Tilanne on tämä: nuorella aikuisella koiralla on ollut pennusta asti muutamia ongelmia sekä terveydessä että käyttäytymisessä. Käytöksen osalta tilanne on ajoittain hieman parempi, terveyden osalta ei. Koirasta ei kuitenkaan päällepäin osaisi aavistaa mitään. Kokonaistilanne on alkanut näyttää toivottomalta ja epäreilulta koiraa kohtaan. Siksi on päädytty miettimään jopa koiran lopettamista. Miten eläinlääkärit mahtaa suhtautua nuoren ja päällepäin terveen koiran lopettamiseen? Voiko eläinlääkäri jopa kieltäytyä siitä vaikka hänelle kerrottaisiin lopetukseen johtaneet syyt?
Nuoren koiran lopetus
1
165
Vastaukset
Mielestäni ei eläinlääkärillä ole sanomista. Kun kerrotte jutun niin se riittää. Ja jos ei niin eläinlääkäreitähän riittää, jos ei yksi niin toinen.
Jos tilanne on mielestänne toivoton ja esim. uusi omistaja ei ole mahdollinen vaihtoehto tai parannus nykyiseen ja tai jos eläin on ylettömän kiintynyt yhteen ihmiseen niin minäkin lopettaisin koirani. Olen kauan miettinyt että kun olen kuiteskin jo aika vanha ja tapahtuu niin että tätä nuorta koiraani en voisi pitää, niin mieluummin piikille kuin johonkin tuntemattomaan paikkaan. Saisin loppuelämäni miettiä että miten sitä kohdellaan, onko sillä kaikki hyvin. Itse hoidan sitä eläkeläisen täsmällisyydellä ja aikaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267