Ei ole raivoamista se, että Jeesuksen sovitustyötä pidetään esillä. Miksi sinä et voi sitä sietää?
Golgatallahan Jeesus sovitti Jumalan kanssa meidän kaikkien synnit. Sinun myös!
Älä viitsi valehdella Teuvo!
19
95
Vastaukset
- Anonyymi
Teuvo käyttää hyvin mielellään provokatiivista kieltä.
- Anonyymi
Saatana raivoaa Teuvon kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana raivoaa Teuvon kautta
Syvimmiltään asia on kieltämättä niin, sillä raivon kohteena on Jumalan pyhin totuus, ristiinnaulittu Jeesus Kristus. Siinä ohessa raivon kohteeksi pääsevät ne, jotka ristin sovitusta esillä pitävät.
Anonyymi kirjoitti:
Syvimmiltään asia on kieltämättä niin, sillä raivon kohteena on Jumalan pyhin totuus, ristiinnaulittu Jeesus Kristus. Siinä ohessa raivon kohteeksi pääsevät ne, jotka ristin sovitusta esillä pitävät.
Totuus on kaukana jumalvalheesta ja jeesus on kokonaan sepitettä.
Miksi ihminen vaahtoaa asioista, joista hän ei voi tietää mitään ja vielä väittää valhettaan totuudeksi?- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Totuus on kaukana jumalvalheesta ja jeesus on kokonaan sepitettä.
Miksi ihminen vaahtoaa asioista, joista hän ei voi tietää mitään ja vielä väittää valhettaan totuudeksi?Niin, kysymys kuuluukin, miksi vaahtoat?
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kysymys kuuluukin, miksi vaahtoat?
Oikaisen uskonharhaisten valheita.
Jos väität jumalvalhettasi totuudeksi, olet valehtelija ja epäjumalanpalvoja ellet manaa epäjumalaasi esiin.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Oikaisen uskonharhaisten valheita.
Jos väität jumalvalhettasi totuudeksi, olet valehtelija ja epäjumalanpalvoja ellet manaa epäjumalaasi esiin.Niin, sinulla on ihan ikiomat uskomuksesi. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinulla on ihan ikiomat uskomuksesi. 😊
Niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!
Tuku tuku lampaitani. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuku tuku lampaitani. 😄
Tukutuku pääsiäislampaitani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukutuku pääsiäislampaitani.
Päkä päkä pässiäni!
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinulla on ihan ikiomat uskomuksesi. 😊
Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Uskomuksien varassa sinä olet, minä olen Jeesuksen varassa.
- Anonyymi
Kun sinun harhojasi vähän raaputtaa pinnasta, alat tyypillisen solvaamisen. Et taida osata käyttäytyä sivistyneesti. Ala-arvoinen henkilökommentointi alkaa taholtasi, kun uskomuksiasi kyseenalaistaa. Ymmärrän kyllä, provosointi ja trollaus ovat somessa halpoja itsensäpaljastuslajeja, joilla niiden harjoittaja pyrkii kompensoimaan muuten niin turhaa elämäänsä.
Anonyymi kirjoitti:
Kun sinun harhojasi vähän raaputtaa pinnasta, alat tyypillisen solvaamisen. Et taida osata käyttäytyä sivistyneesti. Ala-arvoinen henkilökommentointi alkaa taholtasi, kun uskomuksiasi kyseenalaistaa. Ymmärrän kyllä, provosointi ja trollaus ovat somessa halpoja itsensäpaljastuslajeja, joilla niiden harjoittaja pyrkii kompensoimaan muuten niin turhaa elämäänsä.
Jospa manaat sen epäjumalasi esiin, sinä valehteleva epäjumalanpalvoja!
Kommentillasi ei ole mitään annettavaa kristinuskonharhan puolustukseksi.
- Anonyymi
Perkeleet eivät kestä puhetta Jeesuksen verestä!
- Anonyymi
Mitä Raamattua Teuvo mahtaa lukea? Uuden maailman eli Jehovan todistajienko?
- Anonyymi
Taetaapi lukkea pirunraamattua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592