World Car of the Year 2019:n eli Maailman Vuoden Auton 2019 -palkintojen voittajat on julkistettu New Yorkin autonäyttelyn yhteydessä. Kaikkiaan palkittiin autoja kuudessa eri sarjassa. World Urban Car 2019 eli kaupunkautot sarjassa oli viisi ehdokasta, Suzuki Jimny, Hyundai AH2/Santro, Kia Soul, Audi A1 ja Seat Arona. Paikalla olleen yleisön suureksi iloksi voittajaksi paljastettiin Suzuki Jimny.
Hyvä Suzuki !! Kyllä kansa tietää !!
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
Joo joo, mut uskovaisena tunnustan vain saksalaishuijareiden paremmuuden, mitä autoihin tulee. Aivan samalla tavalla, kuin ISIS:iinkin uskotaan.....
- Anonyymi
Hienoa, että laatuun luotetaan.
Perusteet olivat varmasti asialliset ja ammattilaiset tekivät valinnan. Eipä siihen tarvitse mitään lisätä. - Anonyymi
suzuki on todella laadukas auto. ei ruostu kuten skoda eikä ole mitään vikojakaan. skodan myynti floppaa heikon laadun ja ruosteongelmien takia.
- Anonyymi
osssspenttiholisti se jaksaa vääntää Toyotan ongelmaa muille, sori ei onnistu.
- Anonyymi
Kyllä kansa totuuden tietää ,vaikka vokkelolistit yrittä levittää valeita...hyvä Suzuki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882