Ikuisuus on pitkä aika

Anonyymi

Täällä joku kysyi että mitä kuoleman jälkeen. Tietoa teille jotka ette vielä tiedä miten hirveä paikka helvetti on.
Siellä on ikuisesti palava tuli sielu sekä mädäntynyt ruumis ovat siellä ikuisesti loukussa. Joka sinne joutuu on tulessa joka puolelta. Siellä on matoja se kohta on myös raamatussa. Ne syövät taukoamatta kuolleiden lihaa. Siellä on myös demoneita js paholainen jotka piinaavat. Mietippä sitä meteliä mikä se siellä on vaikka painat kätesi mitä niistä on jäljellä korviisi joita niitäkään ei taida olla niin siitä huolimatta kuulet kauheat kirkaisut ja huudot ja myös itse huudat taukoamatta.
Siellä vallitsee lohduton pelko yksinäisyys epätoivo. Mieti sielua joka ei koskaan pääse sieltä pois miten olotila ja epätoivo hänellä on. Vaikka miljardi kertaa itkisi sieltä ei pääse pois. Eli tässä ajassa täytyy tehdä päätös että missä ikuisuuden tahtoisi viettää taivaaseen on jokaisella elävällä ihmisellä mahdollisuus päästä.

42

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko käynyt kun noin tietona kerrot?

      • Anonyymi

        En ole mutta on ihmisiä joille Jeesus on näyttänyt helvetin kauheudet että mahdollisimman moni pelastuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mutta on ihmisiä joille Jeesus on näyttänyt helvetin kauheudet että mahdollisimman moni pelastuisi.

        oletko varma ettei ne olleet psykoosissa taikka aivokasvaimessa taikka huumeissaan?


      • Anonyymi

        Olen varma. Bill wiese hänellä on siitä kokemusta Jeesus on hänelle näyttänyt helvetin kauheudet. On muitakin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ääh ei osannut ottaa linkkiä oikein no englanniksi: https://en.wikipedia.org/wiki/Inferno_(Dante)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma. Bill wiese hänellä on siitä kokemusta Jeesus on hänelle näyttänyt helvetin kauheudet. On muitakin.

        Onko Jeesuskin käynyt palstalla?


      • Anonyymi

        Voi olla hyvin mahdollista että on käynytkin, kun Jesus on aika yleinen nimi espanjankielisissä valtioissa. Joka toinen on Jose tai Jesus.


    • Anonyymi

      Kannattaa valita tuhkaus, niin ei ainakaan joudu matojen ruuaksi.

    • Anonyymi

      Ei ole pakko mennä helvettiin. Jumala ei halua sinne ketään ihmistä. Raamattu sanoo että Jumalan tahto on että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.

      Jeesus tuli tänne maan päälle taivaasta kertomaan ihmisille miten Jumalan luo pääsee. Hän itse myös valmisti sinne tien sovittamalla syntimme ja kärsimällä niistä rangaistuksen meidän puolestamme. Jeesus kertoi myös olevansa ainoa tie Jumalan luo ja sovintoon Hänen kanssaan.

      Ihmisen tehtäväksi jää uskoa tai olla uskomatta Jeesukseen. Ihminen itse tekee valinnan sen suhteen ja näin myös ratkaisee missä viettää ikuisuuden.

      • Anonyymi

        Näin on helvettiin ei ole pakko mennä. Jumala päättää siitä kuka pääsee taivaaseen ja kuka ei.
        Jeesus on ainut tie taivaaseen.
        Sekin on varma tieto että harvat pelastuvat.


    • Anonyymi

      On kerrottu että helvetissä on ikuinen piina siitä mitä maan päällä himoitsi ja synnissä harjoitti. Siellä ei ole enää ruumista jolla himojaan toteuttaa mutta ihmistä kiusaavat himot pysyy kun menee yli kuoleman rajan. Hengellinen ruumis kokee ikuisesti kaiken kiusana helvetissä koska halujaan ei voi siellä enää tyydyttää. Helvetti on ikuinen ero Jumalasta.
      Sydämen rauha ja puhtaus, anteeksianto Jeesuksessa tuo ikuisen onnen ja autuuden. Se alkaa jo maan päällä ja jatkuu iäti taivaassa. Taivaaseen ei pääse mitään epäpyhää. Jumala on Pyhä rakkaus.

      • Anonyymi

        Helvetissä ei pysty tekemään muuta kuin palamaan kiljumaan ja kitumaan ei häävi paikka taivas ehdottomasti parempi. Jokaisella on Jeesuksen kautta mahdollisuus pelastua. Se on totta taivaaseen ei pääse mitään epäpuhdasta esim jos ihminen on katkeroitunut se pitäisi käsitellä jos ei selvitä tuntemuksiaan elämän aikana voi löytää itsensä kadotuksesta.


      • Anonyymi

        Otetaanpa esimerkki yksi vanhempi nainen ei käsitellyt katkeruuttaan elämän aikana niin hän joutui kadotukseen katkeruuden takia ja sieltä ei ole ulospääsyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaanpa esimerkki yksi vanhempi nainen ei käsitellyt katkeruuttaan elämän aikana niin hän joutui kadotukseen katkeruuden takia ja sieltä ei ole ulospääsyä.

        Ei noin. Myös hänellä on pääsy Jumalan luo kun etsii Herraa. Jeesus on syntien sovitus ja tie Jumalan luo. Syntinsä voi tunnustaa aina Jumalalle. Senkin mihin ei itse pysty. Voima tulee Jumalalta vapautua myös katkeruudesta.


    • Anonyymi

      Miksei Jumala vain lopeta kyseisen ihmisen sielua ja olemassaoloa? Miksi on tarve kiduttaa?

      Onhan tämäkin elämä jo joillekkin helvettiä. Ei täällä saa mitään itse päättää vaan täytyy suorittaa pakollisia asioita sekä myös valita niistä vaihtoehdoista jotka yhteiskunta ja päättäjät tarjoavat sellainen on helvetti jossa joku muu kuin sinä itse voi päättää asioistasi.

      • Anonyymi

        En tiedä se on Jumalan tahto sitä ei ihminen ymmärrä Jumala on luonut jokaiselle ihmiselle sielun sielua ei voi tappaa. Jumala ei ole pelkästään rakastava vaan myös ankara. Jumala on pyhä ja hän odottaa että ihmiset olisivat myös pyhiä. Hän ei yhdenkään ihmisen takia sanaansa muuta. Sana pysyy nyt ja iäti samanlaisena vaikka maailma muuttuu Jumalan sana ei.


      • Anonyymi

        Sielumme on luotu ikuiseksi. Itse uskaltaisin väittää että Jumala ei mahda helvetin kärsimyksille mitään. Ne tavallaan syntyvät negaationa Hänen hyvyyden poissaolosta. Eli jos Jeesus ei kelpaa niin hyvä ei kelpaa, joten jäljelle jää paha.


    • Anonyymi

      Minä itse en tiennyt sitä että kadotuksessa on myös se mädäntynyt ruumis luulin että pelkkä sielu. Mitäpä ne madot söisivät jos ei ruumista siellä olisi muiden kaiheuksien lisäksi mieti sitä hirveää löyhkää mikä siellä on sekin on kestettävä vaikkei kestäisikään.

      Uskon että minunkin sukulaisia siellä on eivät kaikki ole tehneet uskon ratkaisua/parannusta. En minäkään haluaisi että he siellä ovat mutten voi sille mitään.

      Monen ihmisen kannattaisi miettiä sitäkin kuolema voi tulla yllättäinkin. Ei kai kukaan esim haluaisi että oma lapsi joutuu tuollaiseen paikkaan.
      Pienet lapset ovat turvassa mutta sellaiset jotka ymmärtävät oikean ja väärän niin eivät vaan tarvitsevat pelastusta niin kuin aikuisetkin.

