Adventisteilla on motiivit vastustaa paavia ja katolilaisuutta.
Seitsemännen päivän adventistit vastustavat sunnuntain pyhittäjiä.
Notredamin kirkon polttaja on ihminen jolla on motiivit vastustaa paavia ja katolilaisuutta.
https://m.youtube.com/watch?v=9c3uZViDqoo
Adventistien motiivit
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Adventistien motiivit tiedetään.
- Anonyymi
Me kristityt tiedämme sinun motiivisi, eivätkä ne kestä päivänvaloa.
- Anonyymi
Lauantaina alkaa vimmattu sapattisinetin kiillotus ja keskinäisellä sapattipyhyydellä kehuminen.
Ellen G White kehoitti Suureen taisteluun katolilaisia ja paavia vastaan.- Anonyymi
Ellen on meidän kristittyjen sankari!
- Anonyymi
Valheenne eivät merkitse yhtään mitään. Uutisissa luki, että palon arvellaan aiheutuneen oikosulusta.
- Anonyymi
Teillä adventisteilla on motiivi ja oikosulku päässänne.
Te vihaatte paavia, sunnuntaita ja katolilaisuutta.
Te toimitte Suuren Taistelun hengessä Babylonialaista paavin kirkkoa vastaan. - Anonyymi
Ihanaa paukutella sapattihenkseleitä: "Siitäs saitte babylonialaiset sunnuntai pyhittäjät."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä adventisteilla on motiivi ja oikosulku päässänne.
Te vihaatte paavia, sunnuntaita ja katolilaisuutta.
Te toimitte Suuren Taistelun hengessä Babylonialaista paavin kirkkoa vastaan.Lue uutiset, jos et usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue uutiset, jos et usko.
Minä en usko mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa paukutella sapattihenkseleitä: "Siitäs saitte babylonialaiset sunnuntai pyhittäjät."
Niin onkin.
Me kristityt paukuttelemme mielellämme sapattihenkseleitä.
- Anonyymi
Upeaa bipolaarista keskustelua, jossa sama henkilö keskustelee itsensä kanssa puolesta ja vastaan. Jatkakaamme...
- Anonyymi
Nikki varas! Minä olen alkuperäinen Anonyymi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikki varas! Minä olen alkuperäinen Anonyymi!
Todista se!
- Anonyymi
Jos on syvällä adventismissa (Egw:n suuren taistelun hengessä)...
onko se hyvä vai huono asia?
Mietä mieltä aivopestyt?- Anonyymi
Meitä ei teidän herjanne hetkauta.
- Anonyymi
Adventismi on hetkauttanut muutamia hyväuskoisia.
Pois amerikkalaisesta uususkonnollisuudesta.
Jätä jo lahkosi. - Anonyymi
Me kristityt emme ole mitään mieltä, eikä meillä ole omaa tahtoa. Näin olen kuullut sanottavan, mutta ei minulla ole siitä mitään omaa mielipidettä.
- Anonyymi
Samaa mieltä kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Minä olen erimieltä!
- Anonyymi
Monä olen eri mieltä itsenikin kanssa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monä olen eri mieltä itsenikin kanssa!!
Minä taas olen eri mieltä varsinkin sinun kanssasi!!!
- Anonyymi
Kuinka monta anonyymiadventistia häpeää adventismiaan niin ettei kehtaa kirjoittaa omalla nimellään?
Adventismia on syytä hävetä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen eri mieltä varsinkin sinun kanssasi!!!
Perustele näkemyksesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta anonyymiadventistia häpeää adventismiaan niin ettei kehtaa kirjoittaa omalla nimellään?
Adventismia on syytä hävetä.Minä en häpeä mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventismia on syytä hävetä.Meitä ei hetkauta sinun näkemyksesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventismia on syytä hävetä.Kirjoita omalla nimelläsi nikkivaras!
- Anonyymi
ADVENTISMI AIHEUTTAA HÄPEÄÄ
Kuinka monta anonyymiadventistia häpeää adventismiaan niin ettei kehtaa kirjoittaa omalla nimellään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta anonyymiadventistia häpeää adventismiaan niin ettei kehtaa kirjoittaa omalla nimellään?Minä häpeän Sinua. Olet häpeäksi koko ihmiskunnalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta anonyymiadventistia häpeää adventismiaan niin ettei kehtaa kirjoittaa omalla nimellään?Me kristityt häpeämme Sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta anonyymiadventistia häpeää adventismiaan niin ettei kehtaa kirjoittaa omalla nimellään?Me kristityt rakastamme adventismia, mutta Sinua me häpeämme.
- Anonyymi
Me kristityt olemme kaikkien puolella kaikkia vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta anonyymiadventistia häpeää adventismiaan niin ettei kehtaa kirjoittaa omalla nimellään?Meitä on täällä MONTA sinun lisäksesi...
- Anonyymi
Kirkon palon todellisesta syystä on hyvä vaieta sillä muuten tapahtuisi hirveä mellakka.
Oikosulku on vain tekosyy ja sitäpaitsi kirkossa oli EU:n direktiivin hyväksymät sähköasennukset ja palohälyttimet.
Usko valtamedian valheisiin.- Anonyymi
Me kristityt emme usko sinun valheisiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kristityt emme usko sinun valheisiisi.
Minä uskon.
- Anonyymi
Adventismi perustuu valheisiin niin me kristityt uskomme ja olemme nähneet.
- Anonyymi
Minä uskon kaikkien kristittyjen valheisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon sinunkin valheisiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nähnyt näyssä paavin pallit.
- Anonyymi
Sapattina mukamas kristityt vievät rahasi.
Adventismi helvetin kallis sapattiharrastus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sapattina mukamas kristityt vievät rahasi.
Adventismi helvetin kallis sapattiharrastus.Kristityt vievät joka päivä rahasi, vaikka sanassa sanotaan, että vain kuutena päivänä pitäisi tehdä työtä.
Onneksi SDAjehovakultti häviää pian maata laihduttamasta ja ihmisten rahoja huijaamasta...
- Anonyymi
Mikä on adventistien kanta paaviin ja sunnuntaihin?
- Anonyymi
Virallinen kanta on se, että paavilla on karvaiset pallit, mutta ei ne näy helman alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t288195Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357331Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053630V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!673430Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6043114- 772918
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382618- 342504
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321983- 331534