaa kuin toisella niistä ensimmäisistä.. Vielä viikkoa myöhemmin rakkuloita ilmestyi tämän alueen ympärillä, mutta ne olivat jo huomattavasti pienempiä. Noin 2 viikkoa kestivät tämän kerran oireet. - Anonyymi
Suihkutin suuvettä rakkuloiden päälle, se toi helpotusta kutinaan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662179
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152166- 1091652
- 1321593
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 911156
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832