      • Anonyymi

        Tämä on ollut omalla uskon polullani kompastus minun on ollut hyvin vaikeaa hyväksyä tätä asiaa että kadotuksessa Jeesuksen sanoin on myös lapsia.
        Se on vienyt minua Jumalasta kauemmaksi.

        Jeesus oli näyttänyt yhdelle miehelle että helvettiin olivat joutuneet 12 ja 14 vuotiaat lapset ja he syyttivät kuollutta äitiään siitä ettei hän ollut koskaan päästänyt heitä pyhäkouluun eikä kertonut Jeesuksesta. On muitakin tapauksia mutta en nyt kerro enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ollut omalla uskon polullani kompastus minun on ollut hyvin vaikeaa hyväksyä tätä asiaa että kadotuksessa Jeesuksen sanoin on myös lapsia.
        Se on vienyt minua Jumalasta kauemmaksi.

        Jeesus oli näyttänyt yhdelle miehelle että helvettiin olivat joutuneet 12 ja 14 vuotiaat lapset ja he syyttivät kuollutta äitiään siitä ettei hän ollut koskaan päästänyt heitä pyhäkouluun eikä kertonut Jeesuksesta. On muitakin tapauksia mutta en nyt kerro enempää.

        Eihän nuo tarinat oikeastaan kerro muusta kuin että Jumalan mieli on sairas ja sairas on maailma missä elämme. Jos tosiaan on siitä kiinni ettei käynyt pyhäkoulua niin joutui helvettiin. Kannattaa myös ajatella niin että ehkä tarinan kertoja oli pyhäkoulun pitäjä ja pelottelemalla kalasteli lisää asiakkaita kuten täällä on tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo tarinat oikeastaan kerro muusta kuin että Jumalan mieli on sairas ja sairas on maailma missä elämme. Jos tosiaan on siitä kiinni ettei käynyt pyhäkoulua niin joutui helvettiin. Kannattaa myös ajatella niin että ehkä tarinan kertoja oli pyhäkoulun pitäjä ja pelottelemalla kalasteli lisää asiakkaita kuten täällä on tapana.

        Yhteiskunta perustuu siihen että jokaisen on elantonsa ansaittava ja moni ei haluaisi tehdä ruumiillista työtä joten keksitään kaikenlaisia höpöhöpövirkoja.

        En sitä tarkoita etteikö Jeesuksen opetukset olisi hyviä mutta tavallaan jos edellämainitut pitävät paikkansa niin kumoavat itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo tarinat oikeastaan kerro muusta kuin että Jumalan mieli on sairas ja sairas on maailma missä elämme. Jos tosiaan on siitä kiinni ettei käynyt pyhäkoulua niin joutui helvettiin. Kannattaa myös ajatella niin että ehkä tarinan kertoja oli pyhäkoulun pitäjä ja pelottelemalla kalasteli lisää asiakkaita kuten täällä on tapana.

        Niin jokaisen tulisi itse lukea Raamattua. Oikeat ohjeet pelastumiseen löytyvät sieltä (Uudesta Testamentista). Harmi että ihmisille maailma on luojaa tärkeämpi. Maailman sairaus on Luciferin ja ihmisen aikaansaannos. Jumala otti riskin luodessaan vapaita sieluja. Jos Jumalaa ei ole miksi maailma on sinusta sairas? Ilman Jumalaa maailma olisi juuri nyt sellainen kuin sen pitääkin olla. Sielu tietää totuuden. Maailma on hajalla. Sinä tiedät jo että maailma on pilalla. Vastauksen siihen saat Raamatusta. Jumala korjaa kaiken.


      • Anonyymi

        En usko että se oli syy miksi ne lapset sinne joutuivat he joutuivat sinne siksi koska eivät olleet pelastuneet koska Jeesus on ainut tie taivaaseen.

