Eronneena ja yksinäisenä miehenä kaipaan kovasti ISOA pimpsaa.>Siis sellasta kunnon märkää isoa aukkoa jota voi fistata ja lotisuttaa runsaalla liukkarimäärällä. Sellasia kun ei vaan oo tarjolla. Tai naiset arastelee itseään??
Ex. elämässä oli sellanen vaan nyt se elämästäni puuttuu.
Onko teitä oikeasti enää olemassa?
Hinttarirunkkarit, löylykauhapervot yms. mielenvikaset ihan turha viisastella!
pillun koko
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Surunvalitteluni äitisi menehtymisen johdosta. Kyllähän se varmaa harmittaa, kun ei pääse enää fistaamaan äiskän ihanaa jättirömpsää.
- Anonyymi
Arvasin että tällanen sontapökäle on eka vastaaja.
Mutta kysymykseeni ei löydy oikeita vastauksia? - Anonyymi
Lukihäiriöisiä löylykauhahinttejä vaan.
Arvasin... - Anonyymi
Samaa mieltä olen. Minulla on normikalu 16 ,ja vaimollani on väljä pillu. Se ei puserra, mutta oioi se märkyys ! Se litisee ja lotisee ja polttaa. On sitä hyvä käyttää ja täyttää. Koko käsi ei ihan mahdu. Armeijakaverini käyvät silloin tällöin kylässä ja panemme yhdessä. Heillä on pienemmät kuin minulla, mutta hekin sanovat vaimoni ison pillun olevan maailman paras, vaikka heidän oma naisensa ovat paljon nuorempia. Me olemme kaikki sitä mieltä, että kiima on pillussa tärkeämpää kuin kireys. Toisaalta kavereiden mieltymys voi johtua siitäkin, että vaimoani saa panna niin paljon kuin jaksaa ja kuinka päin vaan - lotisevaan pilluun ei muualle.
- Anonyymi
Tarkennan hieman... Vaikka isosta pillusta pidän, kaluni on kokoluokkaa liki hk sininen kunhan nainen antautuu kiimassa. Onko se sitte normikoko, keskikoko vai ei, en siitä välitä. Enkä sellasta ees kysellyt. Toki kiihoittuvuustila riippuu siis siitä, miten antautuvainen toinen osapuoli on.
Jos toinen on täysillä sata lasissa mukana, niin menokin on sen mukaista.
Peitonalla pimeässä makaava väliinpitämätön nainen crocs kenkineen ei saa mtn tuntemuksia minussa aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk954165Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n262260Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj442034Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361404- 281263
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111153Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o9954Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit76930Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43919Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup31789