20-50 v nainen

Anonyymi

Kun lukee näitä juttuja alkaa miettiä onko enää ketään joka haluaa enää tavallista seksiä miehen ja naisen välillä.
Jos hakee kontaktia deittisivustojen kautta ja vaikka kertoo että olen 60 , parikymppiset naiset lähettelee pillukuvia! Mä en vaan voi luotta noihin.
Tottakai nuori nainen kiinnostaa miestä aina mutta joskus kokemuskaan ei ole pahasta.
Ja täytyy olla rehellinen itselleen ja kunnioittaa vanhuutta sen verran että myöntää itselleen että vaikka nuorempana on pystynyt vaikka minkälaiseen seksimaratoniin, kyllä vanhemmiten "maa alkaa vetää puoleensa".
Haluan satunnaisen seksisuhteen mukavan naisen kanssa. Lähellä Vaasaa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita vastausta tän sivuston nimimerkille

    • Anonyymi

      Löylykauhamie antaa peräsuolta kaiken ikäisille

    • Anonyymi

      Voi että, olet Vaasassa asti, minulle liian kaukana .
      Olen ihmetellyt samaa " toisinpäin". Olen varattu, mutta se ei tarkoita, että saisin seksiä liitossamme.
      Enkä myöskään ole hulda huoleton tässä salasuhteen haussa. Olen haeskellut normaalia miestä pks:lla. 55v.-65v.....voi olla harmaa, voi olla kalju jne, mutta ei juoppo, isomahanen, pienikikkelinen nuolija ja valehtelija. Tarjoutujat ovat joko noita em.tai sitten just ylittäneet 20v.
      Pulassa ollaan nyt ja lähivuosina, ikäluokkamme on meistä itsestämme riippumattomista syistä vaan kasvamassa. Mistä kunnollista ikäseksiä.

      • Anonyymi

        niiiimpä.
        "olisitpa lähellänii, koskettaisit sydäntänii...."


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe