Hintavahko pyörä?

Anonyymi

Jos vaikka katsoo triumphin bonnevilleä niin eipä ole mitään halpoja vekottimia, jos vertaa Japanin vehkeisiin.....

10

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nämä riumpit tehdäänkin nykyään thaimaassa.
      niin niistä tulee hinttavia.
      Ja kun riumpilla kaasutaa, niin on aika kova aasiantunnelma.

    • Anonyymi

      Taitaa olla ihan laatu peli kuitenkin?

      • Anonyymi

        riisinkeittimiä nämä uudet.


      • Anonyymi

        Triump on yhtä legendaarinen pyörä kuin Harley-Davidson ja arvostetttu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Triump on yhtä legendaarinen pyörä kuin Harley-Davidson ja arvostetttu!

        Kyllä H-D on numero uno tietyssä mielessä. Siitä kertoo sekin että monet porukat ajavat nimen omaan H-D:lla.

        Molemmille on omat kannattajansa ja rata ajossa Brittein tuotteet suorittavat keskimäärin nopeampia kierrosaikoja. Mutta jos puhtaasti legendasta puhutaan niin H-D on ykkönen.


      • Anonyymi

        No joo, mutta ei Triumph mikään aliarvostettu ole! Kyllä sitä jenkkeihin on myyty pää tarkoituksena, eli HD:n jälkeen on varmasti arvostetuin. Tänä päivänä on vielä nostanut suosiotaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, mutta ei Triumph mikään aliarvostettu ole! Kyllä sitä jenkkeihin on myyty pää tarkoituksena, eli HD:n jälkeen on varmasti arvostetuin. Tänä päivänä on vielä nostanut suosiotaan..

        On toki pyörä ei siinä mitään. Korjasin vain tuon kun alettiin puhua jo H-D:n veroisesta.

        Oma Triump arvostukseni pohjautuu Tiger enduroon ysäriltä ennen kuin se vesitettiin. Siis pyörään joka ensimmäisenä luokassaan pystyi 200km/h nopeuksiin ja silloin ei vielä millään tehdasvalmisteisella ylitelty kolmeasataa joten kakkosen ylitys oli arvossaan.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        On toki pyörä ei siinä mitään. Korjasin vain tuon kun alettiin puhua jo H-D:n veroisesta.

        Oma Triump arvostukseni pohjautuu Tiger enduroon ysäriltä ennen kuin se vesitettiin. Siis pyörään joka ensimmäisenä luokassaan pystyi 200km/h nopeuksiin ja silloin ei vielä millään tehdasvalmisteisella ylitelty kolmeasataa joten kakkosen ylitys oli arvossaan.

        Niin onhan HD:lla oma Omistajien kerho joka on vaikuttanut pyörään... Toki vaatemerkin yms, mutta tätä vaatemerkkiä on myös triumhpin samanlailla kun HD:lla. triumphin kulta-aika oli 50-60-luvulla jossa HD jäi jalkoihin kun kisailtiin, seuraavan kerran kun alkoi nousua oli 90-00 lukua....


    • Anonyymi

      Onko triump miehillä joku samppoo ? oma samppoo ?
      Ku n väri lähtee tukasta, tai koko tukka irtoo?

    • Anonyymi

      Triumph Bonneville T100-120 on todella kallis pyörä, hinta on jopa Harley davidsonin sporsteria kalliimpi käytettynä! Eikä edes ulkomailla kyseistä pyörää saa halvalla, ajatellaan jos Suomessa pyydetään vaikka 2004 T100 7000€ ja ulkomailla vastaava 5000-4000€
      (Bonneville Americaa saa halvemmalla).
      Se että mikä niistä tekee kalliita en ymmärrä, onhan ne tietysti hyvännäköisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe