Hei! Joo elikkä ensimmäistä kertaa genitaali herpes oireilee mulla joten, että en ois yksin hämennyksissä mulla olis pari kysymystä.
Kuinka nopeasti viruslääke alkaa tehoamaan? Kauan kivuliain vaihe teillä on suunnilleen kestänyt? Jokainen toki on yksilö.
Mitään konsteja helpottaa tätä helvettiä? Mulla on myös alkanu alapää haisemaan ihan kummalliselle, eikä tähän semmosen pitäs vissiin edes liittyä? Vai voiko?
Paljon kysymyksiä mutta oon utelias :D
Herpes ensimmäistä kertaa..
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Viruslääke ei omalla kohdalla ainakaan tuntunut vaikuttavan ollenkaan paranemisprosessin nopeuttamisessa. Ensioireet alkoivat 4pv taudin saamisesta (satunnaisia isoja rakkuloita häpykarvoituksen alla). Toisella viikolla virtsaaminen oli kivuliasta kyseisen viikon ajan, jonka lopussa herpekselle tyypilliset rakkulat ilmestyivät kahteen eri kohtaan. Kokonaisuudessaan 3 viikkoa kesti ensioireet, mutta arvet ensimmäisistä rakkuloista jäivät pitkäksi aikaa.
Toisella kerralla (tasan 1kk tartunnan jälkeen) alkoi ilmetä ainoastaan jatkuvaa kutinaa ja isoja rakkuloita samassa kohtaa kuin toisella niistä ensimmäisistä.. Vielä viikkoa myöhemmin rakkuloita ilmestyi tämän alueen ympärillä, mutta ne olivat jo huomattavasti pienempiä. Noin 2 viikkoa kestivät tämän kerran oireet. - Anonyymi
Suihkutin suuvettä rakkuloiden päälle, se toi helpotusta kutinaan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752