Puhutaanko raamatussa jumalattomien ihmisten rangaistuksesta, millaista se on siellä helvetissä? Onko esim. Hitler, homoseksuaalisen homomurhaaja, Korinterin kanssa samassa paikassa esim. tulisessa leivinuunissa? Tieto on tärkeätä meille kaikille ehdottomasti se on tarpeen pääsiäisrienaajille. Minne menet sinä paatunut jehovalainen syntiesi kanssa? Tulikuumaan leivinuuniin kolmanneksi?
Pelastuvatko jehovalaiset ja miten?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin paatunut? Synnin palkka on kuolema, ei mikään leivinuuni. Jumala ei ole sadisti, niin, että kiduttaisi luotujaan.
- Anonyymi
Ei Jumala ketään kidutakaan, mutta perkeleet helvetissä kyllä ja en sano että joutuisit siellä tulikuumaan leivinuuniin. Kenenkä luomus oikein olet? Russelinko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala ketään kidutakaan, mutta perkeleet helvetissä kyllä ja en sano että joutuisit siellä tulikuumaan leivinuuniin. Kenenkä luomus oikein olet? Russelinko?
Jumalan luoma. Raamattu sanoo, että Jumala tulee hävittämään Paholaisen ja hänen demoninsa. Jumala ei pidä heitä hengissä kiduttamassa lapsiaan. Kenen luomuksena pidät itseäsi? Kiduttajajumalan vai rakkauden Jumalan.
- Anonyymi
Tämä riittää. Paljastin yhden russelin pirun. Helvetti on russelin pirujen lopullinen osoite ja tulinen järvi. Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä riittää. Paljastin yhden russelin pirun. Helvetti on russelin pirujen lopullinen osoite ja tulinen järvi. Aamen!
1. Joh. 4:20: "Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa" ja kuitenkin vihaa veljeään, niin hän on valehtelija. Sillä se, joka ei rakasta veljeään, jonka hän on nähnyt, ei voi ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."
Russelilaisia ei muuten ei ole enää Suomessa, joten en tiedä, kehen vihasi kohdistat.
1. Joh. 3: 11-12: "Sillä tämä on se sanoma, jonka olette kuulleet alusta asti, että meidän tulee rakastaa toisiamme, eikä olla Kainin kaltaisia, joka oli paholaisesta ja tappoi veljensä. Ja minkä takia hän tappoi hänet? Koska hänen omat tekonsa olivat pahat, mutta hänen veljensä teot vanhurskaat."
Onneksi tuomio kuuluu Jumalalle, ei ihmisille. Jatkuva vihan kantaminen on raskasta ja epäterveellistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Joh. 4:20: "Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa" ja kuitenkin vihaa veljeään, niin hän on valehtelija. Sillä se, joka ei rakasta veljeään, jonka hän on nähnyt, ei voi ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."
Russelilaisia ei muuten ei ole enää Suomessa, joten en tiedä, kehen vihasi kohdistat.
1. Joh. 3: 11-12: "Sillä tämä on se sanoma, jonka olette kuulleet alusta asti, että meidän tulee rakastaa toisiamme, eikä olla Kainin kaltaisia, joka oli paholaisesta ja tappoi veljensä. Ja minkä takia hän tappoi hänet? Koska hänen omat tekonsa olivat pahat, mutta hänen veljensä teot vanhurskaat."
Onneksi tuomio kuuluu Jumalalle, ei ihmisille. Jatkuva vihan kantaminen on raskasta ja epäterveellistä.Russelin piruja on kuin rottia ympäriinsä maassamme. Miten tyhmä olet kun et tiedä rosvolauman alkuunpanijaa? Ne perk..... eivät ole mitään veljiäni vaan he ovat perkeleen luomuksia ja pahempia kuin itse saatana.
- Anonyymi
Room.14:11 Biblia. Sillä kirjoitettu on: niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minua pitää kaikki polvet kumartaman, ja kaikki kielet pitää tunnustaman. Jes.45:23. Fil.2:10-11
- Anonyymi
Raamattua rivien välistä: Ilm.4:2 Biblia (1776) Ja kohta minä olin hengessä, ja katso, istui oli pantu taivaaseen, ja istuimella oli (yksi) istuva. "ja valtaistuimella oli istuja." Siis, ei istujat. Voisiko Melleri, ja muut kirjaoppineet, missä oli toinen istuja?
Isä Jumala oli valtaistuimella istuja. Karitsan mainitaan 5:6 jakeessa seisovan valtaistuimen keskellä. Eli oli vain yksi istuja ainakin sillä hetkellä. Myöhemmin sanotaan 22:1 jakeessa, että on Jumalan ja Karitsan valtaistuimet. Heitä palvellaan.
On olemassa muitakin valtaisuimia tuhatvuotisessa valtakunnassa. Siellä hallitsevat pyhät sen mukaan, kuin Jumala heille tehtäviä antaa. Jokainen Jeesuksen verellä ostettu saa istua hallitsemassa kerran Jumalan kanssa, koska on kuninkaallista sukua. "Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan?" (1 Kor. 6:2)
- Anonyymi
Jehovalaiset eivät ole uudestisyntyneitä kristittyjä.
Joh 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
3:4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754