Jotenkin tuntuu, että

🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vaihdellaanko niitä kaksi kertaa vuodessa. Kyse on vaan yhdestä tunnista. Enemmän sopeutumista vaatii vuodenaikojen vaihtelu täällä.

Välillä on melkein kolmekymmentä plussaa ja talvella saman verran miinusta. Lämpötilojen väli saattaa siis olla jopa 60 astetta. On siinä keholla sopeutumista. Entäs sitten valoisuus. Juhannuksen tienoilla pimeää tuskin onkaan ja joulun tienoilla taas valo näkee hyvin vähän.

Eli jos näistä luonnollisista vaihteluista keran selvitään niin yksi tunti sinne tai tänne on yksi hailee.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iloista pääsiäistä lounaalle.

    • Anonyymi

      Joo. Aivan sama, sykkiikö se sydämes sun vai Riston rinnassa.
      Yht epäkiinnostavia ootte aivan varmasti irl:kin. Varsinki sen saman monitorin äärellä. ;)

      • Mä laitan aina noi 🙂 👓 👜 kolme merkkiä aloitukseeni. Niistä näkee heti, ettei kannata näitä lukea. En etsi seuraa palstalta, joten itseäni ei aloitusteni epäkiinnostavuus haittaa. Risto en myöskään ole. Hän voisi jopa pahastua kun naista luullaan häneksi.

        Hauskaa Pääsiäistä sinulle 🐤 🐣 🐥


      • Anonyymi

        Suksi sinä siskuilmies kans hiiteen ja lopeta lounaan häikkääminen. Tieks et mäkään en tykkään susta ja oot oikea ilkimus et kyl sä saat mitä tilailet ja hei varmaan saatkin. Ootas vaa ku pikkasen innostun ni laita viel jokunen ni tiet. Siit saat sit iha iteekses valkkailla tilaas mut turha alkaa sit parkuu ja vouhkaa. Anna olla viimeinen kerta kun sekaannut lounaan aloituksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi sinä siskuilmies kans hiiteen ja lopeta lounaan häikkääminen. Tieks et mäkään en tykkään susta ja oot oikea ilkimus et kyl sä saat mitä tilailet ja hei varmaan saatkin. Ootas vaa ku pikkasen innostun ni laita viel jokunen ni tiet. Siit saat sit iha iteekses valkkailla tilaas mut turha alkaa sit parkuu ja vouhkaa. Anna olla viimeinen kerta kun sekaannut lounaan aloituksiin?

        MITÄ... Taasko sult pääs joku Mini Steri Hätäpaskomaan toisten luureihin?
        Pidä sää koppalakkis päässä viel nii kauan ku saadaan teiät molemmat alottaa "puhtaalta pöydältä", mut jossai ihan muual ku Valtion viiroissa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ... Taasko sult pääs joku Mini Steri Hätäpaskomaan toisten luureihin?
        Pidä sää koppalakkis päässä viel nii kauan ku saadaan teiät molemmat alottaa "puhtaalta pöydältä", mut jossai ihan muual ku Valtion viiroissa. ;)

        HÄH? Muil ei sellasii avaimii mitä mul on :) mä sen päätän kuka availee ja mitä... tääl on joitakin hopeereunuksii ku lounas ja ne ei kuulu sulle! Sul ei saa antaa yhtään avainta- ei edes omaan selliin :D sinnehän sä haluut/ ja kuulut, mä osaan tän paremmi ku kukaan jos haluun- ennoo sellanen mut sä olet kuspiä et teen kaikkeni et pidät suuskii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÄH? Muil ei sellasii avaimii mitä mul on :) mä sen päätän kuka availee ja mitä... tääl on joitakin hopeereunuksii ku lounas ja ne ei kuulu sulle! Sul ei saa antaa yhtään avainta- ei edes omaan selliin :D sinnehän sä haluut/ ja kuulut, mä osaan tän paremmi ku kukaan jos haluun- ennoo sellanen mut sä olet kuspiä et teen kaikkeni et pidät suuskii :)

