Sitäkö se on vai tätä?

Kun tuo vapaavalintaisen vaihtuvan nikin käyttö tuli mahdottomaksi ja kaikki itseensä luottamattomat muuttuivat Anonyymneiksi niin monikaan palstan osallistujista ei ole kyennyt muuttamaan ajatuskantaansa julkaisukelpoiseksi. Partacusi tosin samoja mantrojaan hokee 1800 luvulta.

Nyt kun lähde, ellei se ole se anonyymi, on jäljitettävissä niin harva teistä komuloisista uskaltautuu tulemaan esiin sieltä esiliinan takaa. Taidatte olla varsin kehittymätöntä väkeä näin ollen.

Mitä jos oikeasti miettisitte millä konstein Suomi saadaan kuntoon niin voisitte unohtaa aivopiereskelyn ja esittää oikeita ratkaisuja siihen miten asiat kuten työttömyys korjataan. M ieluummin reaalivaihtoehtoja joiden vaikutus ei ole negatiivinen kuten jonkun joskus ilmaisema, pannaan firmat ottamaan kaikki töihin! Mieti sitten mitä tekemään, koska palkat on ansaittava!

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä kiukuttelet? Minä rekisteröidiyn nimimerkilläni ja joka kerta pitää kirjautua tai käyttää anonyymiä, no kun tuen suoraan palstalle niin anonyymi on ainoa vaihtoehto.
      Sinäkin olet miettinyt jo helkatin monta vuotta sitä työllistymistä, mutta ei ou vaikuttanna sitä eikä tätä, aika on kulunut ei muuta.
      Ihan sinun takiasi en kirajudu, jos minua huvittaa niin teen sen. Kysyttävää?
      Tässä maassa ja maailmalla on talousneroja finanssiguruja, talousnobelisteja eikä sitä työllistämisen viisasten kiveä ole löytynyt, miten se tältä palstalta löytyisi?

      • Sitä se on kun on komuloispösilö!

        Aninyyminä olet osa roskajoukkoa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sitä se on kun on komuloispösilö!

        Aninyyminä olet osa roskajoukkoa!

        Mikäs pösilö sinä Olet?
        Kuka sinulle on antanut oikeuden nimitellä ihmisiä jakaa heitä "joukkoihin"?
        Miten asiallinen ja fiksu tuo ylläoleva postauksesi on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs pösilö sinä Olet?
        Kuka sinulle on antanut oikeuden nimitellä ihmisiä jakaa heitä "joukkoihin"?
        Miten asiallinen ja fiksu tuo ylläoleva postauksesi on?

        Jos te kerran kaikki olette Anonyymeja te olette anonyymi joukko eli tuntemattomien roskajoukko.

        Jos postaukseni ei ole asiallinen niin ylläpito sen siitä karsii, jos se taas pysyy niin siinä on oikeaa asiaa!

        Te komuloiset ja muut sosialistit jaatte ihmisiä todella joukkoihin. Vaikka ei mentäisi niihin törkeimpiin jakoihin joita entinen paratiisinne harrasti niin joukkohan se on puolue, joukko on ay mafia eri alajoukkoineen. Siinä nyt on sinulle joukkoja alkuun pureskeltavaksi!

        Jos ei uskalla rekisteröityä niin on suuri mahdollisuus olla komupösilö, se on faktaa!

        Jos et edes hieman uskalla olla sinä niin mitä muuta olet kuin roskajoukkoa joka ei edes itseensä luota?

        Minä olen demokratian kannattaja johon teidän uskonne ei riitä ja olen täysin palvelleena työeläkkeellä, olen myös taloudellisesti vakaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos te kerran kaikki olette Anonyymeja te olette anonyymi joukko eli tuntemattomien roskajoukko.

        Jos postaukseni ei ole asiallinen niin ylläpito sen siitä karsii, jos se taas pysyy niin siinä on oikeaa asiaa!

        Te komuloiset ja muut sosialistit jaatte ihmisiä todella joukkoihin. Vaikka ei mentäisi niihin törkeimpiin jakoihin joita entinen paratiisinne harrasti niin joukkohan se on puolue, joukko on ay mafia eri alajoukkoineen. Siinä nyt on sinulle joukkoja alkuun pureskeltavaksi!

        Jos ei uskalla rekisteröityä niin on suuri mahdollisuus olla komupösilö, se on faktaa!

        Jos et edes hieman uskalla olla sinä niin mitä muuta olet kuin roskajoukkoa joka ei edes itseensä luota?

        Minä olen demokratian kannattaja johon teidän uskonne ei riitä ja olen täysin palvelleena työeläkkeellä, olen myös taloudellisesti vakaa!

        Narsisteillehan on se itsensä korostaminen se elinehto. Asiantuntemus tai sen oikeellisuus on heille toisarvoista, kun se minä-minä-minä ja varsinkin minä on kirjoitusten pääasiallinen sisältö.

        Extyöloinen on siitä paras mahdollinen esimerkki. Todisteen löytää ihan jokaisesta tämänkin palstan avauksesta.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos te kerran kaikki olette Anonyymeja te olette anonyymi joukko eli tuntemattomien roskajoukko.

        Jos postaukseni ei ole asiallinen niin ylläpito sen siitä karsii, jos se taas pysyy niin siinä on oikeaa asiaa!

        Te komuloiset ja muut sosialistit jaatte ihmisiä todella joukkoihin. Vaikka ei mentäisi niihin törkeimpiin jakoihin joita entinen paratiisinne harrasti niin joukkohan se on puolue, joukko on ay mafia eri alajoukkoineen. Siinä nyt on sinulle joukkoja alkuun pureskeltavaksi!

        Jos ei uskalla rekisteröityä niin on suuri mahdollisuus olla komupösilö, se on faktaa!

        Jos et edes hieman uskalla olla sinä niin mitä muuta olet kuin roskajoukkoa joka ei edes itseensä luota?

        Minä olen demokratian kannattaja johon teidän uskonne ei riitä ja olen täysin palvelleena työeläkkeellä, olen myös taloudellisesti vakaa!

        HEI!
        Miksi pitää nyt käyttää nimimerkkiä?

        Onko todella syynä se asia, että tällöin saadaan helposti selville kaikki sellaiset henkilöt, jotka haluavat ehkä kirjoittaa jotain sellaisesta asiasta kuin Marxilainen REVISIONISMUS DN rs:stä tai jopa sellaisesta asiasta kuin Materialistinen Filosofia ja Sosiologia DN tai Materialistinen Historiakäsitys DN tai jopa sellaisesta asiasta kuin DIALECTICA NATURALIS eli LUONNON DIALEKTIIKKA DN LD rs:stä?


        Niin ja MINÄ haluaisin vielä tiedustella Don Spartacus eli Toveri Partacusi rs:ltä sitä asiaa, että miksi HÄN on sitä mieltä, että Materialistinen Filosofia rs perustuu tasan tarkkaan Suhteellisuusteoria, AIKA-AVARUUS ja Neliulotteinen Professori Zöllnerin GEOMETRIA rs:ään.


        Olen ollut ymmärtävinäni vielä jotain sellaista, että Materialistinen Filosofia rs perustuu todella tasan tarkkaan LUONNON DIALEKTIIKKA DN LD rs:n tietoteorian lausepuun peruslauseeseen A)AINE-MATERIA(MASSA) sekä B)Kolmiulotteinen Luontoavaruus eli GEOMETRIA ja N-ulotteinen Kategoria- eli Laatuavaruus rs:ään. Nyt pitää erityisesti huomata se asia, että me KOMUT ja SOSSUT pidämme lähtökohtana Materialistinen Filosofia rs:n asiassa sellaista kirjaa kuin FE LUONNON DIALEKTIIKKA rs. Niin ja jos nyt todella me perustamme Materialistinen Filosofia rs:n FE LUONNON DIALEKTIIKKA -KIRJA rs:ään, niin tällöin Me voimme todeta ainakin sen asian, että Materialistinen Filosofia rs:n perusta ja lähtökohta on juuri tämä AINE-MATERIA(MASSA) sekä Kolmiulotteinen Luontoavaruus eli GEOMETRIA ja N-ulotteinen Kategoria- eli LAATUAVARUUS.


        Haluaisin nyt vielä saada jonkinlaisen selvityksen ja selvyyden siitä asiasta, että miksi todella STALINISMUS ET LENINISMUS eli Te Teräsmiehet ja Leninistit haluatte painottaa erikoisesti MarxilaisLeniniläinen Yhteiskuntatiede ja Filosofia rs:ssä sitä, että KYLLÄ nyt nyt myös Materialistine Filosofia rs perustuu ja pohjautuu todella tähän ALBERT EINSTEIN ja Kumppanit rs:n kehittämään SUHTEELLISUUSTERIA, AIKA-AVARUUS sekä NELIULOTTEINEN GEOMETRIA rs:ään. Niin ja nyt erikoisesti painotettuna haluaisin tiedustella Teiltä Arvoisat Teräsmiehet ja Leninistit sekä TOVERIT vielä sitä asiaa, että mikä voisi nyt olla Suhteellisuusteoria, AIKA-AVARUUS ja Neliulotteinen Geometria rs:ään pohjautuvan Materialistinen Filosofia rs:n Tietoteorian Lausepuun Peruslause, kun se ei voi olla sama kuin Luonnon Dialektiikka DN LD rs:n.


        Voisiko Don Spartacus eli PartaCusi valistaa nyt edes jotenkin erästä Kulkurit ja Katunarrit -ryhmään kuuluvaa henkilöä siis ainakin vähän tyhmänsekaista Katunarria ja Kulkuria tässä Tietoteorian Lausepuun Peruslause rs:n asiassa? Onkohan todella ainoa mahdollinen Tietoteorian Lausepuun PERUSLAUSE nyt myös Materialistinen Filosofia rs:nkin kohdalla se sama, joka on nyt myös Looginen Empirismi eli Objektiivinen IDEALISMI rs:n Lausepuun Peruslause siis A)HENKI-KÄSITE sekä B)N-ulotteinen Luontoavaruus eli GEOMETRIA ja N-ulotteinen Kategoria- eli LAATUAVARUUS?


        Me voimme kai nyt sanoa jotain sellaista, että jos nyt Materialistinen Filosofia sekä Looginen Empirismi ja Objektiivinen IDEALISMI rs:llä on sama Lausepuun Peruslause, niin ainakin tällöin on olemassa sellainen HYVÄ KYSYMYS, että onko nyt todella olemassa minkäänlaista eroa Objektiivinen Idealismi ja Materialistinen Filosofia rs:n välillä. Eiköhän nyt todella Objektiivinen Idealismi ja Materialistinen Filosofia rs ole yksi ja sama asia ja joka nyt myös tarkoittaa sitä, että ei ole koskaan ollutkaan loogisesti olemassa sellaista FILOSOFIASUUNTAUS rs:ää kuin Materialistinen Filosofia rs:ää? Miksi nyt Te Teräsmiehet ja Leninistit ette ole todellakaan huomanneet yllätarinoitua ongelmakuviota? Haluatteko Te Teräsmiehet ja Leninistit todella todistaa oikeaksi sen asian, että on olemassa vain ja inoastaan YKSI ja ainut FILOSOFIA siis IDEALISTINEN FILOSOFIA sekä tämän alaosastot Objektiivinen IDEALISMI ja Subjektiivinen IDEALISMI rs:t?


        Haluan nyt kysyä Teiltä Arvoisat Teräsmiehet ja Leninistit myös sitä asiaa, että mitenkä sitten asiat pannaan, jos nyt sittenkin on ihan oikeasti todella olemassa Marxilainen Revisonismi DN tai Materialistinen Filosofia ja Sosiologia DN tai Materialistinen Historiakäsitys DN tai DIALECTICA NATURALIS eli LUONNON DIALEKTIIKKA DN LD rs.


        Voimme kai nyt todeta vielä sen asian, että ME voimme takuuvarmasti ymmärtääkseni tajuta sen asian tasan tarkkaan, että minkälainen on Kolmiulotteinen Luontoavaruus eli XYZ-avaruus ja N-ulotteinen Kategoria eli Laatuavaruus. Niin ja nyt kaikesta huolimatta kuitenkin eräälle Kulkurille ja Katunarrille tuottaa ongelmia ainakin se, että minkälainen voisi olla Neliulotteinen Luontoavaruus eli XYZW rs:ään perustuva Puusepän Malli. Niin ja onhan nyt kai todella helppo tehdä niin sanottu Kolmiulotteinen Puusepän Malli ja vielä hahmoittaa sellaisen asian kuin se, että minkälainen on todella sellainen kehitelmä kuin VIIVA, PINTA-ALA ja TILAVUUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEI!
        Miksi pitää nyt käyttää nimimerkkiä?

        Onko todella syynä se asia, että tällöin saadaan helposti selville kaikki sellaiset henkilöt, jotka haluavat ehkä kirjoittaa jotain sellaisesta asiasta kuin Marxilainen REVISIONISMUS DN rs:stä tai jopa sellaisesta asiasta kuin Materialistinen Filosofia ja Sosiologia DN tai Materialistinen Historiakäsitys DN tai jopa sellaisesta asiasta kuin DIALECTICA NATURALIS eli LUONNON DIALEKTIIKKA DN LD rs:stä?


        Niin ja MINÄ haluaisin vielä tiedustella Don Spartacus eli Toveri Partacusi rs:ltä sitä asiaa, että miksi HÄN on sitä mieltä, että Materialistinen Filosofia rs perustuu tasan tarkkaan Suhteellisuusteoria, AIKA-AVARUUS ja Neliulotteinen Professori Zöllnerin GEOMETRIA rs:ään.


        Olen ollut ymmärtävinäni vielä jotain sellaista, että Materialistinen Filosofia rs perustuu todella tasan tarkkaan LUONNON DIALEKTIIKKA DN LD rs:n tietoteorian lausepuun peruslauseeseen A)AINE-MATERIA(MASSA) sekä B)Kolmiulotteinen Luontoavaruus eli GEOMETRIA ja N-ulotteinen Kategoria- eli Laatuavaruus rs:ään. Nyt pitää erityisesti huomata se asia, että me KOMUT ja SOSSUT pidämme lähtökohtana Materialistinen Filosofia rs:n asiassa sellaista kirjaa kuin FE LUONNON DIALEKTIIKKA rs. Niin ja jos nyt todella me perustamme Materialistinen Filosofia rs:n FE LUONNON DIALEKTIIKKA -KIRJA rs:ään, niin tällöin Me voimme todeta ainakin sen asian, että Materialistinen Filosofia rs:n perusta ja lähtökohta on juuri tämä AINE-MATERIA(MASSA) sekä Kolmiulotteinen Luontoavaruus eli GEOMETRIA ja N-ulotteinen Kategoria- eli LAATUAVARUUS.


        Haluaisin nyt vielä saada jonkinlaisen selvityksen ja selvyyden siitä asiasta, että miksi todella STALINISMUS ET LENINISMUS eli Te Teräsmiehet ja Leninistit haluatte painottaa erikoisesti MarxilaisLeniniläinen Yhteiskuntatiede ja Filosofia rs:ssä sitä, että KYLLÄ nyt nyt myös Materialistine Filosofia rs perustuu ja pohjautuu todella tähän ALBERT EINSTEIN ja Kumppanit rs:n kehittämään SUHTEELLISUUSTERIA, AIKA-AVARUUS sekä NELIULOTTEINEN GEOMETRIA rs:ään. Niin ja nyt erikoisesti painotettuna haluaisin tiedustella Teiltä Arvoisat Teräsmiehet ja Leninistit sekä TOVERIT vielä sitä asiaa, että mikä voisi nyt olla Suhteellisuusteoria, AIKA-AVARUUS ja Neliulotteinen Geometria rs:ään pohjautuvan Materialistinen Filosofia rs:n Tietoteorian Lausepuun Peruslause, kun se ei voi olla sama kuin Luonnon Dialektiikka DN LD rs:n.


        Voisiko Don Spartacus eli PartaCusi valistaa nyt edes jotenkin erästä Kulkurit ja Katunarrit -ryhmään kuuluvaa henkilöä siis ainakin vähän tyhmänsekaista Katunarria ja Kulkuria tässä Tietoteorian Lausepuun Peruslause rs:n asiassa? Onkohan todella ainoa mahdollinen Tietoteorian Lausepuun PERUSLAUSE nyt myös Materialistinen Filosofia rs:nkin kohdalla se sama, joka on nyt myös Looginen Empirismi eli Objektiivinen IDEALISMI rs:n Lausepuun Peruslause siis A)HENKI-KÄSITE sekä B)N-ulotteinen Luontoavaruus eli GEOMETRIA ja N-ulotteinen Kategoria- eli LAATUAVARUUS?


        Me voimme kai nyt sanoa jotain sellaista, että jos nyt Materialistinen Filosofia sekä Looginen Empirismi ja Objektiivinen IDEALISMI rs:llä on sama Lausepuun Peruslause, niin ainakin tällöin on olemassa sellainen HYVÄ KYSYMYS, että onko nyt todella olemassa minkäänlaista eroa Objektiivinen Idealismi ja Materialistinen Filosofia rs:n välillä. Eiköhän nyt todella Objektiivinen Idealismi ja Materialistinen Filosofia rs ole yksi ja sama asia ja joka nyt myös tarkoittaa sitä, että ei ole koskaan ollutkaan loogisesti olemassa sellaista FILOSOFIASUUNTAUS rs:ää kuin Materialistinen Filosofia rs:ää? Miksi nyt Te Teräsmiehet ja Leninistit ette ole todellakaan huomanneet yllätarinoitua ongelmakuviota? Haluatteko Te Teräsmiehet ja Leninistit todella todistaa oikeaksi sen asian, että on olemassa vain ja inoastaan YKSI ja ainut FILOSOFIA siis IDEALISTINEN FILOSOFIA sekä tämän alaosastot Objektiivinen IDEALISMI ja Subjektiivinen IDEALISMI rs:t?


        Haluan nyt kysyä Teiltä Arvoisat Teräsmiehet ja Leninistit myös sitä asiaa, että mitenkä sitten asiat pannaan, jos nyt sittenkin on ihan oikeasti todella olemassa Marxilainen Revisonismi DN tai Materialistinen Filosofia ja Sosiologia DN tai Materialistinen Historiakäsitys DN tai DIALECTICA NATURALIS eli LUONNON DIALEKTIIKKA DN LD rs.


        Voimme kai nyt todeta vielä sen asian, että ME voimme takuuvarmasti ymmärtääkseni tajuta sen asian tasan tarkkaan, että minkälainen on Kolmiulotteinen Luontoavaruus eli XYZ-avaruus ja N-ulotteinen Kategoria eli Laatuavaruus. Niin ja nyt kaikesta huolimatta kuitenkin eräälle Kulkurille ja Katunarrille tuottaa ongelmia ainakin se, että minkälainen voisi olla Neliulotteinen Luontoavaruus eli XYZW rs:ään perustuva Puusepän Malli. Niin ja onhan nyt kai todella helppo tehdä niin sanottu Kolmiulotteinen Puusepän Malli ja vielä hahmoittaa sellaisen asian kuin se, että minkälainen on todella sellainen kehitelmä kuin VIIVA, PINTA-ALA ja TILAVUUS.

        Mitä nyt tasan tarkkaan tarkoittaa sanonta: Kiusa se on pienikin KIUSA?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Narsisteillehan on se itsensä korostaminen se elinehto. Asiantuntemus tai sen oikeellisuus on heille toisarvoista, kun se minä-minä-minä ja varsinkin minä on kirjoitusten pääasiallinen sisältö.

        Extyöloinen on siitä paras mahdollinen esimerkki. Todisteen löytää ihan jokaisesta tämänkin palstan avauksesta.

        Se kattos on parasta kun käyttää esimerkkeinä asioita ja tilanteita joista varmuudella tietää koska on itse ollut läsnä. Viisaampaa se on kuin jonkun sata vuotta sitten tehdyn mietinnän uudelleen julkaisu kun se edellinen ei enää kykene korjaamaan virheitään heitettyään henkensä.

        Tekään komuloiset ette kykene kommenttejani kumoamaan vaan ainoastaan pyritte ne mustamaalaamaan koska totuus ei sovi pravdan kanssa samaan junaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tasan tarkkaan tarkoittaa sanonta: Kiusa se on pienikin KIUSA?

        Jo kansakoulun käynytkin tuon ymmärtää, jos sinä et niin suositan lataamoa. Siellä kuulemme oppii monia asioita ja suhtautumista elämään uudella tavalla.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Se kattos on parasta kun käyttää esimerkkeinä asioita ja tilanteita joista varmuudella tietää koska on itse ollut läsnä. Viisaampaa se on kuin jonkun sata vuotta sitten tehdyn mietinnän uudelleen julkaisu kun se edellinen ei enää kykene korjaamaan virheitään heitettyään henkensä.

        Tekään komuloiset ette kykene kommenttejani kumoamaan vaan ainoastaan pyritte ne mustamaalaamaan koska totuus ei sovi pravdan kanssa samaan junaan.

        Ja se narsisti älähti johon kalikka kalahti ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja se narsisti älähti johon kalikka kalahti ...

        Sinulta se vaan tuprahti aivopieru!

        Sinulla ei omia ajatuksia liene vielä löytynyt? Minä olen niiden omieni varassa elänyt jo 3/4 vuosisataa joten niihin voi luottaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jo kansakoulun käynytkin tuon ymmärtää, jos sinä et niin suositan lataamoa. Siellä kuulemme oppii monia asioita ja suhtautumista elämään uudella tavalla.

        Ottaako nyt todella LATAAMO vastaan vain ja ainoastaan siitä syystä, kun ei todellakaan tiedä tasan tarkkaan sitä asiaa, että mitä kaikkea tarkoittaa sanonta: Kiusa se on pienikin KIUSA? Onko Pastori ExTyökkäri joskus kuullut sanonnan, että KIUSA se on todella pienikin KIUSA? Olisiko nyt liikaa pyydetty se asia, että joku tai jokin kuten nyt Arvoisat Paronit, Porvarit ja Pastorit sekä erikoisesti Perusporvari ExTyökkäri kertoisivat nyt meille sen asian erikoisesti, että milloin KIUSA on pieni ja milloin todella KIUSA on taas suuri? Onko nyt Paha ja Iso Kiusa silloin kyseessä, kun Totinen Toveri ja Pastori EXTYÖKKÄRI kuulee tai lukee jostain sanat KOMMUNISMUS tai KOMMUNISTI rs:t?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottaako nyt todella LATAAMO vastaan vain ja ainoastaan siitä syystä, kun ei todellakaan tiedä tasan tarkkaan sitä asiaa, että mitä kaikkea tarkoittaa sanonta: Kiusa se on pienikin KIUSA? Onko Pastori ExTyökkäri joskus kuullut sanonnan, että KIUSA se on todella pienikin KIUSA? Olisiko nyt liikaa pyydetty se asia, että joku tai jokin kuten nyt Arvoisat Paronit, Porvarit ja Pastorit sekä erikoisesti Perusporvari ExTyökkäri kertoisivat nyt meille sen asian erikoisesti, että milloin KIUSA on pieni ja milloin todella KIUSA on taas suuri? Onko nyt Paha ja Iso Kiusa silloin kyseessä, kun Totinen Toveri ja Pastori EXTYÖKKÄRI kuulee tai lukee jostain sanat KOMMUNISMUS tai KOMMUNISTI rs:t?

        Aloitetaan siitä, että olen vain työeläkeläinen Extyökkäri! En muuta!


    • Anonyymi

      Niin joukko on myös EK, Kokkoomus, Kristillisdemokraatit, Vireät, Keskusta, Siniset.... onhan näitä joukkoja.
      Tuntemattomaksi tulin tämän "uudistuksen" takia, mutta näillä mennään!
      Niin pankit ovat yksi joukko, vippifirmatkin, niitäkin on aikamoinen joukko.
      Kuule nyt papan käppyrä, elä ihan tuleen leimahda uskosi kanssa.
      Minä EN ole kommunisti, nimimerkin köyhäkomukka keksin vain ja ainoastaan sinun iloksesi kun olet niitä heppuja jotka kuumenee jo kommunisti sanan lukiessaan! Uskon Jumalaan ja olen työeläkkeelä ja taloudellisesti vakaa.
      Minä en kuumene kommunisti sanasta, mutta kun duunaria haukutaan, väheksytään niin silloin minä kuumenen!

      • Puolueet ovat joukko mutta EK ei sitä ole koska sen jäsenet ovat yrityksiä. Pankit eivät ole joukko vaikka niiden omistajat olisivatkin, vippifirmatkaan eivät esitä joukkoa vaikka niiden ryöstämät voivat sitä olla.

        Se kk mitä kirjoitat kertoo sinun olevan komuhenkinen, ihan sama miksi itseäsi kuvailet mutta esiintymisesi tuo tuon komukan esiin voimakkaasti. Jos haluaa sitä välttää niin pitää kääntää kelkkaa eri suuntaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Puolueet ovat joukko mutta EK ei sitä ole koska sen jäsenet ovat yrityksiä. Pankit eivät ole joukko vaikka niiden omistajat olisivatkin, vippifirmatkaan eivät esitä joukkoa vaikka niiden ryöstämät voivat sitä olla.

        Se kk mitä kirjoitat kertoo sinun olevan komuhenkinen, ihan sama miksi itseäsi kuvailet mutta esiintymisesi tuo tuon komukan esiin voimakkaasti. Jos haluaa sitä välttää niin pitää kääntää kelkkaa eri suuntaan!

        Jos käännän kelkkani oikeiston suuntaan elämäni kurjistuu, ei parane.
        Olen AINA hoitanut asiani hyvin luottokelpoisuuteni on A luokkaa, mutta pankkien laina-asiakkaaksi en kelpaa. Pitää eläkkeellä ollessakin olla huippu tulot, vaikka ne eivät kerro oikeasta luottokelpoisuudesta yhtään mitään.
        Pankit nyt myöntävät luottoja mieluummin 3000€ - 5000€ tienaaville, jotka voivat jättää suuret luottonsa pystyyn tai joutuvat työttömiksi ja kun tulot romahtavat niin siinä voi luottotiedoilleen vilkuttaa saman tien. Mutta näitä juttuja suunnittelelvat talousnobelistit, jotka varmasti osaavat viisata miten ihmiset saatetaan ikuiseen velkakierteeseen 150%!
        Ek:ssa on gurua pilvin pimein, jouto joukkoa suunnitelelmassa seuraavaa kikyä!
        Ammattilitoihin kuuluvat ammattiosastot, ammattiliitot taas kuuluvat ammattiliitojen keskusjärjestöihin niin, että kyllä se ORGANISAATIO RAKENNE on sama. Kirjoitit ay - liitoista, et puolueista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos käännän kelkkani oikeiston suuntaan elämäni kurjistuu, ei parane.
        Olen AINA hoitanut asiani hyvin luottokelpoisuuteni on A luokkaa, mutta pankkien laina-asiakkaaksi en kelpaa. Pitää eläkkeellä ollessakin olla huippu tulot, vaikka ne eivät kerro oikeasta luottokelpoisuudesta yhtään mitään.
        Pankit nyt myöntävät luottoja mieluummin 3000€ - 5000€ tienaaville, jotka voivat jättää suuret luottonsa pystyyn tai joutuvat työttömiksi ja kun tulot romahtavat niin siinä voi luottotiedoilleen vilkuttaa saman tien. Mutta näitä juttuja suunnittelelvat talousnobelistit, jotka varmasti osaavat viisata miten ihmiset saatetaan ikuiseen velkakierteeseen 150%!
        Ek:ssa on gurua pilvin pimein, jouto joukkoa suunnitelelmassa seuraavaa kikyä!
        Ammattilitoihin kuuluvat ammattiosastot, ammattiliitot taas kuuluvat ammattiliitojen keskusjärjestöihin niin, että kyllä se ORGANISAATIO RAKENNE on sama. Kirjoitit ay - liitoista, et puolueista.

        Jos sinulla ei ole vakuuksia ja tuloja joilla edes teoriassa voit luoton maksaa pankille niin miksi ihmeessä edes hakisit moista? Velat kun vanhanaikaisesti pitää maksaa sopimuksen mukaan tai ne veloitetaan takaajalta tai vakuutena oleva omaisuus vaihtaa omistajaa.

        Luottokelpoisuus on hyvä asia ja se pitää säilyttää mutta se ei anna mahdollisuutta lainata ilman riittäviä tuloja tai vakuuksia.

        Itse olen aina saanut lainaa kun olen tarvinnut, aina on ollut takaaja tai omaisuus vakuus ja aina ne velat on maksettu ennen aikaisesti koska en halunnut maksaa korkoja joita silloin oli.

        Se menevätkö luottotiedot riippuu siitä miten olet asiasi hoitanut, jos olet 100% rahoittanut jotain velalla jossa se hankinta on vakuutena ja olet maksanut liikaa niin vaikka se realisoidaan niin saatat jäädä velkaa, silloin pitää olla tarkkana jos haluaa pitää luottotietonsa.

        Velkakierteeseen ei joudu jos hoitaa taloutensa järkevästi eikä osta velaksi mitään mikä ei oikeasti nopealla aikataululla maksa itseään takaisin. Velkakierteeseen joutuminen on jokaisen velallisen tyhmyyttä ja laskutaidottomuutta. Velkaa kun ei tule jos sitä ei ota! Itse olen ollut velaton jo vuosikymmeniä mutta järkevällä taloudenhoidolla varallisuuteni sallii minulle monen moista.

        Ei ole näköjään ay mafiasta edes tässä asiassa hyötyä jos se ei korosta järkevän talouspolitiikan tärkeyttä ja anna potkuja kaikille joilla velkaisuus menee syntisen puolelle.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole vakuuksia ja tuloja joilla edes teoriassa voit luoton maksaa pankille niin miksi ihmeessä edes hakisit moista? Velat kun vanhanaikaisesti pitää maksaa sopimuksen mukaan tai ne veloitetaan takaajalta tai vakuutena oleva omaisuus vaihtaa omistajaa.

        Luottokelpoisuus on hyvä asia ja se pitää säilyttää mutta se ei anna mahdollisuutta lainata ilman riittäviä tuloja tai vakuuksia.

        Itse olen aina saanut lainaa kun olen tarvinnut, aina on ollut takaaja tai omaisuus vakuus ja aina ne velat on maksettu ennen aikaisesti koska en halunnut maksaa korkoja joita silloin oli.

        Se menevätkö luottotiedot riippuu siitä miten olet asiasi hoitanut, jos olet 100% rahoittanut jotain velalla jossa se hankinta on vakuutena ja olet maksanut liikaa niin vaikka se realisoidaan niin saatat jäädä velkaa, silloin pitää olla tarkkana jos haluaa pitää luottotietonsa.

        Velkakierteeseen ei joudu jos hoitaa taloutensa järkevästi eikä osta velaksi mitään mikä ei oikeasti nopealla aikataululla maksa itseään takaisin. Velkakierteeseen joutuminen on jokaisen velallisen tyhmyyttä ja laskutaidottomuutta. Velkaa kun ei tule jos sitä ei ota! Itse olen ollut velaton jo vuosikymmeniä mutta järkevällä taloudenhoidolla varallisuuteni sallii minulle monen moista.

        Ei ole näköjään ay mafiasta edes tässä asiassa hyötyä jos se ei korosta järkevän talouspolitiikan tärkeyttä ja anna potkuja kaikille joilla velkaisuus menee syntisen puolelle.

        Jos sinulla ei ole vakkuksia...?
        Työelämässä, eläkkeellä olessani olen OSANNUT elää tulojeni mukaan! Minulla ON säännölliset tulot, tulojen suuruus tai vakuuksien määrä ei ratkaisen yhtään mitään vaan se miten taloutensa hoitaa.
        Niin me tiedämme jo, että kaikki on aina omaa syytä paisi sinun kohdallasi se on AINA jonkun muun syy! Ay-mafian, laiskan duunarin, pääsiäisnoidan, joulupukin, mutta EI sinun valinnoistasi johtuvaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole vakkuksia...?
        Työelämässä, eläkkeellä olessani olen OSANNUT elää tulojeni mukaan! Minulla ON säännölliset tulot, tulojen suuruus tai vakuuksien määrä ei ratkaisen yhtään mitään vaan se miten taloutensa hoitaa.
        Niin me tiedämme jo, että kaikki on aina omaa syytä paisi sinun kohdallasi se on AINA jonkun muun syy! Ay-mafian, laiskan duunarin, pääsiäisnoidan, joulupukin, mutta EI sinun valinnoistasi johtuvaa.

        Et sitten kk osaa lukea tai ymmärtää lukemaasi.

        Omalta kohdaltani olen aina isän neuvojen mukaan tullut toimeen palkallani, nyt eläkkeelläni joka on vain siirrettyä palkkaa. Ylimääräisen eli sen mitä on tilillä seuraavana tilipäivänä olen siirtänyt syrjään "pahan päivän varalle"! Ei oikein pahaa päivää ole tullut joten siellä on mukava potti rahoittamaan eläkeläisen arkea.

        Olen myös hoitanut talouteni varsin hyvin kun itse arvostelen, joku muu sen tietysti olisi tehnyt toisin mutta niinpä meillä onkin kymmeniä jos ei vallan satoja tuhansia luottokelvottomia velkaisia. Minäkin tunnen muutaman.

        Minun suhteeni ei ay mafia ole isommin haitannut koska olen sivuuttanut sen tyystin. Laiskoihin ja saamattomiin duunareihin olen kyllä törmännyt vaan en koskaan niitä palkannut.

        Nykyinen talouden tilanteeni on todella oman valinnan tulos eikä häpeä ay mafiosojen orjien rinnalla.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et sitten kk osaa lukea tai ymmärtää lukemaasi.

        Omalta kohdaltani olen aina isän neuvojen mukaan tullut toimeen palkallani, nyt eläkkeelläni joka on vain siirrettyä palkkaa. Ylimääräisen eli sen mitä on tilillä seuraavana tilipäivänä olen siirtänyt syrjään "pahan päivän varalle"! Ei oikein pahaa päivää ole tullut joten siellä on mukava potti rahoittamaan eläkeläisen arkea.

        Olen myös hoitanut talouteni varsin hyvin kun itse arvostelen, joku muu sen tietysti olisi tehnyt toisin mutta niinpä meillä onkin kymmeniä jos ei vallan satoja tuhansia luottokelvottomia velkaisia. Minäkin tunnen muutaman.

        Minun suhteeni ei ay mafia ole isommin haitannut koska olen sivuuttanut sen tyystin. Laiskoihin ja saamattomiin duunareihin olen kyllä törmännyt vaan en koskaan niitä palkannut.

        Nykyinen talouden tilanteeni on todella oman valinnan tulos eikä häpeä ay mafiosojen orjien rinnalla.

        Mikähän kohta jäi lukematta jaymmärtämättä?


    • Anonyymi

      Aloituksella ala-arvoista höpinää ollakseen koulutettu henkilö.

      • Mikä siinä oi ala-arvoista ja miten sen perustelet?

        Minä väitän, sinä olet komupösilö ja sinua v-tuttaa jos joku laittaa luettavaksi faktoja koska komupravdasi ei kykene niitä kumoamaan. Sama syy miksi Suuri ja Mahtava kaatui, se ei kyennyt korjaamaan virheitään vaan viimeiseen asti oli oman pravdansa uhri.

        Mahtaakohan tuohon sinun aivopieruusikaan isompaa koulutusta tarvita?

        Minulla ei ole poliittista koulutusta vaan teknisluonnontieteellinen joka opettaa tunnistamaan syitä ja seurauksia.


    • Selasin muita puoluepalstoja. Viestien määrä on romahtanut kaikkialla. Uusi systeemi vienee aikansa.
      Perussuomalaisten palstalla pääosa viesteistä anonyymeja. Viestien määrä enää 10 % entisestä. Perussuomalaisten viestit muilla palstoilla kokonaan anonyymeja. Haiskahtaa siltä, että pari kolme palkattua trollia kirjoittelee.

      Extyökkäri on todella sekoomassa. Analyysi 5 vuoden ajalta. Nykyään häneltä tulee sylki suussa pelkästään kelvottomat työläiset tai komut soopaa. Vielä 3 vuotta sitten hän jäi ansaan lausumalla tuotteiden tuottajiksi palkkatyöläiset. Häneltä tulee vain yhtä ainoaa trolliviestiä "komut ja työläiset helvettiin kuoltuaan".
      Mikä ihme saanee hänet vihaamaan duunaria kuten hän vihaa. Ehkä vastaukseksi käy, että duunari on kymmenen kertaa älykkäämpi kuin hän.

      • Olet kuten normaalistikin hieman harhainen. Noita mainostamiasi trolleja ei tarvita persusivuilla vaan komuloisten joukossa. Kun persuja äänestäjistä oli pyöreästi 17% niin komujen määrä on pudonnut noin 0,17%:n. Sitä tallustelee aina yhtä komuloista kohden 100 persua! Ällistyttävää, eikös vaan Partacusi?

        En usko sinusta olevan analysoimaan ainakaan nyt esittämääsi tyyliin. Et ensinnäkään edes ole ymmärtänyt lukemaasi mutta ei sitä komuloiselta oikein voi odottaakaan, fiksu kun siihen soopaan ei sekaannu!

        Yritykset tuottavat mutta niillä on työntekijöitä tekemässä! Tekemisellä ja tuottamisella on suuri ero. Et sitten tuonut päivämäärää tai lainausta tekstistäni koska et ymmärtänyt mitä siinä oikeasti sanottiin.

        Minä en trollaa vaan kerron mitä olen vuosikymmenten kuluessa oppinut näkemällä, kuulemalla ja lukemalla. Trollaaminen on jonkun muun puolesta toimimista vaan minä en toimi enkä tule toimimaan kenenkään äänitorvena vaan kerron kokemuksistani.

        Olen aina kirjoittanut jotta työntekijän pitää olla itsenäinen kuten olen itsekin ollut, ei kannata sotkeentua ay mafiosojen verkkoihin, minuakin kosiskelivat aikoinaan vaan annoin pitkät ja varmuudella pärjäsin paremmin loppujen lopuksi itsenäisenä kun en jäänyt odottamaan mafiosojen toimia.

        En ole koskaan sanonut/kirjoittanut duunaria vihaavani mutta olen osoittanut tietä parempaan ja vapaampaan maailmaan ilman mafiosojen komentelua. Olen itse ollut vuosikymmeniä duunari/työläinen ja nytkin olen työeläkkeellä joten väitteesi vihasta on juuri tuota komupravdaa, totuus kun ei komuloiselle kelpaa koska sitä ei voi väännellä.

        Mistähän älykkyystestistä olet nuo tulokset varastanut? Minä en sinun testeihisi luota mutta tyytyväisyydellä totean, ettet sinä Partacusi kykene muutoin kuin valheen kautta enää tulemaan esiin! Se alkaa olla loppu kommunismillesi!


    • Anonyymi

      Oikeasti Extyökkäri sinä HALVEKSIT työntekijöitä! Siivooja ei ole oikea ammatti, siivous ei ole tuottavaa työtä tavallinen duunari ei ole mitään.
      Vaahtoat kuinka työttömien pitää mennä töihin, tehdä mitä vaan, millä palkalla vaan ja kuitenkaan et arvosta kaikkea rehellistä työtä.
      Nykyään aika suuri osa duunareista on ITSENÄISIÄ YTK:n jäseniä. Ja kyllä sinä VIHAAT työttömiä!
      Työttömien pitää mennä töihin, mutta olet helvetin tarkka siitä, että yrittäjä on diktaattori yrityksessään. Kysyn vain miten diktaattorien tontille, töihin mennään? Minun mielestäni sinne päästään jos diktaattori suo!
      Ja sen olen huomannut, että jos sinulla ei ole mitään järjesllistä vastausta esittää niin joko et vastaa ollenkaan tai sitten et ole ymmärtänyt lukemaasi, eikä sitä perustella mitenkään!

      • On kaikkien kannalta parempi olla työssä pienelläkin palkalla kuin lusmuilemassa.

        En koskaan ole sanonut vihaavani työttömiä mutta pidän niitä saamattomina jos kuukausikaupalla vetelehtivät.

        Yrittäjälle yritys on kuin polkupyörä sinulle. Sinä sanot kuka ajaa ja yrittäjä sanoo kuka tekee ja miten. Yrittäjällä on vastuu joten on parasta uskoa tai perustaa oma yritys.

        Vastaukseni ovat aina järkeviä jos vastaan järkevään kysymykseen!


    • Extyökkäri on malliesimerkki siitä, miksi ammattiliitot ovat palkkatyöläiselle tärkeitä.
      Tuotanto on yhtä kuin polkupyörä liikkeessä. Ellei palkkatyöläiset laittaisi pyörää liikkeelle julkisessa tai yksityisomisteisessa yhtiössä ei tapahtuisi yhtään mitään.

      • Olet oikeassa varamies, olen oiva esimerkki siitä miten ihminen pärjää paremmin itsenäisenä kuin ay orjana!

        Ilman meitä fiksumpia työläisiä ei olisi sitä sinun yhtiötäsi jossa se sinun palkkatyöläisesi mitään tekisi pyörällä tai ilman.

        Ensinhän joku ideoi ja perustaa yhtiön ja vasta sitten sinne tarpeen mukaan palkataan muuta henkilökuntaa. Yritys on siis se tärkein ja muu on vain seurausta siitä yhtiön toiminnasta.

        Eipä varamiehenkään porukat ole juurikaan saaneet aikaan yhtiöitä tai yrityksiä vaan ovat vaan muiden perustamia nylkemässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe