Missä saisin kokeilla runkata toisen miehen munaa Turussa?
Onnistuisiko se esim autossasi?
Olen 40v. ensikertalainen.
Olethan luotettava ja siisti.
Haluaisin kokeilla miltä tuntuu runkata toisen miehen munaa. Turku
25
1675
Vastaukset 25
- Anonyymi
Onnistuuhan se, mutta täällä on vaikea sopia mitään.
- Anonyymi
Laita mies 40 sähköpostiosoitteesi, niin sovitaan tarkemmin. M30
Onnistuu vaikka autossa.
Laita yv nimimerkin kautta- Anonyymi
Kyllä tuntuu kiihottavalle toisen miehen terska huulien välissä, samettisen pehmeä ja lämmin, samoin kiihottaa oma kalu toisen miehen huulilla ja suussa, useasti olen saanut purkautua miehen suuhun tai kasvoille, myös sperman ruiskuttaminen peppuvakoon kiihottaa.
- Anonyymi
Laita sp osoite , niin sovitaan aika ja paikka
- Anonyymi
Hesasta vanhempaa 65v miestä,joka haluaisi ’vieraat’ kädet kalulleen ja palleilleen?
Pyydä 50 um kylään...- Anonyymi
Vai eikö vanhemmilla ole enää mielitekoja tai vaan ’ota eteen’....?
- Anonyymi
Eipä tunnu löytyvän,tai papoille apu kelpaavan...
Siisti , nuorekas mutta kokematon 50 ukm ja samat halut kokeilla.
Olen siis turusta ja 100% vaitiolo taataan.
Minä Tampereen kupeesta samat mielessä.
- Anonyymi
Päällä on rintaliivit,sukkanauhaliivit,sukat,korkkari ja tiukka satiinimekko...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...saa runkata ja kurittaa...
- Anonyymi
Kuopio, m50v kiinnostaisi kokeilla.
- Anonyymi
Mitä tekisit ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...mikkeli...
- Anonyymi
Tarkoitanko minua .,.? Posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekisit ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...mikkeli...
Voisin runkata sinua ja saisit minua jos haluat.
Kuopio, m50v - Anonyymi
Sitä saa kourija ja vaikka läpsijä ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt..
- Anonyymi
Maanantai illalla mua saa runkata keskustassa
- Anonyymi
Miltä tuntuu runkata toisen miehen munaa ??
Voin kertoa kokemuksesta
Valitettavasti yleensä se seisoo tosi huonosti tai tuntuu paljon pehmeämmältä kuin oma ku..i - sellaisesta lerpasta ei kyllä yleensä lähde mitään irtikään.
Muutaman kerran on tullut vastaan sellainen terhakkaasti seisova ja lastin laukauseva tykki että oouch - iällä ei näyttäis asialla olevan kauheesti merkitystä, joku muu habitus siinä on.
Sellaista sykkivää k...ia on kylä ilo katsella :-) - Anonyymi
heippa
minä olen kyllä kiinnostunut. laita maili [email protected] niin keskustellan asiasta - Anonyymi
Toisen miehen kiimaisen kullin tyydyttäminen kaikin tavoin on tosi mukavaa ja palkitsevaa.
Minäkin kiihotun heti jos kullini saa tervehtiä toista reipasta kullia hieromalla niitä vastakkain. Siitä voi siirtyä käsin runkkuun tai suihin ottoon ja keskittyä nautinnon tuottamiseen toiselle miehelle. Kaiken palkintona on rentouttava orgasmi ja hyvä olo. Miehen ja kullin kunto pysyy hyvänä kun kullin tyydyttää usean kerran viikossa.
T. Wanker- Anonyymi
Ota yhteyttä
- Anonyymi
Siis stadista
- Anonyymi
ikävä kyllä asun <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<jyväskylässä
- Anonyymi
Löytyykö munalle hoitoa? Ja sun kalulle myös..
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171129Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️591120- 82881
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)99827Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206650- 59641
- 105637
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet220636- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html267511Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102498Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39444
- 47430
- 33429
- 5428
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9147395Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä50375