        Kuules Musta Maija. Siskoilles ja sulle ei jää koht yhtään magneettia. Ei edes jääkaappis oveen.
        Kersoilles ei ees Me-tukkaa. Baby Björneist puhumattaka. ;)
        Ruokahuoltoki ku laitetaan jatkos muovilusikal soseena suoraan suuhus. Siis, jos joku vaan viittii.
        Kylhän sää semmonen Vihannes olet vuosikausia ollu, että noilla villalankapötkylöilläs Sofi O:ki juoksis suo Karkkuun.
        Ja muuten...Mä teen kaikkeni, että multaaki tutkitaan ja kaivetaan koht noita metrejäki syvemmältä, eikä Varmasti tarvii erikseenkä mainita miks. ;)
        Päästään muiluttaaki sut kunnolla. Vartin julkisuus sulle. Kannattiko? ;)


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mä laitan aina noi 🙂 👓 👜 kolme merkkiä aloitukseeni. Niistä näkee heti, ettei kannata näitä lukea. En etsi seuraa palstalta, joten itseäni ei aloitusteni epäkiinnostavuus haittaa. Risto en myöskään ole. Hän voisi jopa pahastua kun naista luullaan häneksi.

        Hauskaa Pääsiäistä sinulle 🐤 🐣 🐥

        Joo. Todellaki. Toi Näkymätön Nimismies Erkki tossa välissäs kolmantena. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules Musta Maija. Siskoilles ja sulle ei jää koht yhtään magneettia. Ei edes jääkaappis oveen.
        Kersoilles ei ees Me-tukkaa. Baby Björneist puhumattaka. ;)
        Ruokahuoltoki ku laitetaan jatkos muovilusikal soseena suoraan suuhus. Siis, jos joku vaan viittii.
        Kylhän sää semmonen Vihannes olet vuosikausia ollu, että noilla villalankapötkylöilläs Sofi O:ki juoksis suo Karkkuun.
        Ja muuten...Mä teen kaikkeni, että multaaki tutkitaan ja kaivetaan koht noita metrejäki syvemmältä, eikä Varmasti tarvii erikseenkä mainita miks. ;)
        Päästään muiluttaaki sut kunnolla. Vartin julkisuus sulle. Kannattiko? ;)

        Tiedäks mitä? Et sä et seiniäs pääse karkuun :) ja mä pidän siitä huolen :D tollaset pellet ku sä olet niin sä tiedät itekki mis niitte paikka o. Siel mis säkin oot kaikkie muitte pöhköjen kans :) ja siel myös pysyt... vapaaks sua ei kyyhkykään päästä ei edes kirjeiden muodos!


    • Anonyymi

      Sussu Suolempää läpyttelee vaan lisää keramiikkaa, nii että riittää riisikuppeja koko kyylälle.
      Pönttöuunishan on naapurissas. Viikoks vaan massat kuivuu ja lisää lasitetta kehiin. ;)

      • Anonyymi

        Ja niin :) sinä se vaan jatkat!
        Tieks mitä sul tehhää :D ei mitään, ei tollasille hiakattomille laatikoille ole missään täyttäjiä :) sen kun vaan itekses kattelet seiniin ja valkosii niitä. Kukaa mua sua ei kyytiin huoli ku käärme-miekassa auto ja sekin ottaa siit tuplamaksun idiotismi-laskukaavan mukaan ja silloinkim suoraan hölmölään jos vapaaks joskus entisist pääset- eikä ole pelkoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin :) sinä se vaan jatkat!
        Tieks mitä sul tehhää :D ei mitään, ei tollasille hiakattomille laatikoille ole missään täyttäjiä :) sen kun vaan itekses kattelet seiniin ja valkosii niitä. Kukaa mua sua ei kyytiin huoli ku käärme-miekassa auto ja sekin ottaa siit tuplamaksun idiotismi-laskukaavan mukaan ja silloinkim suoraan hölmölään jos vapaaks joskus entisist pääset- eikä ole pelkoa :)

        Aavaahan sulla on joka päässä. Pelkkää Aavaa.
        Niitten muistitkuillahan sä käytkin. ;)
        Ps. Pistä Tom läpyttelee lisää paksukaisia tohon pehmopäähäs. Pelkkä paksuhan sä olet muutenkin. Ilmaa täynnä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aavaahan sulla on joka päässä. Pelkkää Aavaa.
        Niitten muistitkuillahan sä käytkin. ;)
        Ps. Pistä Tom läpyttelee lisää paksukaisia tohon pehmopäähäs. Pelkkä paksuhan sä olet muutenkin. Ilmaa täynnä. ;)

        Vietä sä vaan aikaas siel :) ei tuu ikävä.. tieks mikä auttais? Tähän ku pyydät anteeks ja jää sun viimeiseks ni pääset helpomml :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aavaahan sulla on joka päässä. Pelkkää Aavaa.
        Niitten muistitkuillahan sä käytkin. ;)
        Ps. Pistä Tom läpyttelee lisää paksukaisia tohon pehmopäähäs. Pelkkä paksuhan sä olet muutenkin. Ilmaa täynnä. ;)

        Koska sä oot mun silmien tikku ja kiikureiden zoomi :) sä et niist pääse eroon :D kerran kun aloitit ni pidänsit, ja hei ei millään sillä... saat muuttaa ittees tai ei lopu koskaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vietä sä vaan aikaas siel :) ei tuu ikävä.. tieks mikä auttais? Tähän ku pyydät anteeks ja jää sun viimeiseks ni pääset helpomml :D

        Haista Ämmä tooooodrlla pitkä pötkös. Mä meen kirjastoon kattoo, näkyykö nää mun vastaukset muille ku sulle. Saadaan noi Uppo Sipilän Tunkkis ja Ammujaski rautakauppojaki myöten suljettuu.
        Taitaaki mennä pönttöjes mukana konkurssiin koko seutukunta. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä oot mun silmien tikku ja kiikureiden zoomi :) sä et niist pääse eroon :D kerran kun aloitit ni pidänsit, ja hei ei millään sillä... saat muuttaa ittees tai ei lopu koskaa...

        Niin. Mielikuvitusmailmassas sä "esität" toisille ihmisille sulle täysin ventovierasta henkilöä.
        Onneks Niuvanniemessä on jatkuva tilaus tommosille sunkaltasille.
        Siellähän sitte tikuttelet loppuelämäs. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Mielikuvitusmailmassas sä "esität" toisille ihmisille sulle täysin ventovierasta henkilöä.
        Onneks Niuvanniemessä on jatkuva tilaus tommosille sunkaltasille.
        Siellähän sitte tikuttelet loppuelämäs. ;)

        Mitä sä mainostat olinpaikkaas meille normaaleille :) syö sä vaan puuros ja nippelis ni joku ehkä päästää sut jukkapalmun kans yhtä aikaa pihal ja ehkä ainut kenet sä voit saada märäks :D ja hei tollanen onetimekiller ku säkin oot ni luuleks et yhteiskunta sua kattoo muuten ku kaatiksen lannottajana :) ota nyt vaan se järki käteen (jos sellaista on) ja nouse ylös, viel ku sauma on :)


    • Anonyymi

      Johtuu vain siitä kun kevät on, aivan tavallista kuin aikaisemminkin on ollut...

      • Anonyymi

        Jos olet jossain mediatekniikan linjalla niin voisin sanoa että opiskelua riittää intensiivisesti noin 5 vuotta lisää helposti ahkerasti opiskellen.


    • Olipas tänne tullut paljon luettavaa. Tässä pääsiäisaiheista katseltavaa. Pikkuisia kahden päivän vanhoja tipusia hääräämässä:
      https://youtu.be/Hu9OL9HKR2A

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      299
      3304
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe