Jos vaikka katsoo triumphin bonnevilleä niin eipä ole mitään halpoja vekottimia, jos vertaa Japanin vehkeisiin.....
Hintavahko pyörä?
10
1489
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä riumpit tehdäänkin nykyään thaimaassa.
niin niistä tulee hinttavia.
Ja kun riumpilla kaasutaa, niin on aika kova aasiantunnelma. - Anonyymi
Taitaa olla ihan laatu peli kuitenkin?
- Anonyymi
riisinkeittimiä nämä uudet.
- Anonyymi
Triump on yhtä legendaarinen pyörä kuin Harley-Davidson ja arvostetttu!
Anonyymi kirjoitti:
Triump on yhtä legendaarinen pyörä kuin Harley-Davidson ja arvostetttu!
Kyllä H-D on numero uno tietyssä mielessä. Siitä kertoo sekin että monet porukat ajavat nimen omaan H-D:lla.
Molemmille on omat kannattajansa ja rata ajossa Brittein tuotteet suorittavat keskimäärin nopeampia kierrosaikoja. Mutta jos puhtaasti legendasta puhutaan niin H-D on ykkönen.- Anonyymi
No joo, mutta ei Triumph mikään aliarvostettu ole! Kyllä sitä jenkkeihin on myyty pää tarkoituksena, eli HD:n jälkeen on varmasti arvostetuin. Tänä päivänä on vielä nostanut suosiotaan..
Anonyymi kirjoitti:
No joo, mutta ei Triumph mikään aliarvostettu ole! Kyllä sitä jenkkeihin on myyty pää tarkoituksena, eli HD:n jälkeen on varmasti arvostetuin. Tänä päivänä on vielä nostanut suosiotaan..
On toki pyörä ei siinä mitään. Korjasin vain tuon kun alettiin puhua jo H-D:n veroisesta.
Oma Triump arvostukseni pohjautuu Tiger enduroon ysäriltä ennen kuin se vesitettiin. Siis pyörään joka ensimmäisenä luokassaan pystyi 200km/h nopeuksiin ja silloin ei vielä millään tehdasvalmisteisella ylitelty kolmeasataa joten kakkosen ylitys oli arvossaan.- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
On toki pyörä ei siinä mitään. Korjasin vain tuon kun alettiin puhua jo H-D:n veroisesta.
Oma Triump arvostukseni pohjautuu Tiger enduroon ysäriltä ennen kuin se vesitettiin. Siis pyörään joka ensimmäisenä luokassaan pystyi 200km/h nopeuksiin ja silloin ei vielä millään tehdasvalmisteisella ylitelty kolmeasataa joten kakkosen ylitys oli arvossaan.Niin onhan HD:lla oma Omistajien kerho joka on vaikuttanut pyörään... Toki vaatemerkin yms, mutta tätä vaatemerkkiä on myös triumhpin samanlailla kun HD:lla. triumphin kulta-aika oli 50-60-luvulla jossa HD jäi jalkoihin kun kisailtiin, seuraavan kerran kun alkoi nousua oli 90-00 lukua....
- Anonyymi
Onko triump miehillä joku samppoo ? oma samppoo ?
Ku n väri lähtee tukasta, tai koko tukka irtoo? - Anonyymi
Triumph Bonneville T100-120 on todella kallis pyörä, hinta on jopa Harley davidsonin sporsteria kalliimpi käytettynä! Eikä edes ulkomailla kyseistä pyörää saa halvalla, ajatellaan jos Suomessa pyydetään vaikka 2004 T100 7000€ ja ulkomailla vastaava 5000-4000€
(Bonneville Americaa saa halvemmalla).
Se että mikä niistä tekee kalliita en ymmärrä, onhan ne tietysti hyvännäköisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481