        Kun aikuisella on negatiiviset ajatukset Jumalasta ja hän nauraa Jumalle ja vähättelee raamatun todellisuutta niin lapsi saattaa ruveta ajattelemaan samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että se oli syy miksi ne lapset sinne joutuivat he joutuivat sinne siksi koska eivät olleet pelastuneet koska Jeesus on ainut tie taivaaseen.

        Kun aikuisella on negatiiviset ajatukset Jumalasta ja hän nauraa Jumalle ja vähättelee raamatun todellisuutta niin lapsi saattaa ruveta ajattelemaan samalla tavalla.

        Miksi kaikkivaltias ottaa riskejä ja leikkii ihmisillä? Miksi hänen yleensäkään tarvitsisi jos on kaikkivaltias? Toisaalta minä en ole vielä päivääkään saanut olla vapaa sielu. Eihän se ole vapautta että laitetaan pakolliseen peruskouluun pian syntymän jälkeen. Opettajien mielestä varmasti se on vapautta ja suuri lahja kun saa tilaisuuden kuunnella heidän oppejaan ja opetella kokoajan vaikka vanhatkin jo ehtivät unohtumaan. Minun mielestäni ei ja minun vapaudessani on kyse siitä mitä minä olen mieltä eikä opetusministeriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaikkivaltias ottaa riskejä ja leikkii ihmisillä? Miksi hänen yleensäkään tarvitsisi jos on kaikkivaltias? Toisaalta minä en ole vielä päivääkään saanut olla vapaa sielu. Eihän se ole vapautta että laitetaan pakolliseen peruskouluun pian syntymän jälkeen. Opettajien mielestä varmasti se on vapautta ja suuri lahja kun saa tilaisuuden kuunnella heidän oppejaan ja opetella kokoajan vaikka vanhatkin jo ehtivät unohtumaan. Minun mielestäni ei ja minun vapaudessani on kyse siitä mitä minä olen mieltä eikä opetusministeriö.

        Miksi Jumala antoi saatanalle vallan koetella Jobia miksi Jumala yleensäkään kokee tarvetta koetella ketään jos on kerran kaikkivaltias ja kaikkitietävä? Onko tässä vain kyse samanlaisesta harhauttamisesta kuin esim. lääkärilla ja potilaalla on jossa lääkäri esittää tietävänsä mitä kannattaa tehdä ja mitä lääkettä ostaa vaikka todellisuudessa tietää vain sen minkä lääkefirma on kertonut ja itse luulee tietävänsä. Totuus on se että lääkäri ei tiedä mutta päättää kokeilla miten käy riskit on kuitenkin aika pieniä kun potilas maksaa ja kärsii seuraamuksista ja palkka tulee lääkärille automaattisesti kävi miten kävi. Samallalailla myös johtajat toimivat eivät he varmuudella mitään tiedä mutta kokeilemalla ja ajan kanssa kaikki selviää ja ihmiset toimivat pelinappuloina. Eivät insinööritkään varmuudella tiedä syttyykö uuden auton akusto palamaan sellainen riski on olemassa mutta ei se estä myymästä uusia autoja.


      • Anonyymi

        Jumala on antanut jokaiselle oman tahdon ei ketään voi väkisten pelastaa. Jos on lapsia se on vanhempien vastuulla jos jättävät kertomatta raamatun todellisuuden.


      • Anonyymi

        Muuten hyvä mutta eihän se ole omaa tahtoa jos se on sitten kuitenkin vanhemmista kiinni. Oma tahto voi olla vain ja ainoastaan OMA TAHTO. OMA TAHTO ei voi olla kiinni siitä onko joku kertonut tai jättänyt kertomatta jonkun tärkeän asian silloinhan se lakkaa olemasta OMA TAHTO silloinhan se on sekoitus vanhempien tahdosta ja muiden ihmisten tahdosta eli loppujen lopuksi arpapelistä ja hajanaisesta tiedosta. Jeesushan ilmeisesti opetti että vakavimpia rikkeitä on puuttuminen toisen mieleen eikä täällä muuta tehdäkään kuin aletaan muokkamaan syntynyttä lasta yhteiskunnan tarpeisiin sopivaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta eihän se ole omaa tahtoa jos se on sitten kuitenkin vanhemmista kiinni. Oma tahto voi olla vain ja ainoastaan OMA TAHTO. OMA TAHTO ei voi olla kiinni siitä onko joku kertonut tai jättänyt kertomatta jonkun tärkeän asian silloinhan se lakkaa olemasta OMA TAHTO silloinhan se on sekoitus vanhempien tahdosta ja muiden ihmisten tahdosta eli loppujen lopuksi arpapelistä ja hajanaisesta tiedosta. Jeesushan ilmeisesti opetti että vakavimpia rikkeitä on puuttuminen toisen mieleen eikä täällä muuta tehdäkään kuin aletaan muokkamaan syntynyttä lasta yhteiskunnan tarpeisiin sopivaksi.

        Kirjoituksistani voi joku ajatella että herjaan Jumalaa tai Jeesusta mutta näin ei ole heidän oppinsa ovat hyviä tässä maailmassa on vain niin monta oppien tulkitsijaa ja kaikki esittävät tietävänsä miten pitäisi toimia tai ajatella. Minun ajatukseni on se etten tiedä mitään enkä myöskään tuputa kenellekkään tietämättömyyttäni enkä myöskään tienaa sillä. Kuinka moni voi rehellisesti sanoa ettei tienaa omalla tietämättömyydellään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaikkivaltias ottaa riskejä ja leikkii ihmisillä? Miksi hänen yleensäkään tarvitsisi jos on kaikkivaltias? Toisaalta minä en ole vielä päivääkään saanut olla vapaa sielu. Eihän se ole vapautta että laitetaan pakolliseen peruskouluun pian syntymän jälkeen. Opettajien mielestä varmasti se on vapautta ja suuri lahja kun saa tilaisuuden kuunnella heidän oppejaan ja opetella kokoajan vaikka vanhatkin jo ehtivät unohtumaan. Minun mielestäni ei ja minun vapaudessani on kyse siitä mitä minä olen mieltä eikä opetusministeriö.

        Ei Jumala leiki ihmisillä. Lucifer leikkii. Jumala antaa meidän valita. Rakkaus perustuu valinnan vapauteen. Sitä ei ole jos emme itse valitse Jumalaa.
        Jumala tuntee kaiken tuskamme. Ei Hän ole etäinen. Jeesus haukuttiin, hakattiin ja ruoskittiin verille ja ristiinnaulittiin vaikka Hän ei tehnyt pahaa yhtään ja paransi sairaat. Jeesus oli Jumala ihmisenä. Hän otti osaa tuskaamme. Mieti sitä. Kaiken Luoja nöyrtyy meidän tähtemme (ei Hänen tarvitsisi meistä edes välittää). Lucifer luuli voittaneensa kun hänen Luojansa teki itsensä kuolevaiseksi mutta Jumala herätti poikansa eloon ja myös me saamme saman jos tahdomme.


      • Anonyymi

        Niin mutta kaikki eivät pääse taivaaseen. Hyvä lapsille on silti kertoa Jeesuksesta he itse saavat päättää uskovatko ja ottavatko vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumala leiki ihmisillä. Lucifer leikkii. Jumala antaa meidän valita. Rakkaus perustuu valinnan vapauteen. Sitä ei ole jos emme itse valitse Jumalaa.
        Jumala tuntee kaiken tuskamme. Ei Hän ole etäinen. Jeesus haukuttiin, hakattiin ja ruoskittiin verille ja ristiinnaulittiin vaikka Hän ei tehnyt pahaa yhtään ja paransi sairaat. Jeesus oli Jumala ihmisenä. Hän otti osaa tuskaamme. Mieti sitä. Kaiken Luoja nöyrtyy meidän tähtemme (ei Hänen tarvitsisi meistä edes välittää). Lucifer luuli voittaneensa kun hänen Luojansa teki itsensä kuolevaiseksi mutta Jumala herätti poikansa eloon ja myös me saamme saman jos tahdomme.

        Oli miten oli niin vaikkei kukaan tiedä totuutta niin pyrkimyksenä täytyisi olla ettei loukkaa muita. Onhan se toki hankalaa tässä maailmassa jossa raha ohjaa kaikkea ja päätöksiä täytyy tehdä sen mukaan mistä saa elannon. Kaikkia meitä kuitenkin huijataan ja harhautetaan. Jos omistaa firman ulkomailla niin sen ulkomaisen firman paikallinen päällikkö voi valehdella omistajalle kaiken olevan hyvin vaikka näin ei olisikaan ja omistaja tekee päätökset sen mukaan. Voi myös valehdella että menee huonosti ja omistaja rahoittaa lisää vaikka tarvetta ei olisikaan ja paikallispomo laittaa rahat omaan taskuun. Ei näistä varmuudella voi ikinä tietää kun on monta välikättä ja valtavia laitoksia ja suuria summia. Jokainen kuitenkin tekee päätöksensä sen mukaan mitä on kuullut tai kokenut täyttä varmuutta ei kuitenkaan ole mistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miten oli niin vaikkei kukaan tiedä totuutta niin pyrkimyksenä täytyisi olla ettei loukkaa muita. Onhan se toki hankalaa tässä maailmassa jossa raha ohjaa kaikkea ja päätöksiä täytyy tehdä sen mukaan mistä saa elannon. Kaikkia meitä kuitenkin huijataan ja harhautetaan. Jos omistaa firman ulkomailla niin sen ulkomaisen firman paikallinen päällikkö voi valehdella omistajalle kaiken olevan hyvin vaikka näin ei olisikaan ja omistaja tekee päätökset sen mukaan. Voi myös valehdella että menee huonosti ja omistaja rahoittaa lisää vaikka tarvetta ei olisikaan ja paikallispomo laittaa rahat omaan taskuun. Ei näistä varmuudella voi ikinä tietää kun on monta välikättä ja valtavia laitoksia ja suuria summia. Jokainen kuitenkin tekee päätöksensä sen mukaan mitä on kuullut tai kokenut täyttä varmuutta ei kuitenkaan ole mistään

        Ei olekaan varmuutta olen siitä täysin samaa mieltä. Täytyy punnita ne todisteet mitkä kohtaa. No Kristinuskossa on se hyvä puoli että Raamatussa Jeesus lupaa että kysyvälle vastataan. Eli jos kokee ettei koskaan saa vastaustsa voi olla uskomatta. Itse koen että olen saanut vastauksia moniin rukouksiin ja kysymyksiin ylhäältäpäin.


    • Anonyymi

      En jaksa lukea näitä.

      • Anonyymi

        Et tietenkään. Jumala valitsee kuka Hänet saa tuntea. Et siis ole vielä saanut Hänen armoansa. Sen jälkeen alkaa kiinnostamaan js alkaa nähdä miten todellisuus ja Raamattu sulautuvat yhteen.


    • Anonyymi

      Tässä on tietoa enemmän raskasta tekstiä.


      Googleta seitsemän kolumbialaisen nuoren ilmestyksiä taivaasta ja helvetistä-divine

      Toi alempi missä on PDF

    • Anonyymi

      Oblivion on taas sitten sellaista että aikaa ei ole ollenkaan, se on vain olemattomuutta.

    • Anonyymi

      Voisittako mennä peloittelemaan ihmisiä uskonto palstalle.

      Pakkouskonto pois.

      • Anonyymi

        On totta joo pitäisi olla eri palstalla nämä jutut, varsinkin kun noin pitkiä aina 1000x raamatun pituisia kirjoituksia on aina jostain Pyhän Pietarin lauseestakin...


    • Anonyymi

      Huomenia

      • Anonyymi

        Aamiaistasi syön tässä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe