Hei,
En oikein tiennyt mihin aihealueeseen tämän pistäisin, lieneekö tuo lähimpänä oikeaa..
Eli mulla on nyt muutaman kuukauden aikana ollut lähes päivittäin, vähintään viikottain tällaisia omituisia "kuvottava olo" - kohtauksia. Elikkä aivan yhtäkkiä iskee kammottava tunne siitä, että kohta lentää laatta, mitä ei kuitenkaan koskaan ole tapahtunut. Kohtaus kestää vain muutaman kymmenen sekuntia ja jälkeenpäin on täysin normaali olo. Huonona päivänä tätä tapahtuu useinkin, jopa nelisen kertaa. Hyvänä viikkona vain parina päivänä. Raskaana en ole. Mikä voisi aiheuttaa tälläisen jatkuvan kuvottavan olon? Työpaikan terveydenhuollossa kävin, mutta eipähän siitä paljoa ollut apua kun sanoivat vaan, että jos jatkuu pidempään niin käypä verikokeissa ja määräsivät päivän saikkua..
Alkaa vähän huolettamaan..
Kiitos jo etukäteen!
Jatkuva kuvottava olo??
Anonyymi
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta nyt vihdoinkin se hillitön ryyppäämienen.
Alkoholia en käytä muutoin kun välillä juhlissa otan lasillisen tai kaksi viiniä.. Toivon asiallisempia vastauksia, kiitos.
-Ap
- Anonyymi
Onko käytössä mitään lääkkeitä, luontaistuotteita, vitamiinilisiä tai e-pillereitä, mikä voisi aiheuttaa tuota pahoinvointia?
- Anonyymi
Moikka!
E-pillerit eivät kyllä olekaan käyneet mielessä. Minulle nimittäin määrättiin pillerit tuossa reilu puoli vuotta sitten.. Voisikohan pillerit aiheuttaa tämän? Reseptiä vaihtamaan siis?
-Ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422442Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012014- 221816
- 241595
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371171- 361046