Muokkaatko itseäsi

Anonyymi

ihastuksesi mieltymysten mukaiseksi ?

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, mä käyn vatsa-peppumuokkauksessa ja imartelen kaikkia tärkeileviä. No, eeen todellakaan. Mä oon just tällanen enkä esitä mitään, miksi esittäsin. Musta on kiva, että ihminen saa rehellisen kuvan minusta. Toisaalta sekoilustani voi kyllä saada vääränkin kuvan.

    • Anonyymi

      Minä oon laiska ja passiivinen mies. Siksi ei ole ystäviäkään enää. En todellakaan esitä mitään muuta. Olen liian laiska teeskentelemään. Anteeksi vaan elämäni naiselle. Olen passiivinen mutta en aggressiivinen.
      Voisin laittaa itseni myyntiin jonakin älynallena naiselle.

      • Anonyymi

        Niin joo varanaiseksi Jenni-lahnalle itsesi myyt persidentille, hyvä idea.


    • Anonyymi

      Minua ehkä pelottaa hieman sellainen kun olen aika empaattinen tyttöjä kohtaan, mutta toisaalta erittäinkin julma voin olla miehiä kohtaan... niin olenkohan loukannut jotain valtakuntaa tai pikkuprinsessa, noh, heidän olisi pitänyt tietää kenen kanssa olevat tekemisissä, että on kuumaverinen tyttöjen suojelija sitten, ja mustaihoisten noh...

      • Anonyymi

        Sä oot stalkkeri ja haluisin oikeesti tietää miksi kyttäät tekemisiäni ja haluat mulle pahaa.


      • Anonyymi

        Miksi luulet jonkun tahtovan sulle pahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet jonkun tahtovan sulle pahaa?

        Koska trolli


      • Anonyymi

        Älä esitä tyhmää! Jos joku sun jutteluitas, juttujas ym. kenen kanssa tahansa käytynä tänne rustaa niin mitä muuta se on ja mitä muuta se on kuin pahan tahtomista toiselle. Ihan eri asia, jos tänne laittaa jotain mitä vain kaksi tietää, samoon kivoja juttuja toisesta ja kirjoittaa ihan omana itsenään.


      • Anonyymi

        Ei selity myöskään pelkkänä trollina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä esitä tyhmää! Jos joku sun jutteluitas, juttujas ym. kenen kanssa tahansa käytynä tänne rustaa niin mitä muuta se on ja mitä muuta se on kuin pahan tahtomista toiselle. Ihan eri asia, jos tänne laittaa jotain mitä vain kaksi tietää, samoon kivoja juttuja toisesta ja kirjoittaa ihan omana itsenään.

        Sä et ole myöskään nainen. Trollaat täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole myöskään nainen. Trollaat täällä.

        Jaajas joku LuolaPeikon näköinen taas riehuu ja haittaa kansainvälistä konferenssia?


    • Anonyymi

      En muokkaa. Joitan valintoja voin toki tehdä häntä ajatellen tai hänet huomioonottaen.

    • Anonyymi

      Oikeasti kun tiedän mitä jotkut ihmiset joilla on paljon valtaa pystyvät toimimaan, aloin itse ajattelemaan että mille se tuntuisi esimerkiksi jos isäntäsi olisi toimitusjohtaja ja joku kkk-porukka vain huvikseen hirttäisi hänet palleistaan puihin ja polttaisi elävältä, eikä syypäätä löytysi mistään, palomies poliisi tai vaimo epäiltyjen penkillä, kun muita epäiltyjä EI OLE.

    • Anonyymi

      Riippuu mistä osa-alueesta kyse.

      Ulkonäköni ja se syvin olemus mikä on persoonallisuuteni, mistä tykkään ja mistä en tykkää jne. on asioista joita teen, olen ja toteutan sen mukaan miten koen että minä tykkään.
      en muuta esim. ulkonäköäni toisen mieltymysten takia joksikin muuksi kuin mikä olen ja millaisena itsestä tykkään.

      Persoonallisuuteni on tämä ja esim, ujosta ja arasta, varovaisesta, hitaasti lämpenevästä, luottamaan hitaasti oppivasta ja varautuneesta, turvallisuushakuisesta luonteesta en muuksi muutu. Jos toinen hakee jotain kliseistä "spontaania, räväkkää, menevää, heittäytyjää " ja syyttää että miksi minä en ole sellainen niin silloin sanon että koska olen tällainen enkä muuksi muutu ja jos tämä mikä olen syntyjään ei kelpaa niin en ole sinulle oikea ihminen enkä sellaiseksi muutu taikoenkaan.


      Sitten taas jos puhutaan jostain käytöksestä kuten vaikka siitä että suutuksissa saatan paiskoa voimakkaammin ovia taikka sanoa ajattelemattomia.. niin sellaisessa yritän muuttua koska siihen pystyn vaikuttamaan ja se pyyntö tulee aivan aiheesta.


      mutta yleensä minulla lyö pahasti jumiin jos joku sanoo että et ole arvoiseni. Silloin ajattelen että mitäs siinä sitten päivystät mun lähellä. En pakota siinä pyörimään. Mene sen luokse joka arvoises ja jätä minun vähättely ja kiusaaminen tähän ja anna minun olla sellaisten seurassa jotka kokee minut heidän arvoiseksi

    • Anonyymi

      En tietenkään!! Aika varattu rasvaimuun tissileikkaukseen vetyperoksidivaalennukseen huulien täyttöön perseen isontamiseen kylkiluiden poistoon aivoälyimplanttiin hammasvalkaisuun ihon laserhiontaan ihan itseni vuoksi koska koin että ne on ihan helvetin tärkee juttu. Hänelle ❤
      Mahdollisesti jatkossa vielä psykologin tapaaminen luonteenmuokkauksen merkeissä. Olen kuulemma ihan liian omapäinen ja liian vähän alistuva...

    • Anonyymi

      Älynalle😀

    • Anonyymi

      Mielestäni oli älynalle jo 80l alussa. Nalle joka matki ääniä. Maksoi muistaakseni 400mk🐻

    • Anonyymi

      Oon yhdelle naiselle ihan ilmainen älynalle. Sanon:"rakastan sinua" kun mahaani painaa. Nauran kutittaessa ja itken mukana. Voin myös sulkea syliini hänet. Uskollisesti odotan häntä sängyssä kotonaan. No tämä nalle kyllä käy töissä ja ruokkii itsensä. Se on ihan uusi ominaisuus. Ei löydy tavallisista älynalleista.

    • Anonyymi

      Vaikuttaako siltä?
      T. Mitäsluulet

    • Joo ..
      Laitoin yhden hiuskarva oikealta vasemmalle ..
      Niin on nätimpi 😁
      *Pus* (M)ika 💋

    • Anonyymi

      Trolliketju. Muistutuksena, palstallahan ei kaipaa kukaan nainen. Vaikka viestin on kirjoittanut ”nainen”, se ei ole naiselta.

      • Anonyymi

        Mene pois luolapeikko!


    • Anonyymi

      Sängyssä saat kyllä odotella kun tällä palstalla odottelet. Tämä oli naiselta💃🤧

    • Naisethan vaihtelee ulkonäköään mielialan mukaan. Miksei sitten hänenkin mieltymysten mukaan. Mulla onkin liian sporttiset kuteet omasta mielestäni.

    • Anonyymi

      No en kyllä muuta. Naisethan aina sanoo että "ole oma itsesi" joka kyllä lähtökohtaisesti tarkoittaa jotain ihan muuta kuin omana itsenä olemista. Olen tasan tismalleen oma itseni ja jos se ei kelpaa niin ei sitten kelpaa. Ei ole aikaa mielistellä ketään, on niin paljon muitakin asioita tässä elämässä kuin käyttäytyminen niin että suojelet jonkun toisen heikkoa itsetuntoa.

    • Anonyymi

      En. Jos en tämmöisenä kelpaa niin en ole sitten häntä varten.

    • Anonyymi

      Muokkaan ihastustani minua miellyttäväksi

    • Anonyymi

      En. Selvästikään en pysty häntä miestä miellyttämään, joten olen aikoja sitten luovuttanut. Tunteet ehtivät vaan kehittyä jo voimakkaiksi, niistä en ole eroon päässyt.

    • En, vaan itseni takia. Jos jotain itsessään yrittää muuttaa toisen ihmisen takia, se ei oo oikea tie.

    • Anonyymi

      Ei leskenlehti ruusuksi muuttuisi, vaikka haluaisikin. Eikä halua.

      • Anonyymi

        Molemmat kukat yhtä kauniita omalla tavallaan, erilaisia vain.


    • Anonyymi

      Paljon naiiveja kommentteja täällä. Suurin osa muokkaa itseään ajan mittaan kun selviää toisesta, että mistä toinen tykkää, alitajuisesti ja tietoisesti.

      Ei kukaan itsestään ole tekemässä itsensä vastakohtaa, vaan pieniä asioita ja ei kaikki muutos ole pahasta, niin turha jeesustella, että "minä en tee mitään miellyttääkseni toista" - kyllä teette.

    • en todellakaan haluan olla aina oma itseni koska rakastan itseäni

    • Anonyymi

      Miten muokkatko? En muokkaa. Vastaan tulen ja joustan, jos näen jonkun jutun olevan tosi tärkeää rakkaalle eikä se mua satuta niin kyllä voisin tulla vastaan. Teeskentelemään en ala, koska se ei kestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe