Al-Taee on aito ja lahjakas rauhanmies, jonka kaikkia muslimeita vastustavat persut sekä sunnien kanssa shiioja vastaan liittoutuneet vihreät yrittävät leimata juutalaisvastaiseksi ja islamistiksi. Lokakampanjan takana on ehkä myös kokoomuslainen oikeistoviharyhmä, joka haluaa heikentää demarien asemaa hallitusneuvotteluissa käyttämällä Al-Taeeta lyömäaseena. Demarit eivät saa antaa periksi kateellisille panettelijoille! Al-Taee nauttii tuhansien äänestäjien täyttä luottamusta. Hän ei ole kirjoittanut tosissaan mitään pahaa, ja on sitä paitsi kasvanut ihmisenä. Hän myös kommentoi asiallisesti Iranin asioista, ja siitäkin viherpersut ovat tehneet omia rumia väärintulkintojaan.
Hyvä Al-Taee!
12
116
Vastaukset
- Anonyymi
Persut eivät vastusta islamismia. Vain hard core wahhabismi kelpaa persuille. Olivathan Persumepit Halla-aho ja Lerner ainoat suomalaismepit jotka vastustivat EU:n asevientikieltoa Saudi-arabiaan.
Jussinkin mielestä wahhabiitit tarvitsevat aseita mm. sekulaareja arabihallintoja kaataakseen. - Anonyymi
Täysin väärä palsta, demari!
Mene omallesi valehtelemaan.- Anonyymi
Persujen omalla forumillahan tämä tieto. Jostain kumman syystä valtamedia ei tartu aiheeseen.
"Jussi Halla-aho liittoutui ääri-islamistien kanssa EU-parlamentin äänestyksessä!
Perussuomalainen Jussi Halla-aho ja hänen puoluetoverinsa Pirkko Ruohonen-Lerner äänestivät 25.2. EU-parlamentissa, että Saudi-Arabian aseistamisen on jatkuttava.
Äänestys järjestettiin, sillä Saudi-Arabia on ääri-islamitsijärjestöjen, kuten ISIS:n ja al-Qaidan tärkeimpiä aseistajia ja rahoittajia. Tämän vuoksi maalle on vaadittu aseidenvientikieltoa. Kaksi suomalaista meppiä kuitenkin asettui Saudi-Arabian puolelle – ja heistä molemmat ovat perussuomalaisia.
https://hommaforum.org/index.php?topic=112221.0
Päätös on omiaan hämmentämään perussuomalaisten keskivertoäänestäjiä, sillä erityisesti Halla-aho on profiloitunut ”ääri-islamismin” vastustajana. Tämän vuoksi puolue on yrittänyt pimittää tiedon EU-parlamentin äänestyksestä kokonaan suomalaisyleisöltä. " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen omalla forumillahan tämä tieto. Jostain kumman syystä valtamedia ei tartu aiheeseen.
"Jussi Halla-aho liittoutui ääri-islamistien kanssa EU-parlamentin äänestyksessä!
Perussuomalainen Jussi Halla-aho ja hänen puoluetoverinsa Pirkko Ruohonen-Lerner äänestivät 25.2. EU-parlamentissa, että Saudi-Arabian aseistamisen on jatkuttava.
Äänestys järjestettiin, sillä Saudi-Arabia on ääri-islamitsijärjestöjen, kuten ISIS:n ja al-Qaidan tärkeimpiä aseistajia ja rahoittajia. Tämän vuoksi maalle on vaadittu aseidenvientikieltoa. Kaksi suomalaista meppiä kuitenkin asettui Saudi-Arabian puolelle – ja heistä molemmat ovat perussuomalaisia.
https://hommaforum.org/index.php?topic=112221.0
Päätös on omiaan hämmentämään perussuomalaisten keskivertoäänestäjiä, sillä erityisesti Halla-aho on profiloitunut ”ääri-islamismin” vastustajana. Tämän vuoksi puolue on yrittänyt pimittää tiedon EU-parlamentin äänestyksestä kokonaan suomalaisyleisöltä. "No kylläpä vasuri nyt oikoo mutkia reilusti,
Onhan myös Putin euroopan äärioikeiston ja natsien tukija.
Vielä pieni huomio: 25.2.2016 Ei äänestetty tuosta, kuten aloittaja väittää.
Kannattaisi ne hommafoorumin jutut lukea pikkuisen tarkemmin.... )))))))) - Anonyymi
No joka tapauksessa Jusuf Halal-aho kannatti asekauppaa wahhabiiteille. ei vastustanut kuten persu-lerneriä lukuun ottamatta kaikki suomalaismepit.
Jopa kokoomuslaisilla oli moraalia asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joka tapauksessa Jusuf Halal-aho kannatti asekauppaa wahhabiiteille. ei vastustanut kuten persu-lerneriä lukuun ottamatta kaikki suomalaismepit.
Jopa kokoomuslaisilla oli moraalia asiassa.Väärin, vasuri!!
Esitä ne todisteet ensin ja kaiva ne jostain muualta kuin vasurien juorulehdistä.
Jännää, että vasuri jatkaa valehteluaan, vaikka juuri jäi kiinni.
Faktaa, kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, vasuri!!
Esitä ne todisteet ensin ja kaiva ne jostain muualta kuin vasurien juorulehdistä.
Jännää, että vasuri jatkaa valehteluaan, vaikka juuri jäi kiinni.
Faktaa, kiitos.Todisteethan löytyi jo ketjusta. Nyt sitten sinä laitat todisteet että Halla-aho olisi jossakin vastustanut asekauppaa saudeille eikä vain kannattanut.
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, vasuri!!
Esitä ne todisteet ensin ja kaiva ne jostain muualta kuin vasurien juorulehdistä.
Jännää, että vasuri jatkaa valehteluaan, vaikka juuri jäi kiinni.
Faktaa, kiitos.Halla-aho ei siis ole kertonut sinulle mikä mielipide sinulla pitää olla tähän(kään) asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, vasuri!!
Esitä ne todisteet ensin ja kaiva ne jostain muualta kuin vasurien juorulehdistä.
Jännää, että vasuri jatkaa valehteluaan, vaikka juuri jäi kiinni.
Faktaa, kiitos.Tuolta kaivamalla löytyy faktaa:
https://www.votewatch.eu
Kyllä Halla-aho kannatti aseviennin jatkamista saudeille!
- Anonyymi
Sää taida ny kirjoittaa oikein kunnon sarkastista huumoria!
- Anonyymi
Heh, joo. Aloitus oli aika hyvää sarkasmia, kun kaikkihan sen tietää että al-Taee on Suomen kovin antisemitisti. Ottikohan joku tuon tosissaan?
Kun Allah saapui Helsinkiin, hän heti soluttautui demariin, tukeutui myös vihreisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592