pillun koko

Anonyymi

Eronneena ja yksinäisenä miehenä kaipaan kovasti ISOA pimpsaa.>Siis sellasta kunnon märkää isoa aukkoa jota voi fistata ja lotisuttaa runsaalla liukkarimäärällä. Sellasia kun ei vaan oo tarjolla. Tai naiset arastelee itseään??
Ex. elämässä oli sellanen vaan nyt se elämästäni puuttuu.
Onko teitä oikeasti enää olemassa?
Hinttarirunkkarit, löylykauhapervot yms. mielenvikaset ihan turha viisastella!

5

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Surunvalitteluni äitisi menehtymisen johdosta. Kyllähän se varmaa harmittaa, kun ei pääse enää fistaamaan äiskän ihanaa jättirömpsää.

    • Anonyymi

      Arvasin että tällanen sontapökäle on eka vastaaja.
      Mutta kysymykseeni ei löydy oikeita vastauksia?

    • Anonyymi

      Lukihäiriöisiä löylykauhahinttejä vaan.
      Arvasin...

    • Anonyymi

      Samaa mieltä olen. Minulla on normikalu 16 ,ja vaimollani on väljä pillu. Se ei puserra, mutta oioi se märkyys ! Se litisee ja lotisee ja polttaa. On sitä hyvä käyttää ja täyttää. Koko käsi ei ihan mahdu. Armeijakaverini käyvät silloin tällöin kylässä ja panemme yhdessä. Heillä on pienemmät kuin minulla, mutta hekin sanovat vaimoni ison pillun olevan maailman paras, vaikka heidän oma naisensa ovat paljon nuorempia. Me olemme kaikki sitä mieltä, että kiima on pillussa tärkeämpää kuin kireys. Toisaalta kavereiden mieltymys voi johtua siitäkin, että vaimoani saa panna niin paljon kuin jaksaa ja kuinka päin vaan - lotisevaan pilluun ei muualle.

    • Anonyymi

      Tarkennan hieman... Vaikka isosta pillusta pidän, kaluni on kokoluokkaa liki hk sininen kunhan nainen antautuu kiimassa. Onko se sitte normikoko, keskikoko vai ei, en siitä välitä. Enkä sellasta ees kysellyt. Toki kiihoittuvuustila riippuu siis siitä, miten antautuvainen toinen osapuoli on.
      Jos toinen on täysillä sata lasissa mukana, niin menokin on sen mukaista.
      Peitonalla pimeässä makaava väliinpitämätön nainen crocs kenkineen ei saa mtn tuntemuksia minussa aikaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe