Tällä AA kurikkan Jalasjärvi ryhmä he puhuvat vain asiotta mitä minä en pysty esim taiman matka tai espanian muuto tai kunka he tulevat autolla pitkä matka seinäjoen kautta tai kuinka ne hakevat poltto puut omasta metsästä.
Minä en pysty tekemän kumpikan noista ei minulla ole mitän yhteistä nidden kanssa ei sen takia huvita mennä AA ryhmän.
He eivät ikinä puhu sittä että he vievät 3 kpl tyhjä pulloa kauppan että saa osta mehu purkki eivätkä ne laina 20,- ege ruoka varten.
AA puhuvat vain asiotta mitä minä en pysty.
3
145
Vastaukset
hei.en mäkään sitä aa-ta koe itelleni sopivaksi.en kyll o käynyt kokouksessa, mutta eräässä hoitokokouksessa oli jehu uhoomassa sen erinomaisuudesta.siis aa,n.itekin köyhä takuu-varhaiseläkeläinen. mulla nyt 2-viikon raittius takana. sitä ennen piti avokatkaisussa käydä. en tarvinnut kuin 1-päiväksi lääkkeet, et sain nukuttua. pitäs oppia elämään selvänä tätä köyhän elämää. oppia selvänä toimimaan ihmisten kanssa paremmin.
- Anonyymi
Omat kokemukset: itserakkaita kärttyisiä ja agressiivisia eläkeläisiä jotka kehuvat kuinka ovat ostanut sitä ja matkustanut siellä, eivät aidosti ole kiinnostuneet muista kunhan vain itsellä menee hyvin. Korostavat itseään kuvittelevat olevansa muita parempia kun eivät juo viinaa pelkkä juomattomien vuosien karttuminen ei tee kenestäkään ihmisestä parempaa jo siksi ettei sen eteen tarvitse tehdä mitään. Minusta pahimpia riidan haastajia mitä tiedän.
- Anonyymi
Kesällä olen ollut 20 vuotta raitina tuos AA ryhmässä on tylsä käydä kun ne puhu asioista mitä minä en pysty tehdä ja jos sanon että he ensin hake poltto puut omasta metsästä ja samalla matkalla hakevat hävikki ruoka seurakunnasta niin ne on tuppi suu eli mykkä koulu tai vaihtavat puhen aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346