Ota yhteyttä

Anonyymi

Miksi et pidä häneen oma-aloittellisesti yhteyttä, vaikka mahdollisuus on?

Ja palstalle kirjoittaminen ei sitten ole mitään yhteydenpitoa.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minähän otin mutta minkäs sille mahtss että niin kuin sahajauho pussi:) lasipurkissa.

    • Anonyymi

      En halua tuppautua ja ahdistaa häntä, koska molemmat tiedämme, että haluaisin enemmän kuin mitä hän olisi valmis antamaan.

      • Anonyymi

        Millä perusteella?


    • Anonyymi

      Koska olin aina se joka niin teki. Hän ei koskaan lähestynyt kuin vain apua tarvittaessa.

    • Anonyymi

      En ole koskaan aloitteellinen. Olen melko sisäänpäinsuuntautunut. En myöskään pidä itseäni rakastettavana ja olen mies. Näen itseni todella pahana ja ikävänä ihmisenä, mikä on minusta ihan hyvä asia. Se haittaa kyllä lähestymistä kun ei näe että voisi olla toiselle mitenkään hyvä puolikas. Ja otan aika tosissani rakkauden. Olen huomannut että siihen keveästi suhtautuvat ovat aika katkeria ja lopulta onttoja ihmisiä. Etenkin kun tulevat vanhoiksi.

    • Anonyymi

      Ensin pitää tuntua siltä, et toinen haluaa olla yhteyksissä, jollei niin miksi tehdä kiusaa itselle ja kärsiä lisää kiusallisista tilanteista?

    • Anonyymi

      Hän on varattu, joten ei se ihan onnistu niin kuin sinkun kanssa.
      Enkä ole ennen ihastunut varattuun, joten antaa ajan näyttää, jos hän ei aikaisemmin tuo mitenkään esille kiinnostustaan niin, että mieskin ymmärtää 😂

      • Anonyymi

        Kyllä varattuunkin voi olla yhteydessä. Varatutkin tarvivat kavereita ja voivat joskus olla yksinäisempiä kuin sinkut. Ajattele, minkä ystävyyden saatat itsekin menettää.


      • Anonyymi

        Minä TIEDÄN minkä ystävyyden menetän. Mutta tiedän myös kuinka paljon ystävyys noissa olosuhteissa repisi minua. Näin vaan on mielenrauhani kannalta selvästi parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä TIEDÄN minkä ystävyyden menetän. Mutta tiedän myös kuinka paljon ystävyys noissa olosuhteissa repisi minua. Näin vaan on mielenrauhani kannalta selvästi parempi.

        Miksi kommentoit kuin olisit minä? Se joka tuon kommentin varatusta laitoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommentoit kuin olisit minä? Se joka tuon kommentin varatusta laitoin.

        Kommentoin ihan itsenäni, omaa tilannettani peilaten. Jos haluat tulla tunnistetuksi niin rekisteröi nimimerkki. Turha siinä muuten ulista, kaikki rekisteröimättömät on Anonyymi-kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä TIEDÄN minkä ystävyyden menetän. Mutta tiedän myös kuinka paljon ystävyys noissa olosuhteissa repisi minua. Näin vaan on mielenrauhani kannalta selvästi parempi.

        Tietääkö se nainen, mitä tunnet häntä kohtaan? Entä jos hänkin kaipaa sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommentoit kuin olisit minä? Se joka tuon kommentin varatusta laitoin.

        Vastaa nyt sinäkin jotain tuohon asiaan? Olen eka joka tuohon sulle kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö se nainen, mitä tunnet häntä kohtaan? Entä jos hänkin kaipaa sinua?

        Silloin kun olimme tekemisissä vielä, oli hänellä tunteeni tiedossa. Ei hänellä ole mitään syytä olettaa, että ne olisivat muuttuneet.


      • Anonyymi

        Se vielä unohtui, että entä jos hänkin kaipaa minua? Hän on aika uskaltavaa sorttia, joten uskon, että hän ottaisi minuun yhteyttä heti jos huomaisi kaipaavansa minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö se nainen, mitä tunnet häntä kohtaan? Entä jos hänkin kaipaa sinua?

        Tuskinpa, ellei ole huomannut sitä.
        Niin.. Vaikea se on sanoa, että mitä toisen päässä liikkuu :/

        -13:57-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vielä unohtui, että entä jos hänkin kaipaa minua? Hän on aika uskaltavaa sorttia, joten uskon, että hän ottaisi minuun yhteyttä heti jos huomaisi kaipaavansa minua.

        Toivottavasti et ole tehnyt liian olettavia päätelmiä. Ihan nyt vain esimerkkinä, että minuakin voisi luonnehtia uskaltavaksi ja sosiaaliseksi jne, mutta minullakin on vaikeat kohtani. Kaipaamalleni en pysty laittamaan viestiä, jos ei hänestä kuulu ensin jotain. Järjellisesti ihan hullua, mutta joku pelko lyö siinä kohtaa päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vielä unohtui, että entä jos hänkin kaipaa minua? Hän on aika uskaltavaa sorttia, joten uskon, että hän ottaisi minuun yhteyttä heti jos huomaisi kaipaavansa minua.

        Ota sinä häneen,yllätä hänet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et ole tehnyt liian olettavia päätelmiä. Ihan nyt vain esimerkkinä, että minuakin voisi luonnehtia uskaltavaksi ja sosiaaliseksi jne, mutta minullakin on vaikeat kohtani. Kaipaamalleni en pysty laittamaan viestiä, jos ei hänestä kuulu ensin jotain. Järjellisesti ihan hullua, mutta joku pelko lyö siinä kohtaa päälle.

        Olipa oletukseni oikea tai väärä, niin hänen suunnastaan tuleva yhteydenotto on ainoa millä mitään voisimme saada aikaan. Hän tietää jo aiemman perusteella minun tunteeni (kuten ylempänä mainitskinkin), päättää itse mitä sillä tiedolla tekee tai sitten ei tee mitään.


    • Anonyymi

      En pysty ottaa yhteyttä.
      Hän on työkaveri kyllä mutta siihen hän jää vaikka katselen häntä välillä :)

    • Anonyymi

      No tommonen toiminta olis ihan liian helppoa. Sen takia.

    • Anonyymi

      Oli meillä yhteys, mutta se jäi. Hänellä oli jotain asioita, jotka estivät yhteydenpitoa. Mitä sitä väkisinkään yrittämään. Eikä tilanteet nyt muutenkaan olleet parhaat mahdolliset.

    • Anonyymi

      MMistä edes tietää haluaako toinen, että pitäisi häneen yhteyttä? Tiiä vaikka ei haluis, niin mitä suotta itteesä tyrkyttämää. Sinkkuna oleminen on paljo helpompaa, ei huolia, ei murheita, ei kiire mihinkään.

    • Anonyymi

      Mistäs tiedät kuka tänne kirjoittelee ja mikset kirjoita hänelle suoraan asiasta, meinaan jos kerran haluat olla rehellinen.

    • Anonyymi

      Miksi? Sen voi luulla herutusyritykseksi, en ole sekopää lunnaitten kiskoja , vain nolla syytä. Molemminpuolinen yhteys tai Dubai bai bai..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe