Totuus Markus-setä lähtee paskalle keissistä on selvinnyt oli DDR-Stasi agentti Ääsmään joka omilla johdotuksillaan pyrki sotkemaan ulkopolitiikkaa mm. lasten tunti -ohjelmassa
Totuus Markus-setä lähtee paskalle -keissistä
8
120
Vastaukset
- Anonyymi
Stasi laittanut ulostuslääkkeitä kourallisen Markus-Sedän kahvimaitoon?
- Anonyymi
Syytä epäillä että DDR on jotenkin sekaantunut tähän laksatiivi skandaaliin
- Anonyymi
Niin ja mitäköhän sieltä Tiitisen listasta paljastuu?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja mitäköhän sieltä Tiitisen listasta paljastuu?!?
DDR tunnistelijat ???
Onks risupartakin
- Anonyymi
Ei kyllä sen attentaatin takana oli maailman eliitti, nasa ja vapaamuurarit, joiden tavoitteena oli horjuttaa Suomen sodanjälkeisen sukupolvenuskoa auktoriteettien moraaliseen ylivertaisuuteen ja koskemattomuuteen.
Suunnitelma toimikin sitten oivallisesti. Ilman Markus-sedän pruikulia ei olisi ollut -68 opiskelijamellakoita ja Shaahikin olisi saanut hymyillen paijata E. Tuomiojaa päälaelle.- Anonyymi
Itse epäilen takana olevan Terijoen hallituksen agentit
Eiköhän tässä ole taas kysymys tiedon muuttumisesta virheelliseksi. Sehän oli radiokuuluttaja, jonka jotkut olivat kuulevinaan tiedottavan perin henkilökohtaisesta asiasta. Mies kyllä kiisti legendan, eikä niin hienostuneen miehen luulisi hairahtuneen mokomaan. Hän äidinkielletään ruotsinkielisenä piti mahdollisena mutisseensa hermostuksissaan "Förbaskade papper" (pahuksen paperit). Luultavasti väärin kuultu.
Joten ei pidä yleensäkään olla liian varma tiedoistaan. Informaatiossa on useinkin häiriöitä, ja oma muistikin vääntelee asioita. Onhan se kiusallista, kun kaikenlaista aiheetontakin ihmisistä kerrotaan.
Mutta se on vain elämää.- Anonyymi
Baskaiset paperit ovat alkaneet elää omaa elämäänsä toimituttajan hetkellisen herpaantumisen myötä warokaa